Za sve medijske upite obratite nam se e-mailom na komunikacije@A1.hr ili na broj telefona 01 4691 181.

A1 Hrvatska u suradnji s Glovom nudi novi način kupovine usluga

17.07.2020

Glovo korisnici tako mogu naručiti A1 Homebox Duo te će im router biti dostavljen od strane Glovera, a budući Tomato pretplatnici mogu preko Glova naručiti dostavu SIM-ice. Novi način naručivanja i kupovine usluga dostupan je u Zagrebu, Zadru, Osijeku, Splitu, Rijeci, Slavonskom Brodu i Sisku, a uskoro će preko Glova biti moguće naručiti i druge usluge iz A1 ponude. 
 

Ovakav način kupovine usluga je savršen primjer povezanosti A1 prodajnih mjesta i Glova, pri čemu su A1 prodajna mjesta točke za preuzimanje opreme, a Glovo servis za brzu dostavu, čime osiguravamo korisniku brz pristup usluzi.  
 

Kako do A1 Homebox usluge?

Korisnik prilikom ulaska u Glovo aplikaciju ulazi u A1 trgovinu u samoj aplikaciji te odabire Homebox uslugu, nakon čega A1 poziva korisnika i finalizira narudžbu. Glover prikuplja Homebox uređaj u jednom od A1 shopova te ga dostavlja korisniku u roku od 45 minuta koji potom sam instalira HB uslugu. Narudžba HB usluge preko Glova idealna je za sve one koji u vrlo kratkom roku, bez izlaska iz svoga doma, žele uspostaviti internetsku uslugu  koja je kvalitetna i brza te zahtijeva samo jednostavno uključenje u struju. 
 

Kako do Tomato postpaid tarife putem Glova?

Korisnicima će se unutar aplikacije prikazati posebna kategorija za Tomato tarife koje im omogućuju trošenje jedinica na razgovore ili surfanje internetom u kombinaciji po vlastitom odabiru. Korisnik će moći odabrati Srednju ili Veliku postpaid tarifu, unijeti sve podatke potrebne za sklapanje ugovora i u roku od samo 45 minuta u udobnosti vlastitog doma ili ureda dočekati Glovera s Tomato SIM karticom. 
 

Prednost je ovog oblika naručivanja za korisnike brzina pošiljke koja je neusporedivo veća u usporedbi s bilo kojom drugom uslugom dostupnom na tržištu. Uz to, sučelje je aplikacije dizajnirano da bude pregledno i jednostavno za korištenje, što će zadovoljiti velik broj korisnika kojima su upravo brzina i jednostavnost glavni kriteriji pri odabiru usluge. 
 

A1 Hrvatska prepoznala je dobru prihvaćenost Glovo aplikacije među korisnicima i, kao tvrtka koja oduvijek prati inovativne tehnologije i usluge, odlučila se priključiti trendu popularizacije ovakvog načina prodaje skrojenog prema potrebama modernih potrošača. Prvi smo telekom na hrvatskom tržištu koji pruža ovu novu mogućnost kupovine, osobito zanimljivu korisnicima koji su skloniji svoje kupnje obavljati putem digitalnih kanala. Veseli nas što ćemo u suradnji s Glovom korisnicima omogućiti dodatni kanal putem kojeg će moći na brz i jednostavan način realizirati A1 usluge,  izjavila je Nina Anić Milić, Direktorica prodaje za privatne korisnike, A1 Hrvatska.
 

„Naša iskustva diljem svijeta na četiri kontinenta povezuju nas s vrhunskim kompanijama koje predano rade na unaprjeđenju svojih usluga i dostupnosti svojih proizvoda svima. U ovom partnerstvu A1 i Glovo udružili su svoje snage, te omogućili korisnicima najbržu dostavu najbržeg interneta ravno do njihovog doma. Tehnološko doba u kojem živimo zahtijeva napredna rješenja, te se po prvi puta u Hrvatskoj brza isporuka susreće se s telekom asortimanom proizvoda i usluga, zbog čega nam je suradnja s A1 posebno draga,“ izjavio je Teo Širola, generalni direktor za Glovo Hrvatska.  
 

Glovo je startup koji je počeo s radom 2015. godine u Barceloni i od tada se proširio na 105 gradova (uključujući Pariz, Madrid, Milano, Kyev, Limu, Nairobi itd.) i 22 zemalja na četiri kontinenta - Europu, Afriku, Srednju i Južnu Ameriku i Aziju. Na hrvatskom tržištu Glovo je prisutan od 2019.

 

Kontakt: Darija Petric komunikacije@a1.hr, 091 469 1188
 


Natrag