Zasto ne mogu pristupiti nekim funkcionalnostima Moj A1 mobilne ili web aplikacije kao privatni korisnik?

Pregled i korištenje pojedinih funkcionalnosti ovisi o vrsti upravljačkog prava. Postoje dvije vrste upravljačkih prava:

  1.  „Master“ upravljačka prava omogućavaju promjenu osobnih podataka kao što su:
  • adresa za primanje računa
  • promjena i ispravak e-maila za dostavu računa i kontakt
  • tvoje privole za upravljanje osobnim podatcima
  1. „User“ upravljačka prava znače da možeš pratiti svoju potrošnju i ostale dostupne funkcionalnosti kako je navedeno u pitanju "Korisnik sam na pretplatu. Što sve mogu raditi u aplikaciji?" 

Ako si platežno odgovorna osoba, automatski ostvaruješ Master prava za sve linije koje su na tvoje ime.  Ako želiš prebaciti svoja Master prava na nekog drugog, potrebno je nazvati službu za korisnike ili posjetiti nas u najbližem A1 dućanu. Nažalost nije moguće promijeniti Master prava putem digitalnih kanala iz sigurnosnih i pravnih razloga.

Je li ti odgovor pomogao?