Web stranica koja će vam dovesti nove kupce

Gotovo svaka tvrtka u Hrvatskoj koristi Facebook, jer je definitivno najpopularnija društvena mreža. Na žalost, to ne znači da će vas klijent naći kad u Google upiše vašu uslugu ili kad želi provjeriti vašu ponudu.

Ako imate restoran, gosti žele na web stranici naći jelovnik, primjerice, a ako se bavite financijskim uslugama – neće na Facebooku naći vaše reference. Dapače, konkurencija vam putem plaćenog Google oglašavanja vjerojatno već uzima klijentelu!


 

Vaši kupci/klijenti pretražuju usluge na Googleu, a ne na Facebooku.
 

Vaše objave na Facebooku vidi samo dio vaših fanova, pa oglašavanje morate plaćati stalno.

Svaki kupac koji vas lajka nije u vašoj, nego u Facebookovoj bazi.
 


Odličnu web stranicu čini kvalitetan sadržaj

Za početak, nemojte misliti da na web stranicu morate potrošiti sav novac svijeta. Dapače, ako je još niste napravili koristeći alate poput Wixa, Squarespacea ili WordPress.com, možete prvu verziju otvoriti besplatno.

Nećemo se upuštati u detalje kreiranja web stranice, jer je to posebna tema. Puno teže od otvaranja ili naručivanja web stranice je pripremanje sadržaja za nju.


 

Usluge/proizvodi

 Što radite? Ne, nije svima odmah jasno što nudite, iako ste u tome dobri, pa vas ni ne pitaju ni ne kupuju… Ne morate se upuštati u detalje, ali za početak zapišite do 5 usluga/proizvoda koje najčešće nudite, a potom do 5 koje biste željeli da se više kupuju. Uzmite po 2 sata da za svaku uslugu/proizvod napišete jasan naziv i opis od 3 do 5 rečenica koje ne samo da opisuju o čemu se radi, nego i koja je prednost i korist vašem klijentu odnosno kako biste mu mogli pomoći...

Reference

Što ste dosad radili? Zanimljivo je koliko se često zaboravljamo pohvaliti dobrim primjerima svoga rada, stoga nemojte biti takvi. Pokušajte prikupiti iskustvo od dosadašnjih kupaca ili klijenata za koje znate da su zadovoljni s vašom uslugom. Pošaljite im e-mail ili ih nazovite i zamolite da u nekoliko rečenica odgovore na sljedeća 3 pitanja.
Uz njihovo dopuštenje citirajte ih na svojoj web stranici:

  • Koji je bio vaš problem? (npr. “Nismo dobro pripremili gradilište.”)
  • Kako smo vam pomogli? (npr. “Imali ste najbolji smještaj u gradu!”)
  • Zašto biste nas preporučili? (npr. “Bili ste jako brzi”)

     

Kontaktne informacije

Kako će vas dobiti? Osim e-mailom i telefonom, razmislite o tome da za kontakt dodate WhatsApp ili Viber. U turizmu i ugostiteljstvu, ali i za kupnju u specijaliziranim trgovinama ili dogovaranje termina za uslugu, klijenti često preferiraju zvati ili slati poruke putem ovih digitalnih servisa.
Ikone i grafike za WhatsApp, primjerice, možete naći na njihovoj službenoj web stranici i tako ih lako dodati na vlastitu! Nemojte zaboraviti da te ikone možete linkati tako da, kad kupac na njih klikne, vas odmah zove putem tog servisa. Ovaj besplatan servis vam omogućava da generirate linkove za WhatsApp, Viber, ali i druge servise poput Messenger poziva.

Razmišljajte što pretražuju na Googleu

Google i druge tražilice u osnovi funkcioniraju tako da vi upišete željeni pojam, a tražilica vam da rezultat. Kad pišete sadržaj za svoju web stranicu, uvijek pišite tako da je on odgovor na pitanje koje znate da će klijent postaviti – odnosno guglati. Primjerice, mnogi gosti pretražuju restorane “gluten free”, ali ako na web stranici restorana ne piše taj pojam, neće ih naći!
 

Googleove preporuke pretraživanja

Jedan od najjednostavnijih načina da otkrijete što vaši klijenti pretražuju je da pogledate Googleove preporuke pretraživanja, koje dobivate tako što u tražilicu počnete upisivati željeni pojam pa Google preporučuje nastavak. Ti se podaci temelje na prijašnjim pretraživanjima korisnika (i rjeđe na vašim preferencama) – i dobar su pokazatelj popularnosti pojmova. Ako primjerice počnete u Google upisivati “mehaničar”, on će vam preporučiti ne samo lokacije (Rijeka je, koliko vidimo, traženija od Zagreba) već i vrste mehaničara. Ako, primjerice, nudite i usluge popravka kamiona, sad znate da se itekako isplati napraviti podstranicu s naslovom “Mehaničar za kamione”.
 


Officebox - fiksna linija i internet u vašem uredu!

Nedostaje vam internet u vašem uredu, restoranu ili apartmanu? Ako želite brzu vezu i 500 GB po maksimalno dostupnoj brzini, pogledajte naš Officebox Turbo.

 

Provjerite ponudu


Praktični savjeti i u vašem inboxu

Sve nove praktične savjete o unaprijeđenju poslovanja, digitalizaciji i digitalnom marketingu možete primati i u svoj e-mail sandučić.
 

Prijavite se