silvija glasnović silvija glasnović

Karijerni put – od korisnika usluga do All-roundera

Silvija Glasnović

U A1 stigla sam 2011. godine. Nakon tri tjedna edukacije i tjedan dana coachinga, tu sam – agent u Službi za korisnike. Javljam se svojim imenom, iako sam do tada bila uvjerena kako se svi agenti javljaju pod pseudonimom. Radim u okruženju punom mladih ljudi koji su mi kasnije postali i prijatelji. Mnogima je ovo prvi posao, bilo studentski ili „onaj pravi“, pravi kao u mojem slučaju. Doslovno vidim napredak iz tjedna u tjedan - svoj ili napredak svojih kolega. Postaješ samostalan agent, pomažeš mlađim kolegama oko sebe i shvaćaš koliko je bila smiješna trema ili prvi poziv u kojem se nisi snašao prije koji tjedan ili mjesec.

Ubrzo su krenuli novi treninzi održavani od kolega coacheva ili kolega iz posebnog Quality teama.

Prolazimo vrlo interaktivne radionice i treninge, edukacije komunikacijskih vještina, treninge vezane uz tehničku podršku, complaint, on jobove vezane uz dodatne skillove, pisanu komunikaciju i tehnologije koje pružamo u A1. Kontinuirano se educiramo za rad i korištenje naših internih sustava i aplikacija…

Ubrzo prelazim u Social media team i pružam podršku na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Forum…). Definitivno jedno od zabavnijih iskustava što se tiče ekipe iz „Socijale“ kako smo se voljeli nazivati. I danas pamtim „nickove“ naših korisnika koji su nas do suza znali nasmijati komentarima i pozitivom.

Ubrzo nakon toga, a uz sve skillove koje sam mogla imati u kontaktnom centru, prelazim na poziciju coacha. Radim na edukaciji novih djelatnika ili onih „starih“, održavam treninge, on jobove, shiftove i tu sam za sve naše agente i korisnike.

Posao vs. privatni život

2014. godine dobivam prezime Glasnović, od gospodične postajem gospođa, propisno slavim s kolegama i nastavljam dalje u istoj ulozi coacha. I dalje mi u službenim e-mailovima i potpisu bježi staro prezime. 2016. godine šećem po kampusu s okruglim trbuhom, kolege me maze i paze, nose mi najfiniju kavu i kroasane iz našeg kafića, nakon prikupljenih 13 kg, što njihovom, a što bebinom zaslugom, pozdravljamo se u poslovnom smislu na cca godinu dana kako bih se pripremila na najvažniju ulogu u svojem životu, onu ulogu majke.

Godina dana proletjela je zaista u trenutku, po djeci se zaista vidi koliko vrijeme leti... Vraćam se na posao sretna, čeka me puno novih procesa, neke nove tehnologije, unaprijeđene aplikacije, neki novi kolege, a oni „stari“ već na novim pozicijama unutar kompanije. Osiguran mi je višetjedni refreshment trening kako bih se prisjetila sveg onog što sam znala, ali i kako bih naučila sve novo što me dočekalo. Radim smjene koje želim jer me doma čeka malo dijete, sretna mama – sretna beba. Još od prilike godinu i pol radim u ulozi coacha, nakon čega se javljam na novi interni natječaj za Contact center Team leadera.

 

Godina i pol u ulozi voditelja

Proteklih godinu i pol u ulozi Team leadera, prolazim niz edukacija unutar i izvan kompanije vezane uz leadership vještine vođenja, superviziju i razvoj djelatnika, najvažniji resurs u kontaktnom centru – ljudi, edukaciju vezanu uz upravljanje procesima i alatima, digitalno učenje, napredno korištenje MS Office-a i sl. Za vrijeme dok učim ili me nema, kolege mi nesebično pomažu oko vođenja teama i tu su za mene. Ukratko, rekla bih kako sam zadovoljna radnim mjestom, okolinom, ekipom… Vjerujem da ću i dalje rasti u ovoj kompaniji, možda opet pisati blog o novom radnom mjestu…