Vijesti

Posjetile smo jedan od prvih threading studija u Splitu i otkrile zašto ga žene vole

  • Kategorija Kozmetika
  • Autor journal.hr
  • Datum 15.03.2022.

Ako smo nešto naučili u proteklih godinu i pol dana, to je kako se nositi s nepredvidljivim situacijama. Neke od najguglanijih stvari u tim trenucima, barem kad se radi o beauty svijetu, uključivale su DIY uređivanje svega – od kose, preko noktiju do obrva. No, dok smo doma stajale pred ogledalom, s pincetom u rukama, spremne poremetiti sve ono što je naša kozmetičarka brižno njegovala godinama, mnogi se možda nisu niti pitali kako je njima.

Upravo zato smo pokušale detaljnije doznati kako je sve izgledalo s ‘druge strane’. Stoga smo popričale s vlasnicom Threading Studija Lale, Milanom Prskalo. Ona nas je pobliže upoznala sa svojim salonom i uslugama, podijelila je s nama i neke beauty savjete, ali i predviđanja za budućnost. Da uvijek postoji prostor za rast i poboljšanje, pogotovo uz pružatelje usluga poput A1 koji nudi brojna rješenja po mjeri vašeg posla, složila se i Milana, a u nastavku otkrijte priču koja stoji iza njezinog salona.

Upoznajte nas sa svojim salonom – Threading Studio Lale? Koji je vaš način rada i koje sve usluge pružate?

Prije šest godina počela sam se sama baviti tehnikom konca za lice i oblikovanjem obrva. Tada sam bila, mislim druga u gradu koja to radi. Bojanje obrva kanom i bojom, kao i depilacija lica nježnim, toplim voskom su došli malo kasnije na zahtjev klijenata. Specijalizirala sam se za dlačice na licu. Prije dvije godine, nakon što je završio s profesionalnom karijerom rukometaša, u Threading Studio Lale mi se pridružio moj muž, Davorin. On gaji veliku ljubav prema masaži, osteopatiji i fizikalnoj terapiji i tako nas dvoje danas radimo sami u salonu, u smjenama. Prilagođavamo se djetetu i kućnim obavezama.

Postoji li neka tajna savršenih obrva koju biste mogli podijeliti s našim čitateljicama? Neki tips & tricks o tome što možemo, a što nikako ne bismo trebale raditi kod kuće?

Tajna savršenih obrva ne postoji. Treba njegovati i isticati ono prirodno što imamo. Problem kućnih radinosti su svakako pretjerano počupane obrve. U tom slučaju uvijek savjetujem postepeno puštanje dlačica, njegu i oblikovanje u skladu s prirodnim lukom i licem. Samo tako lice neće izgledati prezačuđeno i grubo. Ipak su nam obrve okvir lica i svako lice zahtjeva individualni pristup. Nikako nisam za šablonsko iscrtavanje obrva što često možemo vidjeti.

Kako ste se snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?

Dok je bio lockdown, nikako. Kako su popuštale mjere, počela sam više raditi s voskom jer tada mogu nositi masku. Bez obzira na to klijenti su prorijedili svoje redovne dolaske – s dolaska svaka tri tjedna na održavanje, počeli su dolaziti tek svakih pet do šest tjedana. Davorinu je korona čak i dobro došla, ako to tako mogu reći. Naime, ljudi se se manje kretali, a time bili više ukočeni i češće tražili masaže, tretmane za leđa i išijas.

Što vas je sve mučilo u doba korone? Koji su vam bili najveći problemi i koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?

Najveći problem tijekom korone mi je bila činjenica što konac za oblikovanje obrva držimo u ustima, uz pomoć zubi, i vučemo ga tako glavom. Tu, naravno, maska nije dolazila u obzir. Prilagodila sam se tako da sam se bazirala više na tretmane voskom za depilaciju lica. No, konac je ipak nezamjenjiv kod oblikovanja obrva. I danas još uvijek znam objašnjavati zašto ne mogu nositi masku dok radim.

Jeste li imali dodatne potrebe za, primjerice, aplikacijama, društvenim mrežama i sličnim? Ako da, kako ste se snašli po tom pitanju?

Što se tiče samih aplikacija i društvenih mreža, tu sam uvijek nekako light. To je ono što mi i prijatelji uvijek zamjeraju, prigovaraju i govore mi da objavljujem više fotografija, da se oglašavam. No, ja sam se nekako uljuljala u svoje, već poznate, klijente i naravno po preporuci njih i nove klijente, pa se još uvijek baziramo na tome. Razmišljala sam o tome da se više aktiviram na društvenim mrežama baš zbog korone, ali sada ljeti je opet došao uzlet s poslom, naravno u skladu s turizmom, pa se opet nekako nema vremena.

Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?

Počeli smo razmišljati o uvođenju opcije FISKAL1 u svoj salon. Djeluje kao da je prilično jednostavna za korištenje, a i možemo birati između prijenosnih i stolnih uređaja s većim ekranima. A1 Hrvatska nam daje i opciju prijenosnog uređaja, što nam se jako sviđa jer ga, ako ikad za tim bude potrebe, možemo nositi sa sobom na teren. Tu je i opcija blagajne i printera u jednom, što sve čini još praktičnijim. Uz to je odlična i za situacije ako ne radimo tijekom određenih razdoblja (kao tijekom lockdowna) pa vam fiskalizacija nije potrebna, možemo uključiti opciju mirovanja.

Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?

Prije korone sam radila po walk-in principu. Nije bilo naručivanja za tretmane, već sam radila kako su klijenti dolazili pa su se znale stvoriti gužve iako sami tretman ne traje dugo (threading obrva traje maksimalno pet minuta). Međutim, korona je napravila svoje i ne podržava gužve, pa su tako počela naručivanja za tretmane. Moram priznati da je meni tako puno lakše raditi iako su klijenti opušteniji bili po starom sistemu. To je ono što bih ostavila i nakon korone.

Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?

Mislim da je ovo vrijeme najgore za bilo kakva predviđanja. Voljela bih predvidjeti povrat na onakav posao kao prije korone, ali sada se mogu samo nadati da ćemo se svi uspjeti održati na površini sa svojim malim salonima i izdržati dok se sve ne vrati na staro – ako to uopće možemo očekivati.

"Izvor: Link"

Želiš pročitati više sličnih članaka?
Pogledaj ostale vijesti