Vodimo vas iza kulisa snimanja TV reklame „Sve što želim je sve“

#A1 svijet
  • Autor A1 Hrvatska
  • Datum 15.09.2023.

Čak 158 članova ekipe, osam lokacija, pet dana snimanja, jedan rock klasik iz 1989. i uvjerljiva preobrazba 22-godišnjakinje u baku bili su potrebni da se napravi TV reklama pod sloganom „Sve što želim je sve“ koja ti sigurno nije promakla.

 

Tako veliki projekt zaslužuje poseban tretman i zato te u ovom članku vodimo iza kulisa snimanja reklame te otkrivamo neke dosad nepoznate detalje o njezinu nastanku.

Mnogima je za oko zapela „baka skejterica“, iza čije se vješto izrađene maske krije 22-godišnja djevojka. Za njezinu je nevjerojatnu preobrazbu bio zadužen tim vizažista, protetičara i kostimografa.

Sve što želim je sve
Vizualno je dojmljiva i scena uzdizanja motoristice tijekom vožnje motocikla. Kaskaderka je na statičnom setu nosila pojas pričvršćen za žice koje su visjele s dizalice, a kako bi scena uzleta izgledala što realističnije, žice i pojas uklonjeni su u postprodukciji.

Sve što želim je sve

Kako je nevrijeme pomrsilo dio planova

Ali što je jedno snimanje bez nepredviđenih situacija? Ovoga puta svim će akterima u pamćenju ostati nezapamćeno ljetno nevrijeme koje je narušilo dio originalnih planova produkcije. Međutim, to nikoga nije pokolebalo, a timski duh i snalažljivost otvorili su nove prilike za snimanje.

 

Snimanje ću pamtiti po prekrasnoj atmosferi i energiji, ali i hrpi nepredviđenih situacija koje su nas svakoga dana 'izuvale iz cipela', no nisu uspjele narušiti entuzijazam sudionika“, otkrila je Ana Ključević, stručnjakinja za marketinške komunikacije iz A1 Hrvatska.

Sve što želim je sve
Zbog posljedica nevremena otkazano je snimanje scene s jednorogom u šumi koja je prvotno zamišljena kao jedna od lokacija. A dok je produkcija provjeravala štetu, lokalci su drugim članovima ekipe priuštili prizor koji oživljava duh nekih prošlih vremena.

"Jedno jutro smo pokraj lokalne mljekare čekali redatelja i produkciju da se vrate s provjere terena dok su mještani donosili svježe mlijeko. Večer prije produkcija je tabala zemlju i izravnavala teren. Ujutro je drveće bilo slomljeno i bilo je blata do koljena pa je ta lokacija nepovratno otkazana, ali smo zato izbrojali litre i litre mlijeka“, prisjetila se Iva Šimunović, Marketing Communications Principal u A1 Hrvatska.

Koja je ideja iza kampanje „Sve što želim je sve“?

Mjeseci pripreme, kao i maksimalno iskorišteni dani na setu rezultirali su reklamom na koju su ponosni svi akteri, no koja se poruka krije iza nje?

Uz inspirativne kadrove, slogan „Sve što želim je sve“ i prigodnu glazbenu podlogu – Queenov hit „I Want It All“, A1 Hrvatska želi poručiti korisnicima da vjeruje u mogućnosti, a ne ograničenja, što je vidljivo iz trenutačne ponude. Kako se korisničke potrebe stalno mijenjaju, raste potražnja za praktičnim rješenjima koja olakšavaju i obogaćuju život. Zato im A1 pruža sve što traže od svog teleoperatera, ali i puno više – na jednom mjestu.



Kampanjom „Sve što želim je sve“ predstavljene su inovativne usluge i proizvodi koji odgovaraju trenutačnim potrebama i očekivanjima korisnika, kao što su sloboda, fleksibilnost i olakšavanje svakodnevice. Osim većih brzina interneta do 2 Gbit/s i premium opremu koju čine WiFi 6 router i mesh uređaj, tu je i A1 TV koji je od sada dostupan na svim ekranima i u svim prostorijama. Mobilni korisnici odnedavno mogu uzeti ili pokloniti 24 sata neograničenog interneta korisnicima pretplate ili bonova.

Osim toga, predstavljena je nadograđena i pojednostavljena Moj A1 aplikacija, kao i tarife na bonove koje od sada možeš platiti 3 ili 6 mjeseci unaprijed. Uz to, naše dodatne usluge Osiguranje ekrana, A1 Xplore Music by Deezer, A1 SafeNet, A1 Internet zaštita i A1 Pomoć u kući možeš aktivirati i besplatno isprobati do 3 mjeseca.

Foto: Brand Vision