Frizeri

Frizerski salon na zagrebačkoj Savici koji je uvijek u korak s trendovima

Kad se radi o održavanja kose u izvrsnom stanju, možda ćete se iznenaditi, ali redoviti odlazak u salon je ključan. Brojne su prednosti redovitog posjećivanja frizerskog salona. Osim što će vašu kosu održavati zdravom, a boju sjajnom i živahnom, uz pravu, profesionalnu njegu vaša će kosa i brže rasti te manje pucati. Danas vam donosimo priču o još jednom zagrebačkom frizerskom salonu koji razumije potrebe vaše kose, a istovremeno brine i o planeti.

Frizerski studio Nikas osnovan je prije 13 godina, točnije 2008., od kada neumorno brine o kosi svojih klijentica kojima se maksimalno prilagođavaju. O njihovom poslovanju tijekom i nakon lockdowna, trendovima za novu sezonu kao i o predviđanjima budućnosti poslovanja frizerskih salona u Hrvatskoj, popričale smo s vlasnicom salona Nikas, Nikolinom Perković. Osim toga, otkrila nam je i da je korisnica A1 usluga koje nude brojna rješenja po mjeri vašeg posla i kako bi im upravo one mogle pomoći u budućnosti. Detalje možete otkriti u nastavku.

Upoznajte nas sa svojim salonom? Koji je vaš način rada i koje sve usluge pružate?

Frizerski studio Nikas je ekološki orijentiran i zato radimo s talijanskim brendom Davines koji ima veliki postotak prirodnih sastojaka u svojim proizvodima, a sve ambalaže su reciklirajuće. U svojoj proizvodnji koriste sunce, vjetar i vodu. Oni ne žele biti najbolji na svijetu, već žele biti najbolji za svijet. Naši se klijenti osjećaju ugodno jer znaju da brinemo o njihovoj kosi i vlasištu na najbolji način. Kod nas možete dobiti usluge šišanja, bojanja, izradu svih vrsta pramenova (klasični, babylights, balayage, money piece…), makeover kose i prilagođene tretmane za kosu i vlasište.

Koja boja se posebno istaknula kao ‘it’ boja za kosu za nadolazeću sezonu?

Za nadolazeću sezonu već su se istaknule butter blonde, boja pijeska, boja šampanjca, boja kave i tople smeđe boje za kosu.

Koji tip frizure je najtraženiji kod vas u salonu u posljednje vrijeme?

U posljednje vrijeme su najtraženiji messy bob i lob. Oni koji bi željeli neku promjenu, ali nisu toliko odvažni da se ošišaju na kratko, zavjesa šiške su najčešći izbor. One odgovaraju skoro svakom obliku lica i lako ih je održavati, stoga me ne čudi da ih žene vole nositi.

Za koji proizvod za kosu biste rekli da bi trebao biti must-have svake žene?

Ako moram odabrati samo jedan, onda definitivno Davines Oi All In One Milk. Radi se o leave-in mlijeku koje kosi pruža hidrataciju i elastičnost, čuva boju, olakšava raščešljavanje, štiti kosu od uređaja za oblikovanje – to je pravo blago u reciklirajućoj bočici.

Kako ste se snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?

To je bilo jedno zanimljivo razdoblje za analizu posla i života. S klijenticama sam komunicirala putem društvenih mreža i gledala puno webinara. Iskoristila sam to vrijeme za dodatnu edukaciju.

Jesu li se navike vaših klijentica promijenile nakon lockdowna? Ako da, na koji način?

Naravno, neke su klijentice otkrile svoju prirodnu boju i prestale se bojati. Neke su promijenile tip frizure u neku manje zahtjevnu, a neke su promijenile boju u onu koja je najsličnija njihovoj prirodnoj boji. S druge strane, neke su nakon lockdowna poželje isprobati sve jer kažu: “Jednom se živi!”.

Što vas je sve mučilo u doba korone? Koji su vam bili najveći problemi?

Neizvjesnost je bila velika. Brinula sam se za plaće svojih radnika i općenito za budućnost poslovanja.

Koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?

Pojačala sam komunikaciju sa svojim klijentima i snimala sam videe za brend Davines.

Jeste li imali dodatne potrebe za, primjerice, aplikacijama, društvenim mrežama i sličnim? Ako da, kako ste se snašli po tom pitanju?

Da, naravno. Puno upita je stizalo putem svih kanala, ali imala sam vremena za dopisivanje i to mi je baš godilo. Ipak smo mi društvena bića.

Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?

Danas mislim da bi mi online naručivanje uvelike olakšalo poslovanje, a razmišljam i o uvođenju A1 opcije FISKAL zbog njezine jednostavnosti korištenja. Naime, već sam korisnica A1 usluga pa bi bilo super da imam cijeli paket.

Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?

Nažalost, ne. Frizerska struka je vezana za direktan rad s ljudima i zato je prekrasna, a šišati ne možemo online.

Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?

Frizerski saloni u Hrvatskoj mogu stati uz bok svjetskim salonima. Sve što možete vidjeti vani je već tu. Mislim samo da će porasti broj salona koji će ulagati u edukacije, razne aplikacije i specijalizirane programe jer to pomaže našem razvoju i poslovanju.

"Izvor: Link"

Frizeri

Frizerski saloni se oporavljaju, a nove poslovne mogućnosti su odlična prilika za napredak

Poslovanje frizera bilo je najugroženije u vrijeme lockdowna. Mjere kojih se danas moraju pridržavati mala su cijena za otvorena vrata, ali ne treba odbaciti ni opcije napretka uz nove poslovne mogućnosti

Mnogi frizerski saloni dosad su uspjeli vratiti se na pretpandemijski promet, ali još je dug put do potpunog oporavka. Početak rada pod maskama bio je lakši kad su prve mušterije rezervirale svoje termine.

Ljudi traže promjenu

Korištenje frizerskih usluga za mnoge je žene višesatni ritual koji pomno planiraju, a za muškarce je često nenadani dvadesetominutni posjet. Ipak, i žene i muškarci vole dobro izgledati i dobro se osjećati, a upravo to dobivaju kad se prepuste spretnim frizerskim rukama.

Prvi pogled na svježe ošišanu kosu i novu boju u svakome od nas pobuđuje osjećaj oduševljenja. Budući da svi mi s vremena na vrijeme tragamo za nekom promjenom, nova frizura često se pokazala kao odlična opcija. Ipak, ne traže promjenu samo mušterije nego i vlasnici frizerskih salona.

Mogućnost napretka

Svi poduzetnici, pa tako i frizeri, traže nove prilike za poslovni napredak s kojima će doći i veća zarada. Iz tog razloga A1 Hrvatska odlučio je podržati frizerske djelatnike u rastu i razvoju njihova poslovanja. Ponuda Fiskal1 namijenjena je svakom vlasniku frizerskog salona koji želi uvesti brzinu i efikasnost u svoj posao.

Fiskal1 nudi kompletno blagajničko rješenje u jednom - i blagajnu i printer. U kreiranju ove ponude A1 je prije svega razmišljao o poduzetnicima koji još osjećaju financijske posljedice pandemije. Iz tog razloga A1 pruža pogodnost besplatnoga korištenja licencije Fiskal1 za prva tri obračunska razdoblja.

Ušteda na svakom koraku

Uz Fiskal1 ušteda je i u drugim segmentima poslovanja, pa tako u slučaju da salon ne radi tijekom cijele godine, vlasnici ne moraju očajavati. Uređaj se prilagođava potrebama vašeg poslovanja te možete odabrati opciju godišnje ili mjesečne licencije uz mogućnost sezonskog mirovanja.

Jednostavnost korištenja sučelja i mogućnost praćenja zaliha robe opcije su s kojima će se vrlo brzo upoznati svaki vlasnik i radnik frizerskog salona. Bilo da je riječ o kutnom stoliću, prostranom pultu ili frizerovu džepu, Fiskal1 pronaći će svoje mjesto bilo gdje. Birajte između prijenosnih ili komfornih stolnih uređaja većeg ekrana. Ako je potrebno, u A1 ponudi možete naći i ladicu za novac te skener.

Više o ponudi Fiskal1 saznajte ovdje.

"Izvor: Link"

Frizeri

ZAGREBAČKI SALON U KOJEM MOŽETE OBAVITI POTPUNI MAKEOVER SVOJE KOSE

Bez obzira na to želite li potpunu promjenu boje svoje kose, brzo dotjerivanje ili potpunu beauty preobrazbu od glave do pete, Josey Hair x Beauty salon neće vas razočarati. Iako su mnoge od nas tijekom posljednjih godinu i pol dana pokušavale samostalno savladati umjetnost šišanja, bojanja i kreiranja manikura i pedikura kod kuće, zapravo nema ničega što nas veseli poput odlaska u salon kako bismo se opustile i prepustile profesionalnim rukama. Ako ste u potrazi za novim frizerskim salonom ili se samo pitate tko bi vam mogao kreirati najljepšu frizuru za nadolazeću jesen, odlaskom u Josey Hair x Beauty salon ne možete pogriješiti.

Radi se o zagrebačkom salonu kojem vjeruju brojne beauty entuzijastice, ali i poznate Hrvatice. S njihovom kreativnom direktoricom Josipom Drpić popričale smo o najpopularnijim frizurama za jesen, must-have proizvodima za kosu koji bi se trebali naći u svačijoj kupaonici te o tome što bismo sve mogle očekivati od njih u budućnosti. Pružatelji usluga poput A1 nude brojna rješenja po mjeri vašeg posla jer razumiju da uvijek postoji prostor za rast i poboljšanje, stoga ne sumnjamo da će i oni igrati važnu ulogu u poslovanju salona, ali i brojnih drugih obrta i tvrtki u Hrvatskoj. Detalje o Josey Hair x Beauty salonu doznajte o nastavku.

Upoznajte nas sa svojim salonom? Koji je vaš način rada i koje sve usluge pružate?

Josey Hair x Beauty je boutique tip salona koji nudi potpunu uslugu makeovera. To uključuje stiliziranje kose, make up te pedikuru i manikuru. Dakle, na jednome mjestu možete dobiti vrhunsku uslugu iz sva tri beauty segmenta te biti spremni za poslovni sastanak ili vjenčanje. Naši stilisti personaliziranom uslugom svakoj klijentici posvećuju dovoljno vremena kako bi razumjeli njezine želje, odredili potrebnu njegu te predložili stiliziranje koje će najbolje istaknuti ljepotu njezine kose i lica.

Postoji li neka frizura koja se već izdvojila kao najpopularnija za jesensku sezonu?

Više nema jedne, određene frizure – nosi se sve! No, najvažnije je da boja vaše kose bude kvalitetna, da kosa bude njegovana, sjajna i kreativno ošišana. Cilj je da kosa izvrsno pada u frizuru kojoj ne trebate posvetiti puno vremena, a opet da je savršena ako je pažljivo fenirana. Žena se mora dobro osjećati sa svojom frizurom, ona mora biti izvor njezinog samopouzdanja, njezin ukras. Naš je zadatak osigurati vam prirodnu boju ili pramenove, njegovati kosu, a da vi pritom uživate.

Koji proizvod za kosu bi se trebao naći u svačijoj kupaonici?

Tri su proizvoda najpotrebnija. Prvi je kvalitetan šampon koji će nježno ukloniti nečistoće, a pritom neće isušiti kosu. Potom regenerator ili maska koji će vratiti hidrataciju i nahraniti kosu isušenu čestim feniranjem, bojanjem i negativnim vanjskim čimbenicima. U konačnici važno je korištenje i suhog ulja ili seruma koji će lijepo zagladiti kosu i osigurati dodatnu anti-age zaštitu. Svakako, birajte profesionalne proizvode jer ćete s njima već nakon jednog pranja vidjeti razliku.

Kako ste se snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?

Ne želimo više uopće razmišljati o razdoblju kada nismo mogli raditi, a sve nakon otvaranja je bilo lako i jednostavno. Usuglasili smo sigurnosni protokol, osigurali visokokvalitetne, mirisne dezinficijense, prozračivali prostor svježim zrakom sa Sljemena i nastavili biti motivirani i kreativni, educirati se, stvarati nove trendove.

Jesu li se navike vaših klijentica promijenile nakon lockdowna? Ako da, na koji način?

Neke klijentice su u potpunosti promijenile boju kose, a neke stil. Ljudi su s nestrpljenjem dočekali povratak «novom normalnom», kako se popularno kaže. Svi smo bili željni promjena, a to se odrazilo i na trendove.

Što vas je sve mučilo u doba korone? Koji su vam bili najveći problemi?

Nažalost, Josey Hair x Beauty tim je taman navršio godinu dana kada je nastupio «lockdown». Za nas je to bio najgori mogući trenutak iz više razloga. Tek smo uspostavili vezu s našim dobavljačima, klijentima i posložili tim kada je sve stalo. I financijski i psihički, korona je bila izazov o kojem nitko od nas nije mogao sanjati niti u najluđem snu.

Koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?

Desetak dana nakon zatvaranja, počeli smo primati pozive klijentica koje su ostale bez šampona ili nekog drugog omiljenog proizvoda za njegu. Neke su zvale s molbom da im napravimo idealne omjere njihovih boja za kosu, a neke su se samo htjele javiti i pitati kako smo. Vrlo brzo smo organizirali web trgovinu kako bismo svima mogli ponuditi barem dio usluge i proizvoda koje im možemo osigurati u našem salonu. Bilo je važno ne izgubiti se, ne udaljiti se i ostati u kontaktu… Jako puno su nam značili ti pozivi i činjenica da moramo pričekati neke trenutke koji su se do sada podrazumijevali.

Jeste li imali dodatne potrebe za, primjerice, aplikacijama, društvenim mrežama i sličnim? Ako da, kako ste se snašli po tom pitanju?

Od početka rada Josey Hair x Beauty salona, svoj rad komuniciramo putem društvenih mreža. Klijenti to vole, komunikacija je dvosmjerna, uvijek postoji neko pitanje, komentar. Nastavili smo svakodnevno komunicirati putem profila na društvenim mrežama te se povezali s web trgovinom jednom kada je bila spremna. To se pokazalo kao izvrstan alat.

Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?

Razmišljamo o uvođenju opcije FISKAL1 u svoj salon. Djeluje kao da je prilično jednostavna za korištenje, a i možemo birati između prijenosnih i stolnih uređaja s većim ekranima. Uz to, postoji i opcija prijenosnog uređaja, što nam se jako sviđa jer ga, ako ikad za tim bude potrebe, možemo nositi sa sobom na teren. Tu je i opcija blagajne i printera u jednom, što sve čini još praktičnijim.

Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?

Svakako ćemo zadržati isti tempo komuniciranja putem društvenih mreža – treba ostati povezan, i mi kao tim, i s našim klijentima.

Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?

U Josey Hair x Beauty konstantno inoviramo te nastojimo našim klijentima ponuditi proizvode i usluge koje su dostupne u modnim i beauty središtima diljem svijeta. Uvodimo nove proizvode i stvaramo nove trendove kako bi naše klijentice uvijek mogle doživjeti nešto novo, čak i ako vole «rutinske» tretmane te su vjerne svom jednom, prepoznatljivom stilu.


"Izvor: Link"

Frizeri

JE LI ITKO RAZMIŠLJAO O ODLASKU U FRIZERSKI SALON TIJEKOM PANDEMIJE? VJEROJATNO NIJE, ALI STVARI SE POLAKO VRAĆAJU NA STARO.

„Nosi se nehajna punđica“, „Obična kopča vam je najbolji prijatelj za frizuru“, „Vratila se prirodna kosa s normalnom teksturom“ – sve ovo su naslovi koje ste mogli pročitati u modnim i beauty medijima tijekom najvećeg naleta pandemije. Naravno, zašto bi itko pomislio da je u jeku najveće krize i stresa za čovječanstvo frizura ikome važna. Instagram su u to vrijeme preplavile fotografije poznatih žena u nikad opuštenijim izdanjima. Trenirke, neobavezno zavezana kosa i no make up look. Sve što je imalo veze s ljepotom ili luksuzom je palo u drugi plan i svi smo samo razmišljali o tome kada će sve ovo završiti, hoće li završiti i hoćemo li se ikada vratiti nekom normalnom životu koji smo poznavali prije pandemije. Skoro svaki poslovni offline sektor je pretrpio gubitke i vlasnici malih tvrtki i obrta su se našli u teškoj situaciji. Nitko nije bio spreman na ono što nam se dogodilo te „back up“ planova za ovakve slučajeve nije ni bilo. Direktan kontakt između ljudi, briga o sebi iznad nekih standardnih primarnih potreba, zabava, opuštanje – sve je nestalo u roku od nekoliko mjeseci.

Ako upitate većinu frizera u čemu je srž njihove financijske konstrukcije, kazat će vam da su to feniranja i frizure na koje žene dolaze tjedno. Pramenovi, bojanja i ostali zahvati se u pravilu izvode svakih nekoliko mjeseci i rijetko koji salon u Zagrebu je toliko velik da u njega ide dovoljan broj klijentica koje mogu s tim uslugama održavati hladni pogon salona. Upravo su te frizure koje se obično rade za posao, izlaske, sastanke, prigode u potpunosti nestale za vrijeme pandemije jer žene nisu imale gdje otići i samim time su im ti odlasci kod frizera postali nepotrebni trošak. U Zagrebu postoji nekoliko doista vrhunskih frizerskih salona, a među njima je i onaj poznatog stilista kose i frizera Ivice Palinića koji se brine za kose mnogih poznatih Hrvatica na čelu sa njegovim zaštitnim licem Anitom Dujić. Ivica nam je otvoreno kazao da se situacija s pandemijom još uvijek nije stabilizirala te smatra da ćemo na povratak „stare normale“ još morati pričekati: „Iskreno, još uvijek guramo i radimo dan po dan, bez većih planova s obzirom na nestalnost situacije. Godina iza nas svakako je promijenila navike ljudi i bit će potrebno neko vrijeme da se sve vrati na staro, ponajviše u kontekstu vraćanja klijenata u salone. Danas radimo više jedan na jedan s klijentom te se ne stvaraju gužve u salonu. I mi i klijenti nastojimo se tome prilagoditi najbolje moguće. Kapacitet, nažalost, još uvijek nije na 100 posto te radimo 20 posto manje od nekih normalnijih godina.“ – kazao nam je.

Kao i sve njegove kolege i Ivicu je ova situacija zatekla, međutim morao se prilagoditi i na brzinu reorganizirati poslovanje kako bi se sve održalo „iznad vode“: „Vjerujem da ovu situaciju, koja sad traje već više od godinu i pol, nitko nije očekivao. Istina, gledali smo razne filmove katastrofe, ali kada bi film završio mi bismo izašli iz kina i otišli doma, a i ti filmovi nekako su uglavnom završavali sretno i većina ljudi se spasila. A ovo kod nas kao da traje deset sezona! Šala mala. Naravno da nas je zateklo; kao i većina poduzetnika pomislili smo da je sad sve gotovo i da ne možemo ništa napraviti kako bi popravili situaciju, ali na koncu smo svi dosta brzo odreagirali u smislu da smo se prilagodili situaciji i krenuli dalje. Ono najbitnije je da i dalje stojimo na nogama te se nadamo skorom kraju ove sve samo ne uobičajene situacije. „

U njegovom salonu posao teče glatko, ali s nekim izmjenama. Kao što se moglo očekivati, ljudske navike su se promijenile i nitko se ne usudi planirati previše unaprijed ili trošiti veće količine novca na neke hirove. Klijenti su puno oprezniji i promišljeniji: Definitivno je drugačija percepcija posla. Kao što sam spomenuo, s klijentima više radimo jedan na jedan što nije nužno loše; možda bismo to svi trebali zadržati da se istinski posvetimo klijentima. Htjeli mi to ili ne, morali smo promijeniti dosta toga. Ne planiramo toliko unaprijed. Ni klijenti se ne naručuju toliko unaprijed jer nitko ne zna što će se sljedeće dogoditi s obzirom na to da je pandemija utjecala na sve segmente života i posla. Sve je drugačije i svi se tome svakoga dana prilagođavamo; poslom i psihički. Ovo potonje je najviše u fokusu jer smo svi u posljednjih godinu i pol primijetili koliko smo ustvari krhki. Ljudi su postali dosta oprezniji, što s novcima, što sa zdravljem pa ako baš ne moraju nešto raditi, tipa frizuru ili pramenove, onda to ni neće. To je razumljivo jer su se svima nama promijenili prioriteti. Najveći nam je izazov trenutno vratiti ljude u salone te da ih naviknemo da ponovno dolaze kao što su dolazili nekad.“ – kaže Ivica.

Ipak, neki napredak se vidi u odnosu na prošlu godinu i prvih nekoliko mjeseci ove. Obujam posla možda nije kao prije, ali se barem nazire svjetlo na kraju tunela. Kao što svjedočimo, velik broj događanja nam ipak slijedi i iako s određenim restrikcijama, ljudi su počeli živjeti nešto normalnije. S rastom broja događanja, rasti će i potreba za tim malim luksuzima koje smo si prije pandemije znali priuštiti. Ako sada pogledate naslove u modnim magazinima, vidjet ćete da se dogodio zaokret. Opet se piše o trendovima, novim frizurama, tehnikama bojanja kose i svemu što nas je veselilo prije. Sramežljivo se događa neki povratak na staro koji je sigurno previše spor za poduzetnike ali je ipak vidljiv. I da ne planiramo otići na neko događanje, poželjeli smo se neke promjene, čisto onako iz zadovoljstva, za sebe, a to je isto korak naprijed.

"Izvor: Link"

Frizeri

Frizerski saloni dobro posluju, a vlasnici koriste društvene mreže kao dodatan alat za promociju

Frizeri danas posluju sukladno mjerama za suzbijanje širenja koronavirusa. U očekivanju pada prometa mnogi vlasnici frizerskih salona okrenuli su se društvenim mrežama kako bi poboljšali poslovanje

Na rijetko koje poslovanje pandemija koronavirusa nije ostavila traga. Frizerski saloni koji su preživjeli zatvaranje danas se trude vratiti i zadržati mušterije, a izgradnjom dobrog imidža žele privući i što više novih. Profili frizerskih salona na društvenim mrežama polako postaju bitni poslovni alati za promociju i poboljšanje komunikacije s klijentima. U pandemiji se njihova važnost samo povećala. Mnogi od nas imaju svojeg stalnog frizera, kod kojeg se redovito šišaju i boje kosu, ali što kad on nije dostupan? Što kada dođete u novi grad i potrebna vam je frizura? Što kad vam više ne odgovara vaš frizer?

Promocija na društvenim mrežama

Topla prijateljska preporuka uvijek je najbolja reklama za svakog frizera, ali kad nje nema, profil na društvenim mrežama za mnoge će biti odlučujući faktor. Fotografije frizura "prije i poslije", obavijesti o akcijama i terminima, chat za upite i nedoumice, savjeti o njegovanju kose samo su neki od sadržaja koji će privući mušterije. To su prepoznale i Tena Dujak i Patricia Šantalab, vlasnice frizerskih salona. Nakon prošlogodišnjeg lockdowna i ponovnog početka poslovanja Tena i Patricia odlučile su pojačati promociju na društvenim mrežama i uvesti razne pogodnosti za svoje mušterije. - Pojačali smo oglašavanje na Facebooku i Instagramu, radili smo pakete s akcijama da ljudima nekako, naravno, koliko možemo, olakšamo jer mi je jasno da je mnogo njih ostalo bez posla. Uveli smo i mnogo nagradnih igara da bismo razveselili ljude i kako bi svi malo zaboravili na trenutnu situaciju - objašnjava Tena Dujak, vlasnica zagrebačkog Beauty Studija TeiLa.

Prilagodba na novu situaciju

Komunikacija putem društvenih mreža pomogla je i u rješavanju nekih problema koji su se pojavili zbog krize uzrokovane koronavirusom. Jedna od mnogih poteškoća bila je otkazivanje termina u zadnji čas zbog sumnje na zarazu. Svako otkazivanje značilo je i pad prometa u ionako teškim vremenima. - Velik je problem u zadnji tren popuniti termin, pa smo se svakako snalazili. Počeli smo na društvenim mrežama objavljivati slobodne termine kad god bi nam netko otkazao u zadnji čas. Kako bismo lakše privukli potencijalne klijente, znali smo onda u ponudu ubaciti i neki popust ili dodatnu gratis uslugu. To nas je spasilo - govori nam Patricia Šantalab, vlasnica bjelovarskog frizerskog salona Maris.

Što se tiče dodatnih tečajeva i edukacija za frizere, oni su se preselili u online svijet. Izučavanje novih vještina u poslu kao što je frizerski u vrijeme pandemije pokazalo se kao neizvediva misija. Tena kaže da se raduje danu kad će se opet moći educirati uživo. - Definitivno nam nedostaje to da možemo bezbrižno ići na edukacije. Sad su se počele održavati online, ali nije to to kad nije uživo. Naša se industrija iz dana u dan mijenja, ima noviteta i treba sve to pohvatati jer je to važan dio za unapređenje i širenje posla - ističe Tena Dujak.

Klijenti su na prvome mjestu

Kako bi svaki njihov klijent bio zadovoljan, a još važnije - da bi im se vratio, vlasnicama Teni i Patriciji jasno je da se moraju stalno truditi unapređivati svoje poslovanje. To se pogotovo pokazalo važnim u kriznim vremenima kao što je pandemija koronavirusa. Bez ulaganja nema napretka jer se tržište stalno mijenja, a konkurencija je na svakom uglu. - Već neko vrijeme radimo na uvođenju web stranice, gdje bismo imali opciju online zakazivanja termina i oglašavanja na nekoj većoj razini osim Instagrama i Facebooka. Također, razmišljam o prodaji proizvoda na malo, tako da svaki naš klijent može profesionalno održavati svoju kosu i kod kuće, a ne samo u salonu. Za webshop i stranicu ipak će trebati još malo vremena jer želim da ljudi vide koliko se trudimo i da sve dobro funkcionira - priča nam Tena o svojim poslovnim planovima. Patricia Šantalab kaže da se kroz društvene mreže trudi saznati što njezine mušterije očekuju od nje i kakve su njihove želje. Ističe da je ulaganje u klijenta uvijek isplativo. Njihova jedina nada je da se poboljša epidemiološka situacija, a s time će, vjeruju, doći i nove poslovne prilike.

Želimo vas podržati u rastu i razvoju vašeg poslovanja i zato kompletna poslovna rješenja za vaš ne-tako-mali biznis potražite na pravome mjestu. A1 - tehnologija po mjeri vašeg posla!

"Izvor: Link"

Frizeri

FRIZERSKI SALON NA KNEŽIJI U KOJEM ĆETE SE OSJEĆATI KAO U VLASTITOM DNEVNOM BORAVKU

Možemo li poželjeti išta više od savršene frizure koju nam pružaju stručnjaci s top proizvodima i u divnom ambijentu koji podsjeća na najljepši dnevni boravak? U Living Room salonu na zagrebačkoj Knežiji to je sasvim moguće jer pruža upravo takvo nezaboravno i vrhunsko iskustvo. Počeci Living Room priče kreću iz dnevnog boravka vlasnika salona, Marka Listeš – Marina, koji se odlučio prepustiti vlastitoj ambiciji i stvoriti salon za kosu u kojem će se svatko osjećati kao kod kuće, neovisno o tome bio star ili mlad, klasičar ili trendseter, pustolovan ili igrač na sigurno..


 

Koncept Living Rooma danas je puno veći od ideje klasičnog frizerskog salona. Marko nam je ispričao sve o tome kako je Living Room postao sveprisutni brend kojem se pristupa s povjerenjem, bilo da se radi o njezi u salonu, kod kuće ili profesionalnoj edukaciji. Uz to, podijelio je s nama sve detalje o novostima koje je uključio u svoje poslovanje tijekom lockdowna te svoja predviđanja o tome kako će izgledati budućnost frizerskih salona kod nas jer uvijek postoji prostor za rast i poboljšanje, pogotovo uz pružatelje usluga poput A1 koji nudi brojna rješenja po mjeri vašeg posla. U nastavku otkrijte priču koja stoji iza Living Rooma.

Upoznajte nas sa svojim salonom? Koji je vaš način rada i koje sve usluge pružate?

Misao vodilja prilikom otvaranja Living Rooma bila je da svaki klijent uz maksimalno profesionalnu uslugu ima osjećaj kao da se nalazi u svom dnevnom boravku. Želimo da se klijenti kod nas osjećaju opušteno, da stvaramo međusobno povjerenje te da uz naš rad i znanje dobijemo najbolji rezultat na kosi. U Living Roomu pružamo uslugu bojenja kose s vrhunskim brendovima poput Redkena i Matrixa. Uz to, ponosan sam što sam dio artističke ekipe i edukacijskog tima za Hrvatsku i okolne zemlje.

Također, u Living Roomu nudimo razne tehnike pramenova koji su naša velika ljubav – balayage, air touch, babylights i sl. U ponudi imamo Keratherapy keratinski tretman za njegu kose, koji je omiljeni tretman većine naših klijentica jer daje prekrasnu i zdravu kosu koju je lako za održavati kod kuće. Trudimo se naše klijente maksimalno obrazovati po pitanju njihove kose i njege kod kuće i ponosni smo što većina njih, čak 80% koristi profesionalne proizvode za kosu i u svojim domovima. Lijepa kosa je produkt zajedničkog rada i truda frizera i klijenta te nam je drago što su naši klijenti to prepoznali.

Postoji li neki top savjet koji biste svima dali o tome kako očuvati zdravlje svoje kose? Što možemo, a što nikako ne bismo trebali raditi kod kuće?

Proizvode za pripremu hrane poput maslinovog, kokosovog i ostalih ulja, ostavite u kuhinji. Svi ti proizvodi daju prividno zdravu kosu iz razloga što ih je teško isprati sa kose s obzirom na to da nisu laboratorijski pripremljeni da bi penetrirali u samu vlas. Kosi su potrebni šampon, njega (ovisno o teksturi i stanju kose) te kvalitetni proizvodi za styling. Šampon je tu da očisti vlasi. Njegov pH je lužnat, otvara kutikulu te čisti nečistoće koje su se nakupile na kosi.

Balzam ili maska su obavezna završna njega koja je na pH skali kisela te služi da, osim dubinske njege, zagladi kutikulu kako bi vlas dobila sjaj i bila zaštićena od vanjskih uvjeta, pogotovo boja od ispiranja. Styling nam služi kako bismo lakše oblikovali željenu frizuru. Najčešće je to neki sprej na bazi morske soli za učvršćivanje kose i volumena pri korijenu te leave-in krema ili sprej za dužine kako bismo lakše oblikovali kosu i dali joj termo zaštitu prilikom feniranja.

Kako ste se snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?

Priznajem da nije bilo lako. Prvih tjedan dana sam iskoristio za odmaranje jer sam bio svjestan da nikada više u životu neću biti toliko slobodan od posla kao u periodu koji nam je slijedio. No, nakon prvog tjedna odlučio sam se za full time rad od kuće, koliko god je to bilo moguće. Pokrenuo sam svoj YouTube kanal na kojem sam savjetovao klijente i educirao ostale frizere kako bi se što spremniji vratili na posao. Također, s brendom s kojim surađujem održali smo veliko online lansiranje i moram priznati da smo kao hrvatski tim unutar kompanije L’Oréal ostvarili najbolje rezultate i reach u edukaciji, na što sam jako ponosan. Nažalost, vremena za YouTube kanal više nemam jer je to dodatni full time posao, a dan ipak ima samo 24 sata.

Druga stvar koju sam pokrenuo je bio L·R·H·SHOP. Razumijem potrebu klijentica za održavanjem kose kod kuće, bez obzira na to što smo bili u lockdownu, kosa na Zoomu je trebala izgledati reprezentativno. Pripremio sam za njih pakete boja s njihovim recepturama, popratnim alatom i uputama kako se obojati kod kuće. Moram priznati da nam je to uvelike olakšalo povratak poslu jer smo imali neprimjetan broj popravaka. Za vrijeme lockdowna sam izbrusio svoje web design vještine te sam u 10 dana uspio lansirati naš web shop koji je odlično poslovao za vrijeme lockdowna te je i kasnije nastavio s rastom. Osim što smo našim klijentima maksimalno olakšali održavanje njihove frizure, educirali smo ih o važnosti upotrebe profesionalnih proizvoda kod kuće.

Jesu li se navike vaših klijentica promijenile nakon lockdowna? Ako da, na koji način?

Rekao bih da nisu previše. Sigurno su zbog svih naših online akcija postali svjesniji našeg znanja i što je sve bitno prilikom izrade njihove frizure te o čemu sve razmišljamo. Sve u svemu, mislim da su ‘poslušniji’ i više nam vjeruju jer su shvatili da su im svi savjeti koje smo im dali olakšali ‘borbu’ s kosom tijekom lockdowna. Prošle godine, u 9. mjesecu, odlučili smo naše vjerne klijentice počastiti SPA day eventom u Living Roomu. Na tom eventu smo njegovali kosu, educirali ih dodatno o njezi kose, organizirali make up. Odluči smo ih malo maknuti iz užurbane svakodnevice i korona situacije kako bi se na trenutak opustile i vratile u period prije ‘novog normalnog’.

Što vas je sve mučilo u doba korone? Koji su vam bili najveći problemi?

Najviše me mučila egzistencija jer sam odgovoran za cijelo poslovanje i još troje radnika. Moram priznati da nije bilo lako te da sam se svakodnevno budio s grčem u želucu, ali to je nešto što je nama poduzetnicima s vremena na vrijeme poznat osjećaj. Mjere koje smo dobili od Vlade svakako su pripomogle kako bi poslovanje opstalo. Pokušao sam se maksimalno izolirati od neprovjerenih vijesti iz tzv. “pouzdanih izvora” i ne dopustiti da cijela situacija bude moja svakodnevica, koliko god je to bilo moguće. Pripremao sam se za početak rada i išao u potragu za proizvodima koji su postali tekuće zlato te slušao dojave ostalih kolega gdje ih je još ostalo za kupiti i slično.

Najviše sam bio orijentiran na slaganje rasporeda. Nakon mjesec dana sam počeo primati pozive nekolicine klijenata koji su me tražili da dolazim doma kod njih, što sam odbijao i nudio im opciju prednarudžbi. Dva tjedna prije otvaranja sam otvorio prednarudžbe s predviđenim datumom 4.5., za koji se na kraju ispostavilo da je bio točan. Rekao sam svima da u slučaju odgađanja otvaranja pomičemo postojeći raspored i zapravo su svi znali koji dan nakon otvaranja su oni na redu. Moram priznati da je većina stvarno imala razumijevanja za duže čekanje, ali kao što sam već rekao, neke od klijentica su se obojale kod kuće pa im niti nije bila žurba.

Koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?

Rekao bih dosta. Veoma teško je bilo raditi svoj posao na daljinu, ali sam maksimalno iskoristio ostale vještine i znanje kako bih pomogao drugima. Svi su mi se smijali kad bih se nakon napornog dana javio u grupu i rekao da sam umoran od cjelodnevnog rada jer što ja kao frizer radim online. Kad sam objavio web shop, onda im je ipak postalo malo jasnije. Mislim da su inovacije i praćenje trendova u svakom poslu jako bitan faktor, moramo ići u korak s vremenom. Naše znanje je neprocjenjivo i nešto što nam nitko ne može oduzeti, ali isto tako veliki broj kolega na svijetu ga posjeduje. Stalnim radom na sebi i napretkom nudimo klijentima bolju i kvalitetniju uslugu, činimo sebi posao zanimljivijim i na kraju dana živimo bolji život.

Jeste li imali dodatne potrebe za, primjerice, aplikacijama, društvenim mrežama i sličnim? Ako da, kako ste se snašli po tom pitanju?

Osim YouTube kanala koji sam pokrenuo za vrijeme lockdowna, ostale društvene mreže su već i prije bile aktivne. Pokrenuo sam aplikaciju za online naručivanje i evidenciju klijenata koja mi je uvelike olakšala prvi val dolazaka nakon lockdowna. To je odlična stvar koja, osim što nama i klijentima olakšava proces naručivanja jer mogu samostalno rezervirati svoj termin, vodi evidenciju o terminima klijenata te ih pravovremeno podsjeća i obavještava o tome neposredno prije dolaska u salon.

Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?

Osim jednostavnije birokracije, mislim da trebamo iskoristiti sve blagodati koje nam pruža današnje informatizirano društvo. Uz razne aplikacije naše poslovanje može biti uvelike olakšano, a customer experience puno bolji. Jedna od stvari koja bi nam mogla biti od pomoći, a koju razmišljamo da bismo mogli uvesti u svoje poslovanje u budućnosti, je A1 opcija FISKAL1. Jednostavna je za korištenje i sviđa mi se što se uređaj prema potrebi može ponijeti bilo kuda sa sobom. Uz to, on ne služi samo kao blagajna, nego je tu i printer, što je iznimno korisno.

Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?

Rekao bih povremeni rad od kuće, ali to je nemoguće s obzirom na to da radim s kosom. Smatram da sve što sam mogao učiniti za poboljšanje poslovanja, što mi je period lockdowna omogućio, sam uspješno i zadržao. Možda svake tri godine period od mjesec dana kada bez konkretnog rada u salonu mogu razmisliti o unapređenju poslovanja. Svi me pitaju je li mi se puno toga promijenilo za vrijeme i nakon korone, osim puno više posla – nije. Pokrenuli smo web shop, online narudžbe i nosimo maske u salonu. Makar smo i prije prilikom izvršavanja nekih usluga nosili maske. Nije lako, pogotovo ljeti, ali naviknuti smo. Svakako jedva čekamo dan kada maske više neće biti obavezne jer za neke od klijenata koji su nam došli nakon lockdowna, ni ne znamo kako zapravo izgledaju.

Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?

Definitivno digitalizirano, ono što bih ja volio je da educiramo frizere o poduzetništvu te da se pokrene mogućnost najma radnog mjesta u salonima. Teško je raditi paralelno frizerski posao i vođenje poslovanja. Mislim da bi opcija većih salona, koji imaju osobe koje su zadužene za poslovanje, s mogućnosti najma radnog mjesta, uvelike olakšala frizerima poslovanje te podigla kvalitetu posla. Također, sve vodi ka tome da se maksimalno smanji vrijeme provođenja u salonu, smatram da je korona sve samo ubrzala.

Smanjuje se vrijeme djelovanja koloracije, rade se proizvodi s puno više zaštitnih kompleksa koji se integriraju u koloraciju kako bismo smanjili oštećenje kose i samim time skratili vrijeme boravka u salonu. Tehnički dio poput šišanja, izrade frizure i sl. se nikada neće moći ubrzati jer ako želimo kvalitetu potrebno nam je i vrijeme. No, uz kvalitetan rad, obrazovanje klijenata i upotrebu profesionalnih proizvoda kod kuće naši klijenti ne moraju toliko često dolaziti u salone, što nama otvara opciju više slobodnih termina, a njima uštedu vremena i novca.

"Izvor: Link"

Frizeri

Evo što je većini mušterija najteže palo pri ponovnom otvaranju frizerskih salona

Pandemija je zatvorila vrata mnogih frizerskih salona, ali oni koji su opstali zasad se dobro drže. Promet se polako vraća na staro. Ipak, da bi nastavili s radom, bile su potrebne određene promjene i prilagodbe

Posjet frizerskom salonu mnogima je uobičajena mjesečna rutina. No kad je prošle godine nastupio lockdown, ljudi su kupili boje za kosu i okrenuli se kućnom šišanju. Tako su kućni frizerski eksperimenti često završavali smijehom ili očajavanjem. Nekima je boja za kosu spalila tjeme, a neki su postigli narančasti umjesto plavi ton. Muževi su svojim boljim polovicama htjeli samo skratiti vrhove, ali na podu je uvijek završilo više od nekoliko pramenova. Bilo da je trebalo popraviti učinjenu štetu ili otići nakon mnogo vremena na profesionalnu frizuru, otvorenje salona spremno su dočekali i klijenti i frizeri.

Mjere u pandemiji

Ponovnim otvaranjem frizeri su dobili dugačku listu preporuka za rad tijekom epidemije Covid-19. Suvlasnica zagrebačkog Beauty Studija TeiLa, Tena Dujak, kaže kako je i to bilo bolje od potpunog zatvaranja. Što se tiče prometa, može se pohvaliti da je salon vrlo uspješno poslovao posljednje dvije godine, ali na informacije o propadanju mnogo starijih salona nije ostala ravnodušna.

- Najteže nam je palo zatvaranje. Danima su nas mučila pitanja kad ćemo staviti ključ u bravu, hoće li uopće doći do toga, koliko će to trajati, hoćemo li izdržati ili će nam kompletno propasti posao. Nije nam bilo svejedno. Naš studio sastoji se od frizerskog dijela, koji ja vodim, i kozmetičkoga, koji vodi kolegica Lana, tako da smo bile u tome zajedno. Malo je lakše kad nisi sam u problemima - zaključuje Tena.

Mušterije teško prihvaćaju nošenje maski

U malo manjem iznosu, plaćanje najma salona se nastavilo, kao i plaćanje računa za režije. Kad je došla dozvola za otvorenje, frizerski saloni morali su uvesti obavezno nošenje medicinskih maski, prikupljanje osobnih podataka klijenata i smanjen broj ljudi u prostoriji. Tena Dujak rekla nam je kako se kao najveća poteškoća pokazalo nošenje maski.

- Maske nam cijelo vrijeme otežavaju situaciju. Nosim ih stalno i upozoravam mušterije da ih moraju imati, ali to je bila i ostala vrlo teška misija. Ne možeš nikoga natjerati da stavi masku, a u interesu ti je privući ljude. Shvaćam ih jer i meni je teže raditi s njima - boja isparava, uđe pod masku, imaš osjećaj da ne možeš disati. Sad je po vrućinama i pod fenom još teže - govori Tena.

Obavezne narudžbe su zapravo dobra odluka

Neki su se bunili i protiv prikupljanja osobnih podataka u salonu. Iako je uobičajena praksa i prije pandemije bila da zapišu ime, prezime i broj telefona mušterija, kad je to uvedeno pod obavezno, nekima je to postao problem. Vlasnica nam priča kako su nekoliko puta ljudi odbili ostaviti podatke i samo su išetali iz salona. Mjere obveznog nošenja maski i prikupljanja osobnih podataka teško su prihvatili, ali mjere poput korištenja rukavica, dezinficiranja i prethodnog telefonskog naručivanja ljudi su pozitivno dočekali.

- Uveli smo sve strogo po narudžbi. I prije pandemije više mi je odgovaralo primati mušterije po narudžbi nego kad je salon pun ili kad netko ne poštuje svoj termin. Bilo mi je drago što su se ljudi morali i tome prilagoditi jer prije je tu znalo biti i ljutnje i ružnih komentara, što odmah stvara lošu atmosferu i za nas radnice i za druge mušterije - prisjeća se Tena.

Vlasnica bjelovarskog frizerskog salona Maris, Patricia Šantalab, slaže se s tim kako mušterija ne nedostaje. Nakon razdoblja zatvorenosti klijentice su se naručivale kao i prije pandemije. Budući da je broj ljudi u salonu morao biti smanjen, a interes za frizerskim uslugama bio je velik, vlasnica je uvela dvije smjene.

- Nakon što su nas ponovno otvorili i dozvolili nam rad, posao je super krenuo. Sve žene željele su promjenu i napokon su to dočekale. Dok smo otvoreni, sigurna sam da će klijenti dolaziti. Više me brine dolazak jeseni jer nas je sve strah da se ne ponovi isti scenarij. Bojimo se da će nam ograničiti rad te da nećemo moći zaraditi dovoljno da pokrijemo sve troškove - strahuje Patricia.

Otkazivanje termina stvara trošak

Osim što su mogli primiti manje ljudi, frizerski saloni imali su dodatan trošak, nabavku jednokratnih ručnika, jednokratnih ogrtača i dezinficijensa za klijente. Novac se gubio i u povećanom broju otkazanih termina. Razlozi otkazivanja najčešće nisu bili financijski nego epidemiološki.

- Ljudi su masovno otkazivali svoje termine. Primjerice, na dan imamo naručenih deset bojenja i pramenova. Od toga bi bar polovica žena otkazala u zadnji tren jer su one ili netko od njihovih bližnjih završili u samoizolaciji ili su imale temperaturu, pa su se bojale da ne ugroze sve nas u salonu - govori naša sugovornica.

Vlasnica Patricia kaže kako su uz nju trenutno zaposlene još četiri frizerke i da su državne potpore koristili samo kad su bili potpuno zatvoreni. Smatra da salon dobro posluje jer imaju mnogo klijenata, pa im za sada nije potreban nikakav oblik potpora. Iskreno se nada da će se tako i nastaviti, a da će se mjere polako ublažavati. Kaže kako jedva čeka dan u kojem neće morati čuti pitanje "Zar baš moram imati masku?".

"Izvor: Link"