Pojednostavite komunikaciju s kupcima
Call centar
Želite li efikasno rješenje za realizaciju vlastitog pozivnog centra bez velikih kapitalnih investicija i troškova održavanja opreme, A1 Call Centar pravo je rješenje za vas!
Funkcionalna korisnička podrška jedan je od osnovnih čimbenika uspješnog poslovanja. Tvrtke s pozivnim centrom kvalitetno upravljaju kontaktima i načinima komunikacije, kako s postojećim, tako i s potencijalnim. Pozivni centar prezentirat će vas kao ozbiljni subjekt orijentiran na klijente i kvalitetan način komunikacije s njima.
A1 Call Centar smješten je u certificiranom A1 podatkovnom centru koji zadovoljava najviše standarde sigurnosti i zaštite podataka.
Prednosti
Postizanje maksimalne efektivnosti u rješavanju dolaznih poziva
Poboljšanje iskustva korisnika povećanjem kvalitete u komunikaciji, brzini interakcije i transakcija
Kraće vrijeme učenja agenata, brz i jednostavan pristup znanju i resursima putem objedinjenog sučelja
Pregled korisnika, prethodne interakcije, kao i povijest proizvoda
Puno brža implementacija rješenja od implementacije vlastitog pozivnog centra
Praćenje i analitika odlaznih kampanja
Plaćanje po korištenju
Visoka dostupnost usluge bez velikih inicijalnih troškova
Najčešći oblici korištenja
Pozivni centar
Služba za korisnike
Tehnička podrška
Teleprodaja
Telemarketing
Istraživanje tržišta