Ovo je mjesto na kojem možeš u
tri klika doći do svog odgovora.
Kako bismo u ovim teškim trenucima pomogli našim privatnim i poslovnim korisnicima na poplavljenim područjima općina Obrovac, Gračac, Hrvatska Kostajnica, Dvor i drugim zahvaćenim područjima, A1 Hrvatska će na zahtjev korisnika fiksnih usluga omogućiti privremeno mirovanje linija bez naknade i besplatnu zamjenu opreme ako je stradala u poplavi.
SRUUK je sustav koji služi za dostavu javnih upozorenja putem mobilnih telefona i drugih modernih tehnologija o neposrednim ili nadolazećim opasnostima.
Moj račun i potrošnja
Kako mogu pratiti potrošnju i gdje platiti račun? Što trebam znati o računu na bonove?
Moje usluge
Što sve trebam znati o internetu, TV-u, mobitelu, telefonu ili ostalim uslugama?
Trebam tehničku podršku
Trebam postavke ili podršku za svoj uređaj ili uslugu. Tražim informacije o servisu svojih uređaja…
Status mojih zahtjeva
Predao si zahtjev za aktivaciju linije ili imaš otvorenu pritužbu? Provjeri statuse svojih zahtjeva online!
Novi sam korisnik
Kada će mi biti uključena usluga? Gdje mogu pratiti dostavu uređaja? Kada će mi stići prvi račun? Kako koristiti…
Idem na put
Želim više informacija o korištenju i naplati usluga dok sam u inozemstvu. (Sretan put :) )
Moje životne promjene
Mijenjam prezime, selim se, dijete mi kreće u školu, privremeno mijenjam adresu, izgubio sam mobitel…
Moj A1
Sve svoje račune i potrošnju prati unutar Moj A1 aplikacije.
A1 forum
Postavljaj pitanja, raspravljaj te odgovaraj zajedno s ostalim forumašima.