Mila Perović

Viša specijalistica za digitalno medijsko planiranje i komunikaciju
 

“A1 me privukao kao kompanija koja je uvijek bila poznata kao lider u inovacijama i poslovna politika usmjerena je ka potrebama svojih korisnike, odnosno kompanija stavlja korisnika na prvo mjesto. Ta percepcija nije me prevarila.

U A1 se zaista cijeni i njeguje “zdrava” radna atmosfera i timski rad, što na pojedinca djeluje izuzetno ohrabrujuće i motivirajuće. No istodobno, kompanija potiče samostalnost i proaktivan pristup poslu. Drugim riječima, dobre ideje i inicijative se prepoznaju i za njih se uvijek nalazi načina, vremena i mjesta provesti ih u djelo. Navikli smo svakodnevno raditi brzo i učinkovito, ali pritom ne zanemarivati razmišljati o inovaciji kao preduvjetu za uspješno poslovanje u digitalnom dobu.

Tijekom svoje prve dvije godine u A1 imala sam prilike raditi na dinamičnim, zanimljivim i uzbudljivim projektima, a istaknula bih projekt VIP YouTube Akademije, edukativni video serijal u kojima poznate YouTube zvijezde i profesionalci iz područja video produkcije uče mlade talente kako uspjeti u svijetu ove video platforme. Serijal je ove godine ušao u drugu sezonu, a u pripremi su i novi nastavci.

O uspješnosti projekta govore medijske brojke koje pokazuju veliko zanimanje od strane ciljne publike, a prepoznat je i od strane struke prestižnom nagradom Mixx na festivalu Dani komunikacija koji nagrađuje najbolje digitalne projekte.”