Biz Smart komunikacija

Cjelovito cloud komunikacijsko rješenje za komunikaciju s vašom bazom korisnika

Biz Smart komunikacija rješenje je koje omogućuje digitalizaciju i automatizaciju interakcija s Vašim korisnicima.

Uslugu koristite bez potrebe kapitalnih investicija i implementacije na lokalnoj infrastrukturi.

 

Homebox Homebox

Biz Smart Komunikacija je alat koji pojednostavljuje poslovanje kroz:

Automatizirane interakcije: Podsjetite kupce putem e-mail kampanja, SMS obavijesti, društvenih mreža i drugih kanala.

 

Prilagodljiv CRM: Kreirajte nova polja i segmentirajte korisnike prema vlastitim parametrima.

 

Chatbot kreator: Izradite personalizirani chatbot za vašu web stranicu, WhatsApp ili druge kanale koji odgovara na pitanja i zakazuje termine.

Zašto A1 Biz Smart komunikacija? 

 

  • Najjednostavniji alat za slanje marketinških ili servisnih poruka korisnicima direktno na njihove mobilne uređaje
  • Komunikacija putem chatbota na web stranicama
  • Mogućnost API integracije s raznim servisima, ERP ili CRM sustavima
  • Sukladnost s lokalnim regulativama
Zašto Biz Smart Zašto Biz Smart

Oblici pružanja usluge

  • Korištenje web platforme putem koje komunicirate i upravljate svojim kontaktima

  • API integracija pomoću koje je moguće automatizirati komunikaciju na način da određena akcija u vašem CRM-u ili bazi podataka pokreće komunikaciju prema krajnjem korisniku

Prednosti usluge

  • Ne postoje dodatna ulaganja u hardware – usluga se nalazi u cloudu i nije potrebna implementacija na vašoj lokalnoj infrastrukturi
  • Jednostavnost korištenja
  • Naplata usluge po potrošnji po svakom modulu – račun ovisi o broju poslanih poruka ili pokrenutim konverzacijama

  •  

Poboljšanje konverzije


  • Korisnik ne završi kupnju putem Webshopa
  • Marketinško retargetiranje na temelju posjećenih web stranica
  • Dodatne promocije u svrhu prodaje upućene pravim korisnicima
  • Obavijesti o dostupnosti artikl
  • Korisnik ne ispuni do kraja formu za kontakt putem web stranice
  • Obavijesti temeljene na lokaciji korisnika
  • Obavijesti o popustima i promijeni cijene artikla

Povećanje lojalnosti


  • Kampanje dobrodošlice
  • Loyalty programi
  • Čestitke za rođendan
  • Istraživanja i kampanje zadovoljstva korisnika
  • X-sell kampanje

Povećanje zadovoljstva


  • Digitalne potvrde
  • Obavijesti na temelju događaja
  • Obavijesti o isporukama ili statusima narudžbe
  • Podsjetnici na dogovorene termine
  • Korisnik odabire kroz koji kanal komunikacije želi kontakt
  • Podsjetnici na plaćanje
  • Kampanje zahvalnosti nakon kupnje
  • Pružanje korisničke podrške neovisno o dostupnosti agenata
Homebox Homebox

PROVJERITE DOSTUPNE PAKETE

Moments: kontaktiranje korisnika putem kanala

 

Answers: Chatbot, naplata po interakciji s korisnikom

 

Conversations: Kontaktni cloud centar

Kanali

Dodatni

kanali


Kanali komunikacije koji se mogu kupit zasebno: Messenger, Live Chat, Telegram, Google’s Business Messages, Apple Messages for Business, Facebook Posts, Instagram Posts, Instagram DM, Twitter, Twitter DM, Google Play Store review, Email, SMS, Viber Business Messages, Viber Bots, WhatsApp

apple
samsung
xiaomi
HONOR
zoot
playstation
Huawei
Motorola
realme
crosscall
Doro
Botslab