Želim promijeniti korisnika linije/usluge koja glasi na mene. Kako to mogu napraviti?

U slučaju kada uslugu koja je sklopljena na tvoje ime koristi netko drugi, poput supružnika, majke ili prijatelja, a želiš to promijeniti i navesti nekog drugog korisnika, možeš nam poslati pisani zahtjev poštom ili e-mailom. Pisani zahtjev poslan treba sadržavati vlastoručni potpis i presliku tvoje osobne iskaznice, ili ga možeš poslati s potvrđene e-mail adrese.

Možeš nas i nazvati ili posjetiti na A1 prodajnom mjestu.

Usluga i dalje glasi na tvoje ime, ali ju koristi druga osoba.

U slučaju da želiš svoju uslugu u cijelosti prebaciti na drugu osobu, tako da više ne glasi na tvoje ime, potrebno je da i ti i novi vlasnik usluge dođete na naše prodajno mjesto i zatražite ovu promjenu. Molimo te da u tom slučaju oboje ponesete svoje osobne iskaznice ili putovnice.

Je li ti odgovor pomogao?