Selim se i želim ponijeti internet, telefon ili TV uslugu koju gledam putem digitalnog prijemnika. Što trebam napraviti?
Potrebno je zatražiti preseljenje usluga na novu adresu slanjem pisanog zahtjeva e-mailom s definirane e-mail adrese, poštom ili faksom ili odlaskom na prodajno mjesto.
Zahtjev treba sadržavati:
- podatke o liniji i vlasniku linije (ime i prezime, OIB)
- razlog zbog kojeg se zahtjev šalje
- novu adresu na koju želiš preseliti uslugu
- zahtjev za promjenu adrese za primanje računa
Ako nam zahtjev šalješ e-mailom, a nemaš potvrđenu e-mail adresu, tada je još potrebno priložiti i kopiju osobne iskaznice i vlastoručni potpis vlasnika usluge.
Ono što je važno znati:
- na novoj adresi treba biti dostupna ista infrastruktura. Dostupnost možeš provjeriti ovdje. Ako na novoj adresi nema iste usluge, nazovi nas da nađemo pravo rješenje za tebe
- svi dospjeli računi trebaju biti podmireni
- usluga treba biti aktivna
- preseljenje će biti odrađeno u roku od 45 dana za sve usluge (ali potrudit ćemo se da to napravimo i prije)
- ako je potrebno da naš tehničar dovrši preseljenje, naš agent će te kontaktirati i dogovoriti termin koji ti najbolje odgovara
- preseljenje se naplaćuje prema važećem Cjeniku, osim za Homebox i Officebox usluge za koje je preseljenje bez dodatne naknade