Za sve medijske upite obratite nam se e-mailom na komunikacije@A1.hr ili na broj telefona 01 4691 181.

Novi oblici rada uz fleksibilno radno vrijeme u novim radnim prostorima

Fri Nov 30 14:51:00 CET 2018

Unutar projekta implementirane su brojne društvene zone na svakom katu, neformalna mjesta za rad, a broj soba za sastanke narastao je s 20 na 81 – što uključuje fokus sobe za kratke sastanke te šesnaest kolaboracijskih soba za agilne timove.  Također, odjeli koji najčešće surađuju na razvoju proizvoda, usluga ili procesa, od sada i sjede zajedno, a uklanjaju se i hijerarhijske prepreke pa predsjednik uprave i menadžment sjede zajedno s zaposlenicima, bez vlastitih ureda.

Transformacija rada kao nužan preduvjet za digitalnu transformaciju kompanije

Redizajn radnih prostora bio je nužan kako bi i radno okruženje pratilo agilnu organizaciju rada i nove procese uvedene još 2016.godine. Projekt je inspiriran tzv. Acitivity based working modelom  kojeg koriste svjetski poznate digitalne kompanije poput Googlea i Microsofta, a koji zaposlenicima omogućuje da unutar kampusa rade gdje i kada žele uz korištenje najmodernijih tehnologija. Organizacija rada i procesa u A1 Hrvatska danas je usmjerena na brzo reagiranje na zahtjeve korisnika i promjene na tržištu, na agilnost i inovativnost te odmak od hijerarhijskih struktura i silosa tipičnih za tradicionalne velike kompanije.

„Način na koji danas posluju uspješne kompanije i uspješni zaposlenici uvelike se razlikuje od načina od prije deset godina. Ono što smo naučili do sada jest da kako bi se istinska transformacija u digitalnu kompaniju mogla provesti, potrebno je preispitati naslijeđene prakse i tradicionalne modele rada te ih odbaciti kada one stoje na putu promjenama. Kampus kompanije je posebno dizajniran tako da bude zabavan i suvremen, a da istovremeno potiče kontinuirano učenje i razvoj te izgrađuje kulturu suradnje i inovacija. Zaposlenici kompanije na raspolaganju imaju poticajne radne prostore, koji uključuju fun zone, brojna mjesta za odmor i rad u neformalnom okruženju, kolaboracijske i inovacijske prostore, te vrtić za djecu, wellness, bazen, saunu, fitness, restoran i kafiće.“ rekao je ovom prilikom Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja A1 Hrvatska.

Razvoj digitalnih vještina za digitalno doba

Osim uvođenja agilnih metodologija u svakodnevno poslovanje, kompanija ulaže više od 3 milijuna kuna godišnje na edukaciju zaposlenika kako bi njihove vještine pratile brze promjene na tržištu. Prvi multidisciplinarni timovi u A1 započeli su s radom još prije dvije godine, a od tada je skoro 300 zaposlenika educirano za rad u agileu. Kako bi zaposlenici što prije usvojili nove napredne vještine potrebne za rad u digitalnom dobu, pokrenuta je i Digitalna akademija. U 9600 sati treninga, više od 500 zaposlenika, učilo je o različitim metodologijama kao što su Design Thinking, UX Design, Product Owner, Agile & Scrum, Lean Six Sigma Green Belt, Big Data i slično, koje primjenjuju u daljnjem poslovanju. 

Fleksibilni oblici rada za veće zadovoljstvo zaposlenika 

Uz redizajn radnih prostora uvode se i fleksibilni oblici rada, konkretno riječ je o projektu „Flexerica“ koji za zaposlenike A1 Hrvatska kreće u prosincu, a koji uključuje fleksibilno radno vrijeme i fleksibilno mjesto rada. Tako će zaposlenici A1 Hrvatska imati mogućnost rada od kuće ili nekog drugog mjesta te će moći prilagoditi svoje radno vrijeme, u smislu fleksibilnosti dolaska i odlaska s posla. U tom smislu, kompanija A1 Hrvatska odlučila se na organizacijsku evoluciju, dajući prednost integraciji poslovnog i privatnog života te zadovoljstvu zaposlenika. 

„Digitalne tehnologije značajno su promijenile način na koji radimo i doživljavamo rad. Fizički radni prostor i fiksno radno vrijeme, ubrzano se napuštaju u digitalnoj eri. Od tvrtki se očekuje efikasnost, fleksibilnost i novi pristup poslu. Te trendove pratimo i mi, te smo se odlučili za fleksibilne oblike rada kako bi zaposlenicima omogućili bolji balans između privatnog i poslovnog života, a što će u konačnici bolje utjecati i na njihovu produktivnost.“, rekao je Ivan Bartulović, glavni direktor za ljudske resurse i korporativne komunikacije A1 Hrvatska. 

O A1 Telekom Austria Grupi:
A1 Telekom Austria Grupa, čije su dionice izlistane na Bečkoj burzi, vodeći je pružatelj digitalnih usluga i komunikacijskih rješenja u središnjoj i istočnoj Europi, s približno 24 milijuna korisnika u sedam zemalja: Austriji, Sloveniji i Bugarskoj (A1), Hrvatskoj (A1), Bjelorusiji (velcom), Srbiji (Vip mobile) i Makedoniji (one.Vip). Do kraja 2017. godine A1 Telekom Austria Grupa zabilježila je prihode od 4,38 milijardi eura pružajući komunikacijske i platne usluge, usluge zabave i integrirana poslovna rješenja. Oko 19 tisuća zaposlenika i vrhunska širokopojasna infrastruktura omogućuju digitalno poslovanje i način življenja te pomažu osobama, tvrtkama i stvarima da budu povezani bilo gdje i bilo kada. A1 Telekom Austria Grupa europska je poslovna jedinica jednoga od najvećih telekomunikacijskih pružatelja América Móvil sa sjedištem u Beču i pruža pristup globalnim rješenjima. Za više informacija posjetite internetsku stranicu https://www.a1.group/en/home.

Kontakt za medije: 

Iva Skorin
 


Natrag