Skip to Main Content
Preskoči na glavni sadržaj
A1 logo
  • Privatni
  • Poslovni
  • Karijere
  • Podrška
  • # BoljiOnline
  • O nama
  • Virtualni shop
English
Moj A1 prijava
    • Naslovnica podrške
    • Kontakti
    • Prodajna mjesta
    • Moj račun i potrošnja
    • Moje usluge
    • Trebam tehničku podršku
    • Status mojih zahtjeva
    • Novi sam korisnik
    • Putujem u inozemstvo
    • Moje životne promjene
    • Moj A1
    • SRUUK
    • Poslovni korisnici
  • Privatni
  • Poslovni
  • Podrška za A1 korisnike
      • Naslovnica podrške
      • Kontakti
      • Prodajna mjesta
      • Moj račun i potrošnja
      • Moje usluge
      • Trebam tehničku podršku
      • Status mojih zahtjeva
      • Novi sam korisnik
      • Putujem u inozemstvo
      • Moje životne promjene
      • Moj A1
      • SRUUK
      • Poslovni korisnici
    • Moj A1 prijava
    • Karijere
    • Podrška
    • #BoljiOnline
    • O nama
    • Virtualni shop
    • English
  • Moj A1 prijava
  • Karijere
  • Podrška
  • #BoljiOnline
  • O nama
  • Virtualni shop
  • English

Dodatne usluge

  • Zašto mi se prilikom pokretanja streaminga A1 Xplore TV usluge javlja "Sadržaj nedostupan"?
  • Ne mogu pristupiti TV za van internet sučelju, javlja mi se pogreška: „Sve licence su iskorištene“.
  • Ne mogu pristupiti TV za van internet sučelju, javlja mi se pogreška: „Sve licence su iskorištene“.
  • Gdje i kako mogu preuzeti aplikaciju za TV za van ili A1 Xplore TV usluge?
  • Ne mogu pristupiti TV za Van aplikaciji, javlja mi grešku: „Neispravno korisničko ime ili lozinka“.
  • Zaboravio sam lozinku za A1 Xplore TV uslugu ili ju želim promijeniti, što sada?
  • Mogu li istovremeno pratiti TV za van ili A1 Xplore TV sadržaj na više uređaja?
  • U web aplikaciji za Auto nadzor ne vidim aktivan uređaj pod Moja vozila/Lista vozila. Zašto?
  • Kako mogu saznati broj SIM kartice koju koristim u Auto nadzor usluzi?
  • Imam Fiskal 1 i prilikom izdavanja računa artikl se ne pojavljuje ponuđen za kucanje na računu
  • Imam Fiskal 1 i ne mogu uploadati certifikat ?
Dodatne usluge
Fiksni telefon i internet
Kako pronaći nove programe i podesiti favorit listu
Mobitel
Postavke za uređaj
Servis uređaja
TV
Želiš primati najnovije obavijesti? Prijavi se na newsletter

Pratite nas na

Mogućnosti plaćanja putem webshopa
Preuzmite Moj A1 aplikaciju
  • Google Play
  • App Store

Pratite nas na

© 2025 A1 Hrvatska
Otvori dialog za pomoć pri kupnji
Trebaš pomoć pri kupnji?
Bok! Trebaš pomoć?
Naši agenti su tu za tebe.
Nemoj se sramiti, piši nam, skupa možemo puno prije do odgovora.
Kupnja
Trebaš li pomoć s kupnjom stupi odmah u kontakt s našim agentima ili dogovori poziv kad tebi odgovara!
WhatsApp
Podrška
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Vestibulum nulla consectetur dignissim lacinia. Ipsum pharetra consequat.!
WhatsApp
Česta pitanja
A1 forum