Za sve medijske upite obratite nam se e-mailom na komunikacije@A1.hr ili na broj telefona 01 4691 181.

A1 Hrvatska raspisao natječaj za domaće dizajnere Ti kreiraš!

14.06.2021

Zagreb, 14. lipnja 2021. - Na natječaj, koji traje do 5. srpnja, mogu se prijaviti pravne osobe te fizičke osobe kao vlasnici obrta ili registrirane djelatnosti koje se bave djelatnošću dizajna i izrade odjeće na području Hrvatske. Uvjeti i detalji natječaja, kao i prijavni obrazac, dostupni su na A1 web stranicama. 

Cijeli proces, od odabira dizajnerskog rješenja do njegove izvedbe i primjene, provest će se u suradnji s domaćom tvrtkom Naftalina, koja je već četiri desetljeća posvećena izradi radne odjeće za neke od najuspješnijih hrvatskih tvrtki. Upravo su obrtnički počeci Naftaline i mjesto koje zauzima danas odličan primjer kako u malim i srednjim tvrtkama leži veliki potencijal kojem treba pružiti priliku. Kako je pandemija najviše pogodila poslovanje upravo malih i srednjih poduzeća, A1 Hrvatska kao društveno odgovorna kompanija ovim natječajem želi im dati dodatni poticaj. 

„Odabir ovakve tvrtke potaknut je željom da se pokaže kako se malom podrškom kreativno snažnom dijelu društva lako može omogućiti da postane vidljiviji te da unaprijedi i razvije svoje poslovanje. Našom strategijom održivosti i društveno odgovornog poslovanja promičemo znanje, kreativnost i inovativnost domaćih kompanija. Svjesni smo izuzetnog značaja koji za svaku zajednicu ima lokalna proizvodnja, jer i mi možemo rasti samo kad raste zajednica u kojoj djelujemo“, izjavila je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda i marketinških komunikacija u A1 Hrvatska.


Kako bi nova radna odjeća u najboljem svjetlu predstavljala brend, A1 Hrvatska pozvao je i svoje zaposlenike da sudjeluju u odabiru najboljeg dizajna. Naime, u žiriju za izbor dizajna nove radne odjeće osigurano je i mjesto za jednog od zaposlenika koji će svojim savjetima i saznanjima iz prve ruke pomoći da nova odjeća bude što ugodnija i po željama zaposlenika.
Za A1 Hrvatska održivo poslovanje nije samo pitanje dugoročne profitabilnosti, već i zadovoljstva i motivacije zaposlenika, ali i odgovornosti prema okolišu i zajednici u kojoj posluju. Natječaj je još jedna od zelenih aktivnosti kojima A1 Hrvatska u sklopu svog programa održivosti Čini pravu stvar promiče ekološki i društveno prihvatljivije, učinkovitije i održivije načine rada i života.
 


Natrag