Za sve medijske upite obratite nam se e-mailom na komunikacije@A1.hr ili na broj telefona 01 4691 181.

Digitalni tehničar i praćenje statusa zahtjeva za vrhunsko digitalno iskustvo

30.01.2019

Status mojih zahtjeva
Uz funkcionalnost Status mojih zahtjeva korisniku je omogućen pregled svih postavljenih zahtjeva prema A1 Hrvatska te informacija u kojem su statusu i kada će biti riješeni. Tako sada korisnici mogu uz pomoću Moj A1 aplikacije pratiti realizaciju postavljenih zahtjeva poput: aktivacije i prijenosa broja iz druge mreže, pritužbe, tehničke poteškoće, dostave pošiljke, reaktivacije nakon suspenzije te deaktivacije i povrata opreme.


Korisničko iskustvo na prvom mjestu 
Prednostima digitalne tehnologije unaprijeđeni su postojeći procesi i cjelokupno korisničko iskustvo kako bi se omogućile posve nove usluge i  personalizirane ponude. Ako korisnik iskoristi sve gigabajte za podatkovni promet, pojavit će mu se ponuda kojom korisnik sam može aktivirati dodatne gigabajte. Intuitivno sučelje u potpunosti je usmjereno potrebama korisnika te realizirano prema najnovijim trendovima dizajniranja aplikacija. O zadovoljstvu korisnika govore dobre ocjene aplikacije, a u listopadu 2018. bila je ocijenjena kao najbolja besplatna aplikacija na Google Play Storeu. Trenutno svaki drugi korisnik pametnog telefona u A1 mreži koristi mobilnu aplikaciju Moj A1.

Moj A1 aplikacija je besplatna i dostupna za preuzimanje preko App Storea i Google Playa. Više informacija o aplikaciji pronađite ovdje.
 


Natrag