Vedran Pezer, Sales and Customer Digital Experience Senior Manager

Reci nam nešto o sebi i svojoj dosadašnjoj karijeri.

Magistar novinarstva, rane 30-te. Većinu karijere sam u telekom svijetu, a u A1 sam proveo 8 manje-više super godina na raznim pozcijama. Ljubitelj putovanja (ne putujem ni izbliza koliko bih htio), mačaka (one cat short of crazy), i online igara na zavidno nezdravoj razini. Trenutno živim i radim u Beču na digitalizaciji korisničkog iskustva u A1 Grupi. 

Karijeru sam počeo u polju odnosa s javnošću, a u A1 sam došao davne 2009. okrijepiti umorne financije putem studentskog posla u Službi za korisnike. Počeo sam raditi kao podrška korisnicima bonova, zatim korisnicima pretplate, potom sam prešao u social media tim koji se tada tek osnivao.

Nakon toga sam otišao u marketing gdje sam se bavio upravljanjem odnosima s korisnicima i korisničkom bazom. Dvije godine kasnije, bilo je vrijeme za nove izazove pa sam prešao u tim za digitalno poslovanje gdje sam se bavio webshopom. Zadnja pozicija prije odlaska u Beč mi je bila Voditelj projekta za naprednu analitiku.

Što te privuklo u A1?

Iskreno, na početku sam jednostavno tražio posao kod poslodavca koji je na dobrom glasu; nisam planirao ostati duže od šest mjeseci.

Ipak, shvatio sam da je A1 tvrtka u kojoj dobiješ koliko si spreman uzeti. A1 je dovoljno velik da nudi mogućnosti napredovanja i kretanja, kako vertikalno, tako i horizontalno, a istovremeno dovoljno „malen“ da se osoba ne izgubi u tisućama drugih zaposlenih i postane samo broj. 

Možeš li reći nešto više o svom timu i projektima na kojima radiš?

Naravno. Moj tim se bavi razvojem prodaje i podrške na razini A1 Grupe, sto znači da vodimo inicijative i projekte iz tih polja za osam zemalja.

Ja sam zadužen za teme digitalizacije korisničkog iskustva i online kanale. Trenutno radim na novoj self-care aplikaciji (slicno aplikaciji Moj A1) koja će biti ista za nekoliko zemalja. Ovo je jedinstven izazov na kojem je puno telekom grupa zapelo pa mi je iznimno drago da sam dobio priliku voditi tako nešto.

Osim toga, vodim digital stream na projektu rebrandiranja svih kompanija naše grupe na novi A1 brand, vodim digital stream za jedan novi super zanimljiv glazeni proizvod, brinem se o e-commerce aspektu poslovanja za naših osam operativnih kompanija itd. Nije dosadno.

Možeš li nam ukratko opisati svoj posao?

Vođenje projekata na internacionalnoj razini, koordinacija komunikacije i razmijena znanja između naših tvrtki, osmišljavanje strategija za razvoj polja digitalizacije korisničkog iskustva i online prodaje, praćenje svjetskih trendova na tim poljima i osmišljavanje kako ih možemo iskoristiti u našim operativnim tvrtkama…

Koji je su najčešći izazovi u tvom poslu?

Najveći izazov je spojiti praktičan rad sa strateškim radom. Rad na razini grupe često podrazumijeva osmišljavanje strategije koju drugi provode.

No, ja sam praktična osoba i volim dosta stvari obaviti sam, tako da je mi je mirenje ta dva aspekta najveći izazov. 

Što najviše voliš u A1?

Ljudi. Definitivno ljudi. A1 ima kulturu u kojoj kao student možeš otići pričati sa CEO-om bez ikakvih problema.

Iz svakog tima u kojem sam bio sam ostao prijatelj s barem nekoliko ljudi. U takvom okruženju svaki izazov postane samo manja prepreka.

Kako bi opisao mogućnost učenja i razvoja u A1?

Ogromna većina ljudi je uvijek bila i više nego spremna pomoći sa svime. Upravo zato sto su meni pomogli kada sam god trebao, isti pristup sam kasnije imao i ja.

Često smo znali ostajati i dosta izvan radnog vremena samo da bismo novim ljudima objasnili kako raditi i pomogli da se uklope. Kada se stvori kritična masa takvih ljudi, onda to postane normalno i dio korporativne kulture.

Druga bitna stvar je mogućnost horizontalnog kretanja. Ja sam promijenio dosta pozicija koje sam pomno birao – uvijek bih otišao na poziciju gdje mogu iskoristiti naučeno iz prošle pozicije, ali gdje je 50% posla potpuno novo. Kada bih savladao tih novih 50%, krenuo bih dalje. Razina znanja i širine koju dobijete na taj način je fantastična – i za vas i za poslodavca.

Koji savjet bi dao nekome tko je na početku karijere ili novi zaposlenik u A1?

Istražujte. Uvijek pitajte za savjet kada god vam nešto nije jasno. Slobodno preuzmite odgovornost čak i kada se ne osjećate spremni – najbrže se uči i napreduje izvan comfort zone, a u A1 je to relativno lako jer uvijek imate kolege koji ce vam pomoći, a i ako malo zeznete, nije kraj svijeta.

ikad se ne bojte prijaviti za poziciju misleći da ne znate dovoljno ili niste dovoljno dobri – uz volju i trud, svi mogući nedostaci u znanju se brzo popune. Dok god imate pravi stav, u A1 će vam biti super.