Uključenje usluge možeš zatražiti prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa, no možeš je aktivirati i naknadno na nekoliko načina.
Putem Moj A1 aplikacije
1. Otvori aplikaciju Moj A1.
2. Postavkama odaberi Postavke e-računa.
3. Ako želiš primati račun i na e-mail, upiši željenu e-mail adresu i spremi promjene.
4. Nakon verifikacije e-mail adrese, e-račun će biti aktiviran.
Putem Moj A1 portala
1. Pristupi usluzi Moj A1 na web adresi moj.A1.hr
2. U lijevom izborniku odaberi Moj račun.
3. U podizborniku odaberi e-račun bez papirnate verzije i uključi uslugu.
4. Ako želiš primati račun i na e-mail, upiši željenu e-mail adresu i spremi promjene.
5. Nakon verifikacije e-mail adrese, e-račun će biti aktiviran.
Putem SMS-a
Pošalji SMS poruku s e-mail adresom na koju želiš primati račun na broj 13036 te će ti e-račun biti dostupan na Moj A1 i putem e-maila.
Pošalji SMS poruku sadržaja ERACUN na broj 13036 te će ti E-račun biti dostupan na Moj A1
Aktiviranjem usluge u A1 centrima
Pozivom službi za korisnike na broj 0800 091 091
Poslovni korisnici mogu zahtjev zatražiti prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa, putem Moj A1 (samo obrtnici i mali poduzetnici), na prodajnim mjestima, kod svojih prodajnih predstavnika, pisanim zahtjevom putem verificiranog e-maila te pisanim zahtjevom koji potpisuje odgovorna osoba tvrtke poštom ili faxom.
Je li ti odgovor pomogao?