A1 na bonove
- Što znači plaćanje tarife unaprijed?
- Kako funkcionira plaćanje tarife unaprijed?
- Zašto plaćati unaprijed?
- Kako provjeravam preostale min/SMS i MB-e iz unaprijed plaćene tarife?
- Što ako platim tarifu unaprijed a onda shvatim da mi ipak treba više interneta u tarifi?
- Što ako nakon 3 mjeseca više ne želim koristiti tarifu koju sam platio unaprijed na 6 mjeseci? Mogu li je ugasiti?
- Ako tarifu platim unaprijed, prebacuje li mi se nepotrošeni promet u sljedeći mjesec?
- Što ako mi je odabrana tarifa prevelika? Mogu li je smanjiti dok traje plaćeno razdoblje?
- Što kad istekne plaćeno razdoblje? Koju tarifu ću koristiti?
- Kako mogu provjeriti koliko mi je preostalo unaprijed plaćenog razdoblja?
- Ako uključim tarifu na 6 mjeseci, mogu li je povećati u trećem mjesecu korištenja?
- Kako mogu promijeniti tarifu na bonove?
- Hoće li mi se nova tarifa automatski obnoviti nakon 30 dana?
- Kako mogu provjeriti preostale minute, poruke i MB?
- Kako se raspoređuju minute i SMS-ovi unutar tarife?
- Koja je brzina interneta u tarifama?
- Mogu li dijeliti MB A1 prijateljima?
- Mogu li više puta mjesečno uključiti istu tarifu?
- Mogu li koristiti Switch?
- Mogu li zamijeniti baš sve min/SMS poruke ili MB koje imam?
- Prenose li mi se minute/SMS poruke i MB u idući mjesec i koliko?
- Što ako nemam dovoljno novca na računu za produljenje tarife?
- Mogu li se vratiti na staru tarifu kada uključim jednu od novih tarifa na bonove?
- Zatražio sam promjenu tarife ali još nisam dobio SMS potvrdu da je tarifa promijenjena. Zašto?
- Što je to SOS kredit?
- Mogu li uključiti SOS kredit više puta uzastopno?
- Što je to usluga Poklon bon i kako ju koristiti?
- Što je sa starim mjesečnim tarifama, npr. Spikalicom, Sheralicom, Surfericom i Fletericom?
- Naplaćuje li se promjena tarife?
- Znači li to da mogu promijeniti tarifu kad god poželim?