Uvjeti plaćanja

 

 

Poštovani, 

 

molimo vas da primljeni račun podmirite do navedenog datuma dospijeća plaćanja. Ako ispostavljeni račun ne bude plaćen u roku dospijeća, bit će vam izdana opomena temeljem čl. 7.3.1. Općih uvjeta poslovanja A1 Hrvatska d.o.o. koja se naplaćuje prema važećem cjeniku. Ako dugovanje ne podmirite do datuma dospijeća opomene, vaša linija bit će privremeno isključena, odnosno bit će vam onemogućeni odlazni pozivi i/ili korištenje podatkovnih usluga.

Naknada za ponovno uključenje naplaćuje se prema važećem cjeniku i bit će iskazana na vašem prvom sljedećem računu. Ne primimo li uplatu ni nakon proteka 30 dana od datuma privremenog isključenja, pretplatnički broj bit će potpuno isključen, a u slučaju daljnjeg nepodmirenog dugovanja, ugovor s A1 Hrvatska d.o.o. bit će raskinut te ćete primiti obavijest o raskidu pretplatničkog odnosa. Nakon raskidanja ugovora obračunata dugovanja bit će naplaćena sudskim putem. 

 

Prigovor na iznos računa možete podnijeti pismenim putem, u roku od 30 (trideset) dana od dana dospijeća računa na adresu A1 Hrvatska d.o.o. Služba za korisnike, p.p. 470, 10002 Zagreb; telefaksom na broj 091 77 09 ili e-mailom na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr, odnosno poslovni@a1.hr za poslovne korisnike. 

 

U slučaju prigovora obvezni ste platiti iznos u prosječnoj visini vaša tri zadnja mjesečna računa.

 

Detaljne informacije možete pročitati ovdje.

Sve ostale informacije možete dobiti na adresi: www.A1.hr