Vijesti

Frizerski salon na zagrebačkoj Savici koji je uvijek u korak s trendovima

  • Kategorija Frizeri
  • Autor Journal.hr
  • Datum 15.03.2022.

Kad se radi o održavanja kose u izvrsnom stanju, možda ćete se iznenaditi, ali redoviti odlazak u salon je ključan. Brojne su prednosti redovitog posjećivanja frizerskog salona. Osim što će vašu kosu održavati zdravom, a boju sjajnom i živahnom, uz pravu, profesionalnu njegu vaša će kosa i brže rasti te manje pucati. Danas vam donosimo priču o još jednom zagrebačkom frizerskom salonu koji razumije potrebe vaše kose, a istovremeno brine i o planeti.

Frizerski studio Nikas osnovan je prije 13 godina, točnije 2008., od kada neumorno brine o kosi svojih klijentica kojima se maksimalno prilagođavaju. O njihovom poslovanju tijekom i nakon lockdowna, trendovima za novu sezonu kao i o predviđanjima budućnosti poslovanja frizerskih salona u Hrvatskoj, popričale smo s vlasnicom salona Nikas, Nikolinom Perković. Osim toga, otkrila nam je i da je korisnica A1 usluga koje nude brojna rješenja po mjeri vašeg posla i kako bi im upravo one mogle pomoći u budućnosti. Detalje možete otkriti u nastavku.

Upoznajte nas sa svojim salonom? Koji je vaš način rada i koje sve usluge pružate?

Frizerski studio Nikas je ekološki orijentiran i zato radimo s talijanskim brendom Davines koji ima veliki postotak prirodnih sastojaka u svojim proizvodima, a sve ambalaže su reciklirajuće. U svojoj proizvodnji koriste sunce, vjetar i vodu. Oni ne žele biti najbolji na svijetu, već žele biti najbolji za svijet. Naši se klijenti osjećaju ugodno jer znaju da brinemo o njihovoj kosi i vlasištu na najbolji način. Kod nas možete dobiti usluge šišanja, bojanja, izradu svih vrsta pramenova (klasični, babylights, balayage, money piece…), makeover kose i prilagođene tretmane za kosu i vlasište.

Koja boja se posebno istaknula kao ‘it’ boja za kosu za nadolazeću sezonu?

Za nadolazeću sezonu već su se istaknule butter blonde, boja pijeska, boja šampanjca, boja kave i tople smeđe boje za kosu.

Koji tip frizure je najtraženiji kod vas u salonu u posljednje vrijeme?

U posljednje vrijeme su najtraženiji messy bob i lob. Oni koji bi željeli neku promjenu, ali nisu toliko odvažni da se ošišaju na kratko, zavjesa šiške su najčešći izbor. One odgovaraju skoro svakom obliku lica i lako ih je održavati, stoga me ne čudi da ih žene vole nositi.

Za koji proizvod za kosu biste rekli da bi trebao biti must-have svake žene?

Ako moram odabrati samo jedan, onda definitivno Davines Oi All In One Milk. Radi se o leave-in mlijeku koje kosi pruža hidrataciju i elastičnost, čuva boju, olakšava raščešljavanje, štiti kosu od uređaja za oblikovanje – to je pravo blago u reciklirajućoj bočici.

Kako ste se snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?

To je bilo jedno zanimljivo razdoblje za analizu posla i života. S klijenticama sam komunicirala putem društvenih mreža i gledala puno webinara. Iskoristila sam to vrijeme za dodatnu edukaciju.

Jesu li se navike vaših klijentica promijenile nakon lockdowna? Ako da, na koji način?

Naravno, neke su klijentice otkrile svoju prirodnu boju i prestale se bojati. Neke su promijenile tip frizure u neku manje zahtjevnu, a neke su promijenile boju u onu koja je najsličnija njihovoj prirodnoj boji. S druge strane, neke su nakon lockdowna poželje isprobati sve jer kažu: “Jednom se živi!”.

Što vas je sve mučilo u doba korone? Koji su vam bili najveći problemi?

Neizvjesnost je bila velika. Brinula sam se za plaće svojih radnika i općenito za budućnost poslovanja.

Koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?

Pojačala sam komunikaciju sa svojim klijentima i snimala sam videe za brend Davines.

Jeste li imali dodatne potrebe za, primjerice, aplikacijama, društvenim mrežama i sličnim? Ako da, kako ste se snašli po tom pitanju?

Da, naravno. Puno upita je stizalo putem svih kanala, ali imala sam vremena za dopisivanje i to mi je baš godilo. Ipak smo mi društvena bića.

Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?

Danas mislim da bi mi online naručivanje uvelike olakšalo poslovanje, a razmišljam i o uvođenju A1 opcije FISKAL zbog njezine jednostavnosti korištenja. Naime, već sam korisnica A1 usluga pa bi bilo super da imam cijeli paket.

Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?

Nažalost, ne. Frizerska struka je vezana za direktan rad s ljudima i zato je prekrasna, a šišati ne možemo online.

Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?

Frizerski saloni u Hrvatskoj mogu stati uz bok svjetskim salonima. Sve što možete vidjeti vani je već tu. Mislim samo da će porasti broj salona koji će ulagati u edukacije, razne aplikacije i specijalizirane programe jer to pomaže našem razvoju i poslovanju.

"Izvor: Link"

Želiš pročitati više sličnih članaka?
Pogledaj ostale vijesti