Za sve medijske upite obratite nam se e-mailom na komunikacije@A1.hr ili na broj telefona 01 4691 181.

Prestižne poslovne nagrade dodijeljene A1 Hrvatskoj za A1 Internet zaštitu, komunikaciju tijekom COVID-19 pandemije i upravljanje ljudskim resursima

Tue Sep 15 14:04:00 CEST 2020

U segmentu društveno odgovornog poslovanja i interne komunikacije oduvijek smo bili prepoznati kao drugačiji, posebni, inovativni. Nagrade su samo dodatna potvrda, koja nas motivira da u tome ustrajemo, konstantno postavljamo pred sebe nove izazove te dižemo ljestvicu i sebi i na tržištu. Veseli me i to što smo globalno prepoznati kao leader po pitanju korištenja digitalnih tehnologija u upravljanju ljudskim resursima, a naša glavna nagrada će uvijek biti zadovoljstvo zaposlenika i to što smo jedan od najpoželjnijih poslodavaca na tržištu – izjavio je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije A1 Hrvatska.
 

International Stevie Awards®, poznatiji kao Stevies®, jedna je od najprestižnijih poslovnih nagrada na globalnoj razini. Ove je godine više od 250 profesionalaca iz cijelog svijeta ocjenjivalo 3 800 nominiranih projekata iz raznih industrija iz čak 60 država diljem svijeta. 
 

Stevie for Great Employers dodjeljuje se za najveća svjetska priznanja na polju ljudskih resursa te za nove proizvode i usluge kojima se unaprjeđuju radni uvjeti i mjesto rada. Među 700 prijavljenih projekata u 7 kategorija 90 profesionalaca diljem svijeta biralo je najbolje projekte pristigle iz 20tak zemlja diljem svijeta. 
 

Zanimljivost je da Stevie® trofeje proizvodi tvrtka R.S. Owens & Co., poznata po tome što radi i kipiće za nagrade poput Oscara i Emmyja. A1 Hrvatska do sada je ukupno osvojila 12 Stevie kipića.

 

Kontakt

Korporativne komunikacije
Iva Turčin
Mob 091 4691 190
Email komunikacije@a1.hr

 

O projektu predstavljanje aplikacije A1 Internet zaštita 

Prema istraživanju koje je za A1 Hrvatska provela tvrtka IPSOS u veljači 2019. godine, 92 posto roditelja ne koristi aplikacije za zaštitu djece i njihov siguran pristup internetu, a čak 93 posto ih niti ne želi koristiti. S ciljem da, kao društveno odgovorna digitalna kompanija, potakne raspravu o prijetnjama kojima se izlažu djeca prilikom korištenja suvremenih tehnologija na predstavljanju aplikacije govorili su stručnjaci i roditelji. Otvorena je i interaktivna izložba s uprizorenim scenama situacija s kojima se djeca susreću na internetu - poput neprimjerenog seksualnog i ideološkog sadržaja te stvaranje iskrivljene slike o sebi i osjećaj manje vrijednosti. Tijekom tri tjedna izložbu je posjetilo preko 60.000 posjetitelja. Također na A1 web stranici u suradnji sa stručnjacima objavljen je edukativan sadržaj o odgovornom ponašanju i sigurnom korištenju naprednih tehnologija. 
 

O internoj komunikaciji za vrijeme COVID -19 

Briga za zaposlenike, njihovo zdravlje i sigurnost te briga za korisnike i njihove potrebe nastale zbog pandemije bila su vodeća nit vodilja u poslovanju. Kompanija je na prvo mjesto stavila zdravlje zaposlenika te nakon dva uspješna stres testa donijela odluku o radu od kuće za sve zaposlenike i prije nego što su uvedene stroge mjere Stožera za Civilnu zaštitu. Ova mjera uključila je i više od 400 zaposlenika Službe za korisnike kojima su osigurali sve uvjete rada od kuće. A1 Hrvatska je pojedine kategorije zaposlenika za koje postoji veći rizik zaraze oslobodila obveze rada uz 100-postotnu naknadu plaće, a posebno pažnja posvećena je individualnim potrebama roditelja te su organizirali virtualno pričanje priča za djecu zaposlenika, a objavljen je i digitalni vodič kroz aktivnosti za djecu i roditelje. U svrhu većeg zadovoljstva i produktivnosti zaposlenika i stvaranja zdrave radne okoline pokrenut je Mind Wellnes program za menadžere i zaposlenike, a zbog smanjene fizičke aktivnosti pokrenut je i virtualni fitness. Također, kompanija je organizirala i virtualna druženja pod nazivom #StayConnected Talks na kojima su okupljali i druge kompanije iz Hrvatske te razgovarali i dijelili znanja stečena u izvanrednim okolnostima rada. 

 

O eksternoj komunikaciji za vrijeme COVID-19 

Kao kompanija koja je digitalnu transformaciju započela prije tri godine A1 Hrvatska je u vrlo kratkom vremenu prilagodila se novim okolnostima te brzo reagirala s ciljem da korisnici omogući što jednostavniju prilagodbu na ostanak i rad od kuće. Fokusirajući se najviše na digitalne kanale, preko Moj A1 aplikacije korisnici su dobili besplatni podatkovni promet, a korisnici TV usluga besplatno praćenje i snimanje programa nastave na daljinu, kao i dječje programe. Besplatno su mogli pratiti i vrhunski filmski, serijski i glazbeni sadržaj na pojedinim kanalima te je ukinuta naknadu za PlanetSport u travnju i svibnju s obzirom na izostanak sportskih događanja. U navedenom razdoblju kompanija je nagrađena i titulom najbolje mobilne mreže prema testiranju mobilnih mreža u Europi koje su proveli časopis Connect i savjetodavna kuća umlaut, uključujući i krizno razdoblje ožujka. U tom razdoblju pokrenuta je i kampanja pod sloganom Razdvojeni ali povezani koja pokazuje ulogu tehnologije u životima korisnika, omogućujući im da budu povezani u svakom trenutku. Osim toga, A1 Hrvatska je donirala vrijednu medicinsku opremu iznosu od milijun i 500 tisuća kuna u KB Dubrava.



O digital onboardingu

Kako bi smanjili vrijeme koje zaposlenici troše na ispunjavanje formulara i pojednostavili pristup informacijama A1 razvila je poseban digitalni onboarding sustav 321GO!, kojem je cilj optimizirati ponajviše proces ispunjavanja papirologije te nekih drugih administrativnih situacija. Proces navikavanja i upoznavanja s novim poslom može biti vrlo stresan, ali njegovom digitalizacijom može doći do boljeg iskustva za poslodavca i zaposlenika.

 

O Stevie Awards®

Stevie Awards®, od 2002. godine, dodjeljuju se u sedam programa: Asia-Pacific Stevie Awards, German Stevie Awards, The American Business Awards®, International Business Awards®, Stevie Awards for Women in Business, Stevie Awards for Great Employers i Stevie Awards for Sales & Customer Service.  Na natječaj za Stevie nagrade godišnje stiže više od 12 tisuća prijava od organizacija iz više od 70 država diljem svijeta. Stevies nagradama daje se priznanje raznim organizacijama svih vrsta i veličina te ljudima koji stoje iza njih za izvanredna postignuća na radnom mjestu. Više o Stevie nagradama na Stevie Awards.


Natrag