Selim svoju Homebox uslugu na neku drugu lokaciju, hoće li mi raditi internet? Koliko to košta i trebam li vam to najaviti?

Svoju Homebox uslugu možeš seliti na drugu lokaciju bez ikakve naknade i najave, Internet će ti raditi. 
Možeš je seliti na kraće ili dulje razdoblje, bilo da ideš na vikend ili za stalno.
Samo je bitno da na toj drugoj lokaciji imaš dostupnost svoje Homebox 4G ili 5G tarife, ovisno o tome koju koristiš, stoga ti preporučamo prvo provjeriš dostupnost.

Ako koristiš tarifu s unutarnjom i vanjskom jedinicom (5G Internet ili 5G Kućni NET), imaj na umu da ti je vanjska jedinica postavljena na mjesto gdje primaš najbolji signal te da bi, ako je 5G dostupan na novoj adresi, vanjsku jedinicu isto trebalo pozicionirati na mjesto koje je najbolje i najbliže 5G stanici. 
Maksimalna brzina interneta uvijek ovisi o korištenoj tehnologiji i trenutnoj opterećenosti pokretne mreže te razini signala na području korištenja usluge. U slučaju da je područje korištenja usluge opterećeno, brzina interneta može biti nezadovoljavajuća.

Ako koristiš i opciju telefona u sklopu svoje Homebox tarife, ista ti neće automatski raditi na novoj lokaciji*. 

Ako želiš trajno promijeniti svoju lokaciju, potrebno je zatražiti preseljenje usluge putem Službe za korisnike ili na prodajnom mjestu. 

**Budući da ti je kod aktivacije usluge dodijeljen telefonski broj sa predbrojem županije ovisno o lokaciji usluge, ako uslugu preseliš, onemogućit će ti se korištenje telefonske usluge sve do povratka na prijavljenu adresu, ali svo to vrijeme ćeš moći neometano bezbrižno surfati.
 

Je li ti odgovor pomogao?