Provjeri status svojih zahtjeva
Predao si zahtjev za aktivaciju linije ili prijenos broja iz druge mreže, imaš otvorenu pritužbu i zanima te kad će biti riješena, čekaš rješenje tehničke poteškoće? Provjeri statuse svojih zahtjeva online!
1.
Odaberi uslugu
2. Upiši potrebne informacije
3.
Saznaj status
Imaš otvoren upit ili zahtjev kod nas? U samo nekoliko klikova saznaj status njegovog rješavanja!

Reaktivacija linije Otvoreno dugovanje je uplaćeno. Provjeri kada će tvoja linija biti aktivirana.
Za provjeru statusa, potreban nam je tvoj OIB te ime i prezime.
Za procjenu očekivanog vremena u kojem će tvoja uplata biti vidljiva i linija reaktivirana, potreban nam je naziv banke te datum i vrijeme izvršene uplate.
Pritužba Provjeri očekivano vrijeme rješavanja tvoje pritužbe.
Za provjeru statusa, potreban nam je tvoj OIB te ime i prezime.
Nazad
Aktivacija/prijenos mobilnog ili fiksnog broja Provjeri očekivano vrijeme rješavanja tvog zahtjeva za aktivaciju ili prijenos broja.
Za provjeru statusa, potreban nam je tvoj OIB te ime i prezime.
Nazad
Odaberi jedan od ponuđenih termina za dolazak tehničara i instalaciju fiksne linije:
Ne odgovara ti ni jedan ponuđeni termin?
Nazad
Molimo te odaberi termin koji ti najviše odgovara za posjet tehničara i instalaciju opreme.
Promjena termina nije moguća
Dosegnuli ste maksimalni broj promjene termina dolaska tehničara te nova promjena nije dozvoljena. Ukoliko vam postojeći termin ne odgovara molimo kontaktirajte Službu za korisnike.
Greška
Dogodila se greška pri slanju zahtjeva. Molimo kontaktirajte Službu za korisnike.
Tehnička poteškoća Provjeri očekivano vrijeme rješavanja prijavljene poteškoće.
Za provjeru statusa, potreban nam je tvoj OIB te ime i prezime.
Nazad
Nazad
Status tehničke poteškoće nije točan ili imaš dodatna pitanja, pošalji nam svoj komentar.
Nazad
Tvoja poruka je uspješno poslana. Hvala!
U redu
Deaktivacija fiksne linije i povrat opreme
Provjeri datum kada će tvoja fiksna linija biti deaktivirana kao i datum povrata opreme.
Za provjeru statusa, potreban nam je tvoj OIB te ime i prezime.
Za provjeru statusa dostave, potreban nam je broj otpremnice paketa.
Broj otpremnice se nalazi u gornjem desnom kutu računa.
Nazad
Nazad
Status dostave nije točan ili imaš dodatna pitanja, pošalji nam svoj komentar.
Nazad
Tvoja poruka je uspješno poslana. Hvala!
U redu