Prijenos broja

Prijenos broja je usluga koja korisnicima mobilne i fiksne linije omogućava da promijene operatora, a zadrže svoj broj telefona, zajedno s predbrojem. Broj možete prenijeti ako ste pretplatnik ili korisnik bonova bilo koje mobilne mreže.

 

Kako prenijeti broj iz druge mreže?
 

1. korak

Doći s osobnom iskaznicom na A1 prodajno mjesto.


 

2. korak

Ispuniti i potpisati zahtjev za prijenos broja, koji možete preuzeti ovdje i ispisati prije dolaska na A1 prodajno mjesto. Ako matični operator odobri zahtjev, broj će biti prenesen u A1 mrežu u roku od najmanje tri radna dana.

3. korak

Preuzeti A1 SIM karticu i nastaviti razgovarati s istog broja koji ste imali i prije prijenosa.

Prijenos broja za korisnike mobilne telefonije

Ako prethodni davatelj usluge odobri zahtjev za prijenos broja, broj će biti prenesen u A1 mrežu na radni dan prema dogovoru s korisnikom, u roku od najmanje 3 radna dana do najkasnije 21 dan od dana podnošenja zahtjeva.

Zahtjev za prijenos broja može biti odgođen u sljedećim slučajevima:

nije priložena sva potrebna dokumentacija; postoji nesporna ugovorna obveza; tehnički nije omogućen rad na centralnoj bazi podataka HAKOM-a.

Zahtjev za prijenos broja može se odbiti u sljedećim slučajevima:

pogrešno ispunjen Zahtjev za prijenos broja; zahtjev za prijenos broja ne odnosi se na sve brojeve unutar usluge VPN grupe ili ISDN serije istog priključka. Prilikom prijenosa broja postoji mogućnost da se zatraženi broj nalazi unutar VPN grupe ili ISDN serije unutar istog priključka te se neće moći prenijeti pojedinačno; zatraženi broj se već nalazi u postupku prijenosa, odnosno postoji ranije predani zahtjev za prijenos istog broja; pretplatnički broj za koji se traži prijenos je privremeno ili trajno isključen iz elektroničke komunikacijske mreže davatelja broja; zahtijevani datum prijenosa broja kraći je od 5 radnih dana za fiksnu elektroničku komunikacijsku mrežu, odnosno 3 radna dana za mobilnu elektroničku komunikacijsku mrežu; zahtijevani datum prijenosa broja dulji je od 60 dana od dana podnošenja Zahtjeva za prijenos broja u fiksnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, odnosno dulji od 21 dan od dana podnošenja Zahtjeva za prijenos broja u mobilnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži; korisnik na bonove je izgubio pravo na korištenje broja (SIM deaktiviran), nije ostvario prvi poziv (SIM neaktivan) ili je davatelj broja utvrdio da serijski broj SIM kartice ne odgovara PUK broju; postoji tehnička nemogućnost realizacije zahtjeva za veleprodajnu ako primatelj broja istodobno zatraži i uslugu prenosivosti broja; pretplatnički broj za koji se traži prijenos realiziran je na alternativnoj tehnologiji, a primatelj broja ne može tehnički omogućiti uporabu iste; ako se povuče zahtjev za veleprodajnu uslugu uz koju je vezana usluga prenosivosti broja; ako pretplatnički broj za koji se traži prijenos ne glasi na ime podnositelja zahtjeva za prijenos broja.

Prijenosom broja gubite sve dodatne usluge, pogodnosti i tarifne modele koje ste koristili kod operatora iz čije mreže broj prenosite, a svoj novi tarifni model, dodatne usluge i pogodnosti ugovarate pri prelasku na A1 mrežu. Sve informacije o podmirivanju ugovorne obveze zbog eventualnog prijevremenog raskida ugovora zatražite kod operatora iz čije mreže prenosite broj.

U A1 mrežu možete prenijeti i broj fiksne linije. Dodatne informacije o prijenosu broja fiksne linije saznajte ovdje. Ako je zaključan na mrežu koju ste prethodno koristili, nakon prijenosa broja nećete moći koristiti svoj stari mobilni telefon. Za upute o otključavanju kontaktirajte servis ili operatora na čiju je mrežu uređaj zaključan.

Napomena:

pri pozivanju broja koji je iz A1 mreže prenesen u mrežu drugog operatora, nećete čuti glasovnu poruku s informacijom o prijenosu broja. U svakom trenutku možete zatražiti uključenje glasovne poruke koju ćete čuti prilikom pozivanja bilo kojeg broja koji je iz A1 mobilne mreže prenesen u mrežu drugog operatora ili iz druge mreže u A1 ili Tomato te ako je prenesen između drugih mobilnih mreža. Uključivanje i isključivanje glasovne poruke je potpuno besplatno te ga možete ostvariti zahtjevom Službi za korisnike.
U slučaju nepravodobnog prijenosa broja, možete podnijeti pisani zahtjev Službi za korisnike za isplatu naknade, sukladno Općim uvjetima poslovanja.
Podnošenjem Zahtjeva za prijenos broja dajete svoju privolu A1 za razmjenu podataka s davateljem broja o neplaćenim i dospjelim, a neosporenim dugovanjima, s ciljem zaštite od zloporaba elektroničkih komunikacijskih usluga.
Putem internetskih stranica HAKOM-a možete u svakom trenutku provjeriti u kojoj se mreži nalazi pozivani broj ili u kojem je statusu prijenos broja.

Za sve dodatne informacije obratite se Službi za korisnike ili najbližem A1 centru.