Dobri za okoliš i vlastiti džep: Otkrivamo ti sve prednosti korištenja obnovljenog mobitela

  • Autor A1 Hrvatska
  • Datum 05.10.2023.
Obnovljeni mobiteli

Klimatske promjene definitivno su jedan od najozbiljnijih izazova današnjice, primarno zbog zabrinjavajućih i sve izraženijih učinaka na cijeli svijet. U svakodnevnom životu sve si češće postavljamo pitanje kako možemo doprinijeti borbi za očuvanje okoliša. Održivi izbori i produljenje životnog vijeka postojećim proizvodima definitivno su prvi korak na tom putu.

Kako tehnologija napreduje, mnogima od nas je primamljiva ideja o kupnji najnovijeg modela pametnog telefona. Međutim, znaš li da 80% ugljičnog otiska mobitela dolazi od njegove proizvodnje, a ne od svakodnevne upotrebe?

Budući da proizvodnja i distribucija tehnologije ostavljaju svoj trag na okoliš, mnogima je privlačnija i etičnija ideja o kupnji obnovljenih uređaja. Na taj način jedan uređaj manje završi na otpadu, čime se izravno smanjuje količina elektroničkog otpada.

Iako na prvu može zvučati kao da se radi o uređajima s greškom ili pokvarenim mobitelima koji su samo „zakrpani“, zapravo se radi o izvrsnoj alternativi skupljim i novim uređajima.

obnovljeni mobiteliŠto su uopće obnovljeni mobiteli?

Ne radi se o klasičnim polovnim proizvodima, već o potpuno funkcionalnim, najsuvremenijim uređajima koji su prošli razna ispitivanja kvalitete, a ponekad i popravak. Svoj primjerak možeš nabaviti po značajno nižoj cijeni od novog, dok su izbrisani svi podaci prijašnjeg vlasnika pa je odmah spreman za upotrebu.

Ovo su prednosti korištenja obnovljenog mobitela:

⇒ Niža cijena
Kupnjom obnovljenog mobitela možeš uštedjeti stotine eura u usporedbi s kupnjom novog mobitela.

⇒Testirana ispravnost
Svi obnovljeni uređaji prolaze kroz nekoliko kontrola provjere ispravnosti, a kvarovi se popravljaju prije izlaska u prodaju. Obnovljeni mobiteli izgledaju i rade kao novi jer zadovoljavaju najviše standarde očuvanosti i funkcionalnosti. Informacije dijele stvarne osobe, a ne bezlične web stranice. Autentično se prenosi doživljeno iskustvo kroz videozapise, dok je Google ograničen na fotografije i tekst.

⇒ Eco friendly opcija
Kupnjom obnovljenog uređaja pridonosiš očuvanju okoliša jer jedan uređaj manje završi na otpadu, čime se direktno smanjuje količina elektroničkog otpada.

⇒ Izgledaju i rade kao novi
Teško je pronaći razliku između novog i obnovljenog mobitela jer obnovljeni izgledaju i rade kao novi, a obično dolaze s jamstvom na koje se možeš pozvati u slučaju da imaš nekakvih problema s uređajem.

Obnovljeni mobiteli iz A1 ponude imaju jamstveni rok od 12 mjeseci i prošli su strogu kontrolu provjere ispravnosti. Sve funkcionalnosti testirane su raznim dijagnostičkim postupcima pa dobivaš ispravan uređaj, kako bi iskustvo korištenja obnovljenog uređaja bilo jednako iskustvu korištenja novog uređaja.
Osim Zoot iPhonea koji ulazi u najvišu kategoriju očuvanosti i funkcionalnosti, odnosno izgleda i radi kao novi, u A1 ponudi obnovljenih mobitela pronaći ćeš i A1 Alpha Eco koji je izrađen od recikliranog materijala, tj. uz manju emisiju CO2 plinova. Svoj obnovljeni uređaj možeš naručiti putem webshopa ili kupiti na A1 prodajnim mjestima.

obnovljeni mobiteli

Reciklaža starih uređaja

Na A1 prodajnim mjestima možeš i reciklirati svoje stare elektroničke uređaje, bilo da se radi o mobitelu, satu, tabletu, laptopu, bateriji ili punjaču. Sve što trebaš učiniti jest odložiti svoj stari uređaj u posebni spremnik, a na poklon ćeš dobiti platnenu eco friendly vrećicu.

Reciklažom starog mobitela možeš uštedjeti na kupnji novoga, a pritom uređaj ne mora biti kupljen u A1. Donesi svoj rabljeni uređaj na procjenu i dobit ćeš vaučer u iznosu otkupljene vrijednosti uređaja koji možeš iskoristiti za kupnju novog uređaja iz naše ponude. Popis uređaja koje možeš donijeti na procjenu i ostvariti uštedu možeš provjeriti ovdje.

obnovljeni mobiteli
Ako se i dalje premišljaš oko reciklaže, možda te potakne podatak da recikliranjem jednog mobitela štedimo dovoljno energije za napajanje laptopa na čak 44 sata.

Primjenom održivog razvoja i čistije proizvodnje uz očuvanje sirovina te smanjenjem stvaranja otpada A1 Hrvatska daje svoj doprinos zaštiti okoliša. Zbog toga je od 2015. do danas produljen životni vijek više od 420.000 uređaja, čime je smanjena emisija ugljičnog dioksida i gomilanje elektroničkog otpada, bez žrtvovanja kvalitete proizvoda.

Foto: Getty Images i A1 Hrvatska

Povezane vijesti

Vidi sve vijesti

A1 svijet

U kinima su novi „Plaćenici“ i „Poslije svega“: Za zagrijavanje pogledaj prethodne nastavke ovih filmskih hitova

U hrvatska kina nedavno su stigla dva hit naslova popularnih filmskih franšiza koje su milijuni obožavatelja nestrpljivo iščekivali. Radi se o četvrtom nastavku akcijskog spektakla „Plaćenici“ i petom, ujedno posljednjem nastavku romantične drame „Poslije svega“.

„Plaćenike“ smo prvi put na velikim ekranima gledali 2010., a radi se o filmskoj franšizi s najviše akcijskih zvijezda koje predvode Sylvester Stallone (Barney Ross), Jason Statham (Lee Christmas) i Dolph Lundgren (Gunner Jensen). U najnovijem nastavku glumačkoj postavi pridružila su se i neka nova lica poput Megan Fox, repera 50 Centa i filmske legende Andyja Garcije. U „Plaćenicima 4“ ne nedostaje spektakularnih scena borbi i eksplozija, kao i kaskaderskih akrobacija i neočekivanih preokreta, po čemu je franšiza i poznata.

 

Ranije ove godine Arnold Schwarzenegger potvrdio je da se neće pojaviti u novim „Plaćenicima“, dok će četvrti nastavak biti posljednji za Sylvestera Stallonea. Upravo zato obožavatelji nagađaju da se radi o kraju franšize, dok se o snimanju novih nastavaka zasad ništa ne zna.

Osim „Plaćenika“, franšiza koja već godinama privlači domaću publiku u kinodvorane je i „Poslije svega“. Trenutačno se prikazuje peti, ujedno i posljednji nastavak koji donosi zaključak dramatične ljubavne priče Tesse i Hardina. Ni ovoga puta neće nedostajati strasti, iznenađujućih zapleta i turbulencija koji protagoniste prate od njihova prvog susreta.

Iznimno popularna filmska franšiza nastala je prema književnom predlošku Anne Todd, a inspiracija za turbulentnu vezu glavnih junaka bila joj je glazba boy benda One Direction, dok je lik Hardina nadahnut Harryjem Stylesom. Navedeni sastojci zaslužni su za globalnu senzaciju koja se može mjeriti s uspjesima „Sumrak“ sage i franšize „Pedeset nijansi sive“.

Prijedlog za vikend bingeanje

Kao zagrijavanje za ova dva kino hita predlažemo ti da pogledaš prethodne nastavke „Plaćenika“ i „Poslije svega“. Pronaći ćeš ih u našoj Videoteci, točnije u katalogu „Uoči novih premijera u kinu“ do kojeg možeš doći u samo nekoliko klikova na svom daljinskom upravljaču.

Osim ove dvije franšize, u Videoteci te čeka pregršt drugih hit naslova koje možeš posuditi po super cijenama, od najnovijih blockbustera do vječnih klasika. Svatko će naći nešto za sebe, a od vrhunske zabave dijeli te doslovce jedan klik. Zato se zavali u kauč, pritisni gumb „VOD“ na svom daljinskom upravljaču i neka bingeanje započne.

Foto: Poslije svega: Sudar (After we colided) - ©2020 AFTER WE COLLIDED, LLC. ALL RIGHTS RESERVED/Plaćenici 2 (EXPENDABLES 2) - MOTION PICTURE ARTWORK © 2012 LIONS GATE ENTERTAINMENT INC. ALL RIGHTS RESERVED.

A1 svijet

Vodimo vas iza kulisa snimanja TV reklame „Sve što želim je sve“

Čak 158 članova ekipe, osam lokacija, pet dana snimanja, jedan rock klasik iz 1989. i uvjerljiva preobrazba 22-godišnjakinje u baku bili su potrebni da se napravi TV reklama pod sloganom „Sve što želim je sve“ koja ti sigurno nije promakla.

 

Tako veliki projekt zaslužuje poseban tretman i zato te u ovom članku vodimo iza kulisa snimanja reklame te otkrivamo neke dosad nepoznate detalje o njezinu nastanku.

Mnogima je za oko zapela „baka skejterica“, iza čije se vješto izrađene maske krije 22-godišnja djevojka. Za njezinu je nevjerojatnu preobrazbu bio zadužen tim vizažista, protetičara i kostimografa.

Sve što želim je sve
Vizualno je dojmljiva i scena uzdizanja motoristice tijekom vožnje motocikla. Kaskaderka je na statičnom setu nosila pojas pričvršćen za žice koje su visjele s dizalice, a kako bi scena uzleta izgledala što realističnije, žice i pojas uklonjeni su u postprodukciji.

Sve što želim je sve

Kako je nevrijeme pomrsilo dio planova

Ali što je jedno snimanje bez nepredviđenih situacija? Ovoga puta svim će akterima u pamćenju ostati nezapamćeno ljetno nevrijeme koje je narušilo dio originalnih planova produkcije. Međutim, to nikoga nije pokolebalo, a timski duh i snalažljivost otvorili su nove prilike za snimanje.

 

Snimanje ću pamtiti po prekrasnoj atmosferi i energiji, ali i hrpi nepredviđenih situacija koje su nas svakoga dana 'izuvale iz cipela', no nisu uspjele narušiti entuzijazam sudionika“, otkrila je Ana Ključević, stručnjakinja za marketinške komunikacije iz A1 Hrvatska.

Sve što želim je sve
Zbog posljedica nevremena otkazano je snimanje scene s jednorogom u šumi koja je prvotno zamišljena kao jedna od lokacija. A dok je produkcija provjeravala štetu, lokalci su drugim članovima ekipe priuštili prizor koji oživljava duh nekih prošlih vremena.

"Jedno jutro smo pokraj lokalne mljekare čekali redatelja i produkciju da se vrate s provjere terena dok su mještani donosili svježe mlijeko. Večer prije produkcija je tabala zemlju i izravnavala teren. Ujutro je drveće bilo slomljeno i bilo je blata do koljena pa je ta lokacija nepovratno otkazana, ali smo zato izbrojali litre i litre mlijeka“, prisjetila se Iva Šimunović, Marketing Communications Principal u A1 Hrvatska.

Koja je ideja iza kampanje „Sve što želim je sve“?

Mjeseci pripreme, kao i maksimalno iskorišteni dani na setu rezultirali su reklamom na koju su ponosni svi akteri, no koja se poruka krije iza nje?

Uz inspirativne kadrove, slogan „Sve što želim je sve“ i prigodnu glazbenu podlogu – Queenov hit „I Want It All“, A1 Hrvatska želi poručiti korisnicima da vjeruje u mogućnosti, a ne ograničenja, što je vidljivo iz trenutačne ponude. Kako se korisničke potrebe stalno mijenjaju, raste potražnja za praktičnim rješenjima koja olakšavaju i obogaćuju život. Zato im A1 pruža sve što traže od svog teleoperatera, ali i puno više – na jednom mjestu.



Kampanjom „Sve što želim je sve“ predstavljene su inovativne usluge i proizvodi koji odgovaraju trenutačnim potrebama i očekivanjima korisnika, kao što su sloboda, fleksibilnost i olakšavanje svakodnevice. Osim većih brzina interneta do 2 Gbit/s i premium opremu koju čine WiFi 6 router i mesh uređaj, tu je i A1 TV koji je od sada dostupan na svim ekranima i u svim prostorijama. Mobilni korisnici odnedavno mogu uzeti ili pokloniti 24 sata neograničenog interneta korisnicima pretplate ili bonova.

Osim toga, predstavljena je nadograđena i pojednostavljena Moj A1 aplikacija, kao i tarife na bonove koje od sada možeš platiti 3 ili 6 mjeseci unaprijed. Uz to, naše dodatne usluge Osiguranje ekrana, A1 Xplore Music by Deezer, A1 SafeNet, A1 Internet zaštita i A1 Pomoć u kući možeš aktivirati i besplatno isprobati do 3 mjeseca.

Foto: Brand Vision