Prestanak rada 3G mreže
Kako bi zadovoljila sve veće potrebe korisnika te osigurala poboljšanu uslugu, bolju pokrivenost i veći kapacitet mreže, A1 Hrvatska gasi svoju 3G mrežu diljem Hrvatske. Gašenje 3G mreže započelo je u veljači 2025. godine na području Požege i Požeške kotline, a nakon toga se postepeno nastavlja diljem Hrvatske. O gašenju 3G mreže na tvom području ćemo te pravovremeno obavijestiti.
Gašenje 3G mreže neće nimalo utjecati na tvoje korisničko iskustvo. Govorne i SMS usluge koristit ćeš kao i do sada, dok će se internet promet pružati primarno preko 4G i 5G mreže.
Nove 4G i 5G mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka.
Prijeđi na napredne 4G i 5G mrežne tehnologije
Najveće brzine prijenosa podataka
Veća stabilnost i pouzdanost podataka
Podržavanje tehnoloških potreba i inovacija
Upute za prelazak na 4G/5G mrežu
Za korištenje 4G i 5G mreže potreban ti je odgovarajući uređaj.
Najjednostavniji način kako možeš saznati koristiš li kompatibilan uređaj je provjeravanjem oznake pokraj ikonice za signal na tvome mobitelu (5G, 4G ili LTE) ili u mrežnim postavkama mobilnog uređaja (vidljive su oznake 4G, LTE ili 5G kao opcije za odabir mreže).
Ako koristiš SIM karticu starije generacije, trebaš je zamijeniti SIM karticom koja podržava korištenje 4G i 5G mreže, o tome smo te obavijestili SMS porukom.
Dodatne informacije
Zašto A1 Hrvatska gasi 3G mrežu?
3G mreža koristila se za jednostavnu upotrebu interneta. Budući da više ne zadovoljava povećane potrebe korisnika, ali i zbog poboljšanja pokrivenosti i mrežnih kapaciteta na 4G mreži, A1 Hrvatska planira gašenje 3G mreže, u skladu sa svjetskim i regionalnim trendovima.
Nove mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije od postojećih te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka. Gašenje zastarjele 3G mreže odvijat će se postepeno i o svemu ćemo pravovremeno obavijestiti naše korisnike.
Zašto mi je stigla obavijest u kojoj navodite da moram promijeniti SIM karticu?
U tom slučaju koristiš staru SIM karticu koja ne podržava 4G i 5G mrežu te više neće biti kompatibilna s novim tehnologijama. Ako ne zamijeniš svoju SIM karticu, tvoji će se pozivi prebacivati na stariju 2G mrežu, a nećeš moći koristiti uslugu VoLTE (pozivi putem 4G mreže), što znači da će kvaliteta poziva i brzina interneta biti značajno lošija.
Zamjena SIM kartice je besplatna i omogućit će ti pristup bržim, sigurnijim i kvalitetnijim mobilnim uslugama. Preporučujemo da zamjenu obaviš što prije kako bi tvoje korisničko iskustvo ostalo nepromijenjeno
Gdje i kako mogu zamijeniti SIM karticu?
Zamjenu SIM kartice možeš napraviti na najbližem prodajnom mjestu, pozivom na broj 0800 091 091 ili putem weba.
Koja je cijena zamjene SIM-a?
Zamjena SIM-a je besplatna.
Što trebam napraviti ako koristim mobilni uređaj/Homebox koji podržava samo 3G mrežu?
Savjetujemo da promijeniš svoj uređaj za onaj koji podržava 4G mrežu i tako si osiguraš najbolju mrežnu pokrivenost i brzine interneta.
Kako će korisnici biti obaviješteni o gašenju 3G mreže?
Svi korisnici će pravovremeno dobiti informaciju o gašenju 3G mreže u pojedinim regijama Hrvatske. Svi podaci bit će javno dostupni i na A1.hr.
Kako mogu provjeriti podržava li moj uređaj 4G/5G mrežu?
U mrežnim postavkama svog mobitela možete provjeriti postoji li opcija spajanja na 4G/5G. Osim toga, na web stranici proizvođača mobilnog uređaja, kao i na GSM Areni.
Kako mogu provjeriti trebam li zamijeniti SIM karticu?
Ako trebate zamijeniti SIM karticu, poslali smo vam dopis sa svim uputama za zamjenu. Uz to, i sami možete provjeriti osmu znamenku serijskog broja SIM kartice.
Ako je osma znamenka slijeva 0, tada je to stari tip SIM kartice i potrebno ju je zamijeniti. Primjer: 8938591051060900587F
Nemoj se sramiti, piši nam, skupa možemo puno prije do odgovora.