Telefon

0800 091 0910800 091 091 - služba za korisnike*
 
+385 91 7125 091**+385 91 7125 091** - služba za korisnike za pozive iz inozemstva 

*Broj telefona za sve privatne i poslovne A1 i B.net korisnike
**Pozivni broj za Hrvatsku je potrebno birati s predznakom +385, a ne u formatu 00385
 

Adresa

A1 Hrvatska d.o.o. Služba za korisnike, p.p. 470, 10002 Zagreb






 

E-mail

sluzba.za.korisnike@A1.hr – adresa za privatne korisnike i sve B.net korisnike

svezaposao@A1.hr – adresa za obrtnike i male poduzetnike

poslovni@A1.hr – adresa za srednje i velike tvrtke

Potvrdi svoju e-mail adresu

Društvene mreže

Postavi nam pitanje i na društvenim mrežama:

Facebook
Twitter
Instagram


Što sve mogu od doma?


Pripremili smo ti pregled svega što možeš digitalnim putem odraditi od kuće. 

 

Kako platiti račun putem Moj A1 aplikacije?

Unutar Moj A1 aplikacije možeš platiti račune, aktivirati dodatne opcije i kupiti bon, a za sve smo ti pripremili upute koje možeš pronaći na ovom linku.

Kako platiti račun pozivom?

Osim plaćanja računa putem Moj A1 aplikacije, preporučujemo da račune platiš putem usluge „Nazovi i plati“. Sve što trebaš jest nazvati našu Službu za korisnike na 0800 091 091 i platiti svoj račun kreditnom ili debitnom karticom. Usluga je besplatna, a svi su podaci u potpunosti sigurni.
Osim ovim načinima, svoj račun možeš platiti i općom uplatnicom, koristeći mobilno ili internetsko bankarstva bilo koje banke ili izravnim terećenjem.
računi računi

Kako aktivirati E-račun?

Ovih dana osiguraj dostavu i pregledavanje računa iz sigurnosti svog doma!
E-račun je isti kao račun koji primaš poštom samo što on dolazi e-mailom, a nalazi se i unutar Moj A1 aplikacije.

Aktivacija E-računa je veoma laka, a upute možeš pronaći na linku.
eračun eračun

Kako naručiti mobitel i tarifu putem weba?

Na našem webu možeš naručiti svoju tarifu i novi mobitel u nekoliko klikova. Proces je jednostavan, možeš ga odraditi od kuće, a sve korake i upute smo pripremili na ovom linku.

Kako produljiti ugovor putem mobitela?

Istječe ti ugovor? Produlji ga u samo nekoliko minuta putem svog mobitela i #ostanidoma.

Želiš aktivirati novu fiksnu uslugu?

Za aktiviranje fiskne usluge također ne trebaš napuštati svoj dom. Na našem webu odabereš željenu uslugu, ostaviš nam svoje podatke i naši će agenti s tobom dogovoriti sve detalje.

Upute kako to odraditi potraži na ovom linku.
fiksne usluge fiksne usluge

Kako kupiti bon putem webshopa?

Putem webshopa također možeš kupiti bon uz 10% više kuna na poklon, a pripremili smo ti i video s uputama. Bon možeš kupiti na ovom linku.

Kako naručiti Homebox putem weba?

Ako ti treba internet sada, naruči Homebox Duo koji samo uštekaš i spreman je za korištenje, bez dodatnih bušenja!

U videu pogledaj kako to odraditi u samo nekoliko klikova, a svoj Homebox možeš naručiti putem ovog linka

Što sve možeš putem SMS-a?

Stanje računa, dijeljenje MB i trenutna potrošnja samo su neke od akcija koje možeš odraditi i putem SMS-a.

Korisnici na bonove
Klikni ovdje i provjeri što sve možeš provjeriti i aktivirati putem SMS-a.

Korisnici na pretplatu
Klikni ovdje i provjeri što sve ti možeš aktivirati putem SMS-a.
sms sms

Digitalni tehničar

Ako imaš poteškoća na svojoj fiksnoj usluzi, uz pomoć Digitalnog tehničara možeš brzo i jednostavno detektirati i riješiti poteškoću bez poziva Službi za korisnike. 

Digitalnog tehničara možeš pronaći unutar Moj A1 aplikacije i na Moj A1 portalu.