Opći uvjeti online kupnje

Registracija i prijava

 

Registracija nije obavezna ako želiš odraditi webshop kupovinu.

No, prilikom kupovine uređaja i usluga, prijava je veoma jednostavna. Prijavljuješ se kao novi korisnik ili se prijavljuješ svojim postojećim A1 brojem, svojim korisničkim podacima ili pomoću šifre korisnika s tvojih A1 računa.

 

Načini plaćanja

 

Prilikom kupovine na A1 webshopu, omogućeno je nekoliko načina plaćanja:  

 

karticama

pouzećem

PayPal-om

Revolut Pay-em

Keks Pay-em

 

Plaćanje karticom

Plaćanje karticom jednokratno omogućeno je svim Maestro, Master, Visa i Diners karticama, bez obzira na banku izdavatelja i bez obzira da li se radi o hrvatskoj ili inozemnoj banci. Kartica samo mora imati podržanu mogućnost plaćanja u eCommercu.

 


Plaćanje karticom na rate omogućeno je za sljedeće kartice:

 

Master Card (ZABA do 24 rate)

VISA (ZABA do 24 rate, PBZ Card do 24 rate)

Diners (Erste Bank do 24 rate)

Maestro (PBZ Card do 24 rate, MBNet grupacija do 12 rata)

 

Prilikom plaćanja karticom autorizacija se obavlja automatski. A1 Hrvatska će snositi sve manipulativne troškove autorizacije tvoje kartice. Plaćanje karticom na rate omogućeno je za kupovinu mobitela, dodatne opreme i gadgeta. Primjerice, ako cijena mobitela iznosi 339 € odmah + 30 €/24 mj., jednokratni iznos od 339 € možeš platiti na rate pomoću kartice (dok ti mjesečna rata od 30 € dolazi na A1 računu).



Plaćanje pouzećem

Prilikom plaćanja pouzećem, na A1 webshop stranici upisuješ sve podatke koji su potrebni kako bi ti se naručeni proizvod dostavio (ime i prezime, adresa dostave, telefonski broj itd.).
 

Kupovina bonova

Prilikom kupovine A1 bonova omogućeno je plaćanje karticom i PayPalom. Iznos bona automatski se nadoplaćuje na željeni A1 račun i prikazuje ti se 14-znamenkasti broj za obnovu A1 računa na stranici o uspješno završenoj narudžbi te u mailu potvrde narudžbe za obavljenu kupovinu. Kupovinu A1 bonova nije moguće platiti karticoma na rate.

 

Sigurnost online plaćanja

 

Pri plaćanju u našem webshopu koristi se CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica na internetu. 

 

CorvusPay osigurava potpunu tajnost tvojih kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišeš u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od tvog web-preglednika do banke koja je izdala tvoju karticu. A1 webshop nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o tvojoj platnoj kartici. 

 

CorvusPay sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu.

CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost online plaćanja koje su propisali vodeći kartični brendovi, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1– najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program, tvoja banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i tvoj identitet pomoću tokena ili lozinke.

 

Pojednostavljeni proces plaćanja karticama

 

Kroz opciju spremanja podataka osigurava se pojednostavljeni proces plaćanja karticama. Kada prilikom kupnje izabereš opciju "Spremi karticu za buduća plaćanja", aktivira se proces u kojem će tvoji osobni podaci (adresa, broj kartice) biti pohranjeni kod Corvus info d.o.o. (uz najviši stupanj zaštite i čuvanja povjerljivih podataka)

 

Corvus info d.o.o. podatke aktivira samo kada korisnik pri sljedećoj kupnji zatraži opciju "Kupi odmah" radi procesuiranja konkretne transakcije. Corvus info d.o.o. ne pohranjuje sigurnosni kod (CCV) s tvoje kartice. Taj ćeš broj i dalje sam unositi kao dodatnu sigurnosnu provjeru. 

 

Dostava

 

Dostava je besplatna i moguća je isključivo unutar područja Republike Hrvatske. Nakon evidentirane narudžbe od strane A1 Hrvatska (najkasnije u roku od 24 sata od narudžbe), proizvod će ti biti isporučeni u roku:

 

do 2 radna dana za područje grada Zagreba,

do 3 radna dana za područje van grada Zagreba i Zagrebačke županije

do 5 radnih dana za područje otoka

 

Zbog povećanog broja pošiljki, rok za dostavu je produljen na 5 radnih dana.


Kod kupovine fiksnih i Homebox usluga, isporuka uređaja će krenuti nakon uspješne instalacije usluga.

U slučaju povećanog broja pošiljki, rok dostave može biti dulji od navedenog (do 5 radnih dana). Status svoje dostave možeš pratiti putem linka koji dobivaš u mailu potvrde narudžbe za obavljenu kupovinu.

 

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka

 

A1 Hrvatska d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici A1 Hrvatska d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

Raskid ugovora i povrat

 

Korisnik ima pravo u roku od 14 kalendarskih dana raskinuti svaki kupoprodajni ugovor sklopljen sredstvima daljinske komunikacije ne navodeći za to razlog. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je korisnik primio proizvod, a u slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluga, od dana sklapanja ugovora.

Ugovor možeš raskinuti u zakonskom roku od 14 kalendarskih dana pisanom obaviješću koja sadrži nedvosmislenu izjavu kojom izražavaš svoju volju da raskineš ugovor. Zahtjev za raskid ugovora je moguće zatražiti:

na prodajnom mjestu,

dostaviti elektroničkim putem na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr ili 

poštom na adresu A1 Hrvatska d.o.o., Vrtni put 1, 10 000 Zagreb

 

Obavijest o raskidu mora sadržavati podatke s računa/ narudžbe (broj računa, broj narudžbe, datum, iznos, proizvod), podatke korisnika (ime i prezime, kontakt telefonski broj i e-mail te vlastoručni potpis) te naziv banke i broj tekućeg računa. Ako si kupljeni proizvod platio pouzećem, moraš priložiti broj tekućeg računa, naziv banke te druge podatke nužne za povrat plaćenog iznosa.

Kupoprodajni ugovor raskinut je u trenutku kada A1 Hrvatska zaprimi obavijest o raskidu, s time da se smatra kako je ugovor raskinut na vrijeme ako je obavijest o raskidu upućena unutar roka od 14 kalendarskih dana.

U slučaju da je ugovorena i kupnja uređaja te u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora zatražiš raskid ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača, obvezan si vratiti preuzeti uređaj neoštećen i kompletan u originalnom pakiranju sa svom pripadajućom dokumentacijom. Osigurali smo besplatno slanje uređaja putem poštanskih ureda na adresu: A1 – MMM Agramservis d.o.o., Samoborska cesta 145g, 10090 Zagreb. Potrebno je poštanskom službeniku napomenuti da trošak poštarine snosi primatelj pošiljke MMM Agramservis d.o.o.

Detalje o podnošenju zahtjeva za raskid možeš pronaći ovdje, možeš se obratiti na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr ili pozivom službi za korisnike na broj 0800 091 091.

Uvjete korištenja usluge A1 webshop možeš pronaći ovdje