Za sve medijske upite obratite nam se e-mailom na komunikacije@A1.hr ili na broj telefona 01 4691 181.

Vipnet razvio najsuvremeniji sustav za praćenje korisničkog iskustva i kvalitete mreže baziran na umjetnoj inteligenciji i strojnom učenju

Tue Feb 06 15:01:00 CET 2018

Zagreb, 6. veljače  2018. - Vipnet i vodeći proizvođač inovativnih rješenja za telekomunikacije, japanski Anritsu, zajednički su implementirali sustav za napredno praćenje korisničkog iskustva pod nazivom eoAnalytics, koji će domaćem telekom operatoru omogućiti još bržu detekciju i efikasnije nadgledanje mrežnih servisa i kvalitete usluga, a sve to uz pomoć machine learninga.


Ovaj važan inovativan sustav bazira se na naprednim algoritmima kognitivnog računarstva i strojnog učenja te big data principima u pronalaženju svih relevantnih događaja važnih za vrhunske performanse Vipnetove mreže. 


Danas dostupna procesorska snaga omogućuje Vipnetovim stručnjacima da uz pomoć obrade velike količine podataka i primjenom umjetne inteligencije, trenutno koreliraju i višedimenzionalno analiziraju svaki događaj stvoren unutar Vipnetove mreže.


Trenutna detekcija važnih parametara kvalitete te matematička obrada svih parametara koji na iste utječu, omogućava Vipnetovim stručnjacima trenutnu reakciju bilo da se radi o pravilnom dimenzioniranju mreže ili reakciju na bilo kakvo odstupanje od normalnih performansi. 


Uzevši u obzir današnju kompleksnost modernih mreža, koje tradicionalnim metodama mogu tražiti sate analize, primjenom novih inovativnih metoda, Vipnet značajno povećava efikasnost i skraćuje vrijeme potrebno za analize u procesu zadržavanja visokih standarda kvalitete.


„Kao tehnološki lider, Vipnet je snažno orijentiran primjeni umjetne inteligencije s ciljem poboljšanja i transformacije cjelokupnog poslovanja. Uvođenje machine learning alata u domeni mreža i usluga omogućava podizanje kvalitete kroz smanjeno vrijeme detekcije, izolacije i rješavanja problema, preciznu definiciju utjecaja na krajnjeg korisnika te mogućnost prepoznavanja trendova i planiranja preventivnih akcija. Primjena big data analitičkih alata doprinosi boljem razumijevanju korisničkog iskustva i potreba te nam omogućava da im  ponudimo najkvalitetniju uslugu prilagođenu njihovim potrebama i zadržimo poziciju vodećeg operatora prema korisničkom zadovoljstvu.“, izjavio je Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku Vipneta. 

O kompaniji Anritsu:
Anritsu Corporation (www.anritsu.com) je japanska tehnološka kompanija koja inovativna telekomunikacijska rješenja razvija već više od 120 godina. Najpoznatiji su po proizvodnji prve svjetske bežične telefonske mreže, a danas razvijaju čitav niz uređaja za praćenje testiranje i mjerenje bežične, optičke te „microwave/RF” mreže, kao i sustava za potporu sustavu te softverskih rješenja koja se koriste tijekom istraživanja i razvoja, proizvodnje, instalacije i održavanja. Anritsu razvija cjelovita rješenja za postojeće telekomunikacijske mreže, kao i za mreže nove generacije.  


Natrag