Dodatne usluge
- Zašto mi se prilikom pokretanja streaminga A1 Xplore TV usluge javlja "Sadržaj nedostupan"?
- Ne mogu pristupiti TV za van internet sučelju, javlja mi se pogreška: „Sve licence su iskorištene“.
- Ne mogu pristupiti TV za van internet sučelju, javlja mi se pogreška: „Sve licence su iskorištene“.
- Gdje i kako mogu preuzeti aplikaciju za TV za van ili A1 Xplore TV usluge?
- Ne mogu pristupiti TV za Van aplikaciji, javlja mi grešku: „Neispravno korisničko ime ili lozinka“.
- Zaboravio sam lozinku za A1 Xplore TV uslugu ili ju želim promijeniti, što sada?
- Mogu li istovremeno pratiti TV za van ili A1 Xplore TV sadržaj na više uređaja?
- U web aplikaciji za Auto nadzor ne vidim aktivan uređaj pod Moja vozila/Lista vozila. Zašto?
- Kako mogu saznati broj SIM kartice koju koristim u Auto nadzor usluzi?
- Imam Fiskal 1 i prilikom izdavanja računa artikl se ne pojavljuje ponuđen za kucanje na računu
- Imam Fiskal 1 i ne mogu uploadati certifikat ?