Tko me zvao

Tko-me-zvao usluga je koja će vas SMS porukama obavještavati o propuštenim pozivima, i to ako ste nedostupni ili vam je isključen telefon, ako ste u roamingu, a nemate uključenu sekretaricu ili vam na njoj ne ostave poruku. 

Usluga Tko-me-zvao besplatna je i uključena je svim A1 korisnicima. Za sve propuštene pozive dobit ćete zasebnu SMS poruku za svakog pozivatelja s informacijama: s kojeg je telefonskog broja upućen poziv, koliko je poziva upućeno s tog broja (u zagradi), u koje je vrijeme upućen posljednji poziv s tog broja, datum kad je upućen posljednji poziv s tog broja. 

Želite li besplatno isključiti uslugu Tko-me-zvao, pošaljite SMS poruku sadržaja -TKO na 13111 ili nazovite kolege u Službi za korisnike na 0800 091 091 i zatražite isključivanje usluge. Želite ponovno uključiti uslugu Tko-me-zvao? Jednostavno pošaljite SMS poruku sadržaja +TKO na 13111 ili nazovite kolege u Službi za korisnike na 0800 091 091. 

 

Sad me zovi

Šaljemo vam SMS obavijest o dostupnosti osobe. 

Usluga koja će vas SMS porukom obavještavati kada je osoba koju ste zvali, a bila je izvan područja pokrivenih signalom ili nedostupna (ugašen mobitel), postala dostupna. 

Usluga je besplatna i uključena je svim A1 korisnicima koji imaju aktiviranu uslugu Tko-me-zvao. SMS obavijest dobivat ćete isključivo za pozive upućene u A1 mreži. Usluga je aktivna 60 minuta nakon vašeg poziva, odnosno ako u roku od 60 min osoba koju ste zvali postane dostupna, o tome ćemo vas obavijestiti. Ako vam se pri pozivanju neke osobe javi A1 sekretarica, nećete dobiti obavijest kada osoba koju ste zvali postane dostupna. 

 

Kako funkcionira usluga?

Usluga Sad-me-zovi je besplatna i uključena je svim A1 korisnicima koji imaju aktiviranu uslugu Tko-je-zvao.

SMS obavijest primit ćete isključivo za pozive upućene unutar A1 mreže. Razdoblje trajanja usluge Sad-me-zovi je 60 minuta nakon upućenog poziva. To znači da ćete dobiti obavijest ako osoba koju ste zvali postane dostupna u roku od 60 minuta.
Ako vam se pri pozivanju nekog broja javi A1 sekretarica, nećete dobiti obavijest kada osoba koju ste zvali postane dostupna.
 

Želite li besplatno isključiti uslugu Sad-me-zovi, pošaljite SMS poruku sadržaja NESAD na 13111 ili nazovite Službu za korisnike na 0800 091 091 i zatražite isključenje usluge.

Želite ponovno uključiti uslugu Sad-me-zovi?

Jednostavno pošaljite SMS poruku sadržaja SAD na 13111 ili nazovite Službu za korisnike na 0800 091 091.
 

Video poziv

Želite vidjeti osobu s kojom razgovarate? Imamo rješenje i za to!

Usluga je dostupna svim A1 pretplatnicima, a za korištenje usluge videopoziva i vi i osoba s kojom želite uspostaviti videopoziv morate imati UMTS mobilni telefon te biti spojeni na UMTS mrežu (biti u području gdje postoji UMTS pokrivanje).

 
Cijena video poziva (0-24 h)
Pozivi unutar Hrvatske  
Pozivi unutar A1 mreže* 1,94 kn/min
Pozivi prema drugim mobilnim mrežama 3,97 kn/min
Međunarodni pozivi  
Međunarodni pozivi 14,14 kn/min



PDV uključen u cijenu.
Preusmjeravanje video poziva naplaćuje se prema navedenim cijenama.
Korištenje video poziva u roamingu naplaćuje se prema standardnom roaming cjeniku.
*Pozivi unutar A1 mreže ne odnose se na pozive prema Tomato korisnicima.



 

Nije potrebno nikakvo posebno podešavanje UMTS mobilnih telefona kako bi mogli koristiti uslugu video poziva. Također, nije potrebna posebna aktivacija usluge. Jednostavno umetnite postojeću SIM karticu u UMTS mobilni telefon, spojite se na UMTS mrežu i usluga video poziva je spremna.

UMTS mreža trenutno je dostupna u sljedećim gradovima: Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Pula, Poreč, Čakovec, Opatija, Zadar, Samobor, Koprivnica, Slavonski Brod, Bjelovar, Sesvete, Varaždin, Dubrovnik, Karlovac, Velika Gorica, Zaprešić i Trogir.

Za detaljnije informacije o pokrivenosti vašeg grada UMTS mrežom, nazovite Službu za poslovne korisnike na 0800 7720.

 

UMTS mobilni telefoni

UMTS mobilni telefoni dostupni u A1 prodajnim centrima označeni su "3G" ikonicom u našoj ponudi mobilnih telefona.
 

A1 sekretarica

Prima poruke, obavještava vas o njihovu prispijeću i čuva ih za vas.

Kad je vaš mobilni telefon isključen, zauzeti ste, nalazite se izvan područja pokrivenosti signalom GSM mreže ili jednostavno ne želite odgovarati na telefonske pozive, ali ih ne želite niti propustiti - pravo je rješenje A1 sekretarica. Ona će umjesto vas primati poruke, obavještavati vas o njihovu prispijeću i čuvati ih, a o vama ovisi kad ćete ih preslušati.
 

Zvjezdica broj

Pozivajte kratke brojeve.
 

Zvjezdica broj (*Broj) usluga je koja omogućuje da svojim mobilnim uređajima pozivate kratke brojeve duljine 3-6 znamenki koji počinju sa zvjezdicom (*), na primjer (*555). Nakon utipkavanja zvjezdica broja, poziv se uspostavlja tipkom za pozive kao kad zovete neki drugi mobilni ili fiksni broj. Za korištenje usluge nije potrebna nikakva dodatna aktivacija. Pozivanje zvjezdica brojeva moguće je sa svih mobilnih glasovnih tarifa svim A1 korisnicima. Poziv na zvjezdica broj naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnoj mreži iz tvoje tarife.
 

Konferencijska veza

Razgovarajte istodobno s najviše 5 sudionika. 

Usluga Konferencijska veza (Conference Call) omogućava vam istodobni razgovor s najviše pet sudionika istodobno koji mogu sjediti na 5 različitih strana svijeta. Mogućnost istodobnog komuniciranja s više od jedne osobe daje vam priliku učinkovitijeg raspolaganja vremenom, a ujedno smanjuje troškove. 

Svega je nekoliko jednostavnih radnji potrebno za uspostavljanje konferencijske veze, kojom postižete jasnu dvosmjernu komunikaciju sa svim sudionicima bez nepotrebnih stanki u međusobnoj komunikaciji. Da bi vam usluga bila dostupna, vaš mobilni telefon mora podržavati mogućnost konferencijske veze. Ako inicirate konferencijsku vezu istodobnim pridruživanjem dvaju odvojenih poziva, vi ste osoba koja takvu konferencijsku vezu kontrolira. Možete uključiti dolazne ili odlazne pozive postavljanjem konferencijske veze na čekanje i priključivanjem na isti način. Samo vi možete prekinuti konferencijsku vezu. Također, privremeno možete „napustiti“ konferencijsku vezu kako biste ostvarili odvojeni privatni razgovor s jednim od sudionika, a za to se vrijeme konferencijska veza održava među ostalim sudionicima.  

 

Tajni broj

Želite li zaštiti svoju privatnost, zatražite tajnost svog telefonskog broja.

Vaš pretplatnički broj neće biti dostupan u A1 imenika ili pozivom kolegama u Službi za korisnike. Incognito u potpunosti. Usluga je dostupna na zahtjev, bez naplate.
 

Zahtjev za uključenjem usluge
 

A1 parking

Platite parkiranje SMS porukom

A1 parking je usluga koja omogućuje plaćanje parkiranja putem SMS poruke! Ne morate misliti na preostalo vrijeme parkiranja jer će vas A1 parking SMS porukom upozoriti o isteku parkiranja.

Detaljnije
 

Privremeno isključenje

Na vaš zahtjev moguće je privremeno isključiti vašu A1 SIM karticu i tako omogućiti mirovanje pretplatničkog odnosa do najviše 92 dana, a samo u iznimnim situacijama do 270 dana.