Selim se i želim ponijeti internet, telefon ili TV uslugu. Što trebam napraviti?

Potrebno je zatražiti preseljenje usluga na novu adresu slanjem pisanog zahtjeva e-mailom s definirane e-mail adrese, poštom ili faksom ili odlaskom na prodajno mjesto.

Zahtjev treba sadržavati:

  • podatke o liniji i vlasniku linije (ime i prezime, OIB)
  • razlog zbog kojeg se zahtjev šalje
  • novu adresu na koju želiš preseliti uslugu
  • zahtjev za promjenu adrese za primanje računa


Ako nam zahtjev šalješ e-mailom, a nemaš potvrđenu e-mail adresu, tada je još potrebno priložiti i kopiju osobne iskaznice i vlastoručni potpis vlasnika usluge.

Ono što je važno znati:

  • na novoj adresi treba biti dostupna ista infrastruktura. Dostupnost možeš provjeriti ovdje. Ako na novoj adresi nema iste usluge, nazovi nas da nađemo pravo rješenje za tebe
  • svi dospjeli računi trebaju biti podmireni
  • usluga treba biti aktivna
  • Homebox i Officebox korisnici promjenu adrese mogu zatražiti jednom u 6 mjeseci i to najmanje 2 tjedna prije promjene adrese
  • preseljenje će biti odrađeno u roku od 45 dana za sve usluge (ali potrudit ćemo se da to napravimo i prije), osim za Homebox i Officebox usluge za koje je rok do 48 sati
  • ako je potrebno da naš tehničar dovrši preseljenje, naš agent će te kontaktirati i dogovoriti termin koji ti najbolje odgovara
  • preseljenje se naplaćuje prema važećem Cjeniku, osim za Homebox i Officebox usluge za koje je preseljenje bez dodatne naknade

Je li ti odgovor pomogao?