Prestanak rada 3G mreže
Kako bi zadovoljila sve veće potrebe korisnika te osigurala poboljšanu uslugu, bolju pokrivenost i veći kapacitet mreže, A1 Hrvatska kreće s gašenjem 3G mreže na području grada Požege i Požeške kotline u veljači 2025. godine.
Gašenje zastarjele 3G mreže odvijat će se postepeno u cijeloj Hrvatskoj i o svemu ćemo te pravovremeno obavijestiti.
Gašenje 3G mreže neće nimalo utjecati na tvoje korisničko iskustvo. Govorne i SMS usluge koristit ćeš kao i do sada, dok će se internet promet pružati primarno preko 4G i 5G mreže.
Nove 4G i 5G mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka.
Prijeđi na napredne 4G i 5G mrežne tehnologije
Najveće brzine prijenosa podataka
Veća stabilnost i pouzdanost podataka
Podržavanje tehnoloških potreba i inovacija
Upute za prelazak na 4G/5G mrežu
Za korištenje 4G i 5G mreže potreban ti je odgovarajući uređaj.
Najjednostavniji način kako možeš saznati koristiš li kompatibilan uređaj je provjeravanjem oznake pokraj ikonice za signal na tvome mobitelu (5G, 4G ili LTE) ili u mrežnim postavkama mobilnog uređaja (vidljive su oznake 4G, LTE ili 5G kao opcije za odabir mreže).
Ako koristiš SIM karticu starije generacije, trebaš je zamijeniti SIM karticom koja podržava korištenje 4G i 5G mreže, a o tome ćemo te obavijestiti SMS porukom.
Često postavljena pitanja
Zašto A1 Hrvatska gasi 3G mrežu?
Nove mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije od postojećih te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka. Gašenje zastarjele 3G mreže odvijat će se postepeno i o svemu ćemo pravovremeno obavijestiti naše korisnike.
Zašto mi je stigla obavijest u kojoj navodite da moram promijeniti SIM karticu?
Zamjena SIM kartice je besplatna i omogućit će ti pristup bržim, sigurnijim i kvalitetnijim mobilnim uslugama. Preporučujemo da zamjenu obaviš što prije kako bi tvoje korisničko iskustvo ostalo nepromijenjeno.
Gdje i kako mogu zamijeniti SIM karticu?
Koja je cijena zamjene SIM-a?
Što trebam napraviti ako koristim mobilni uređaj/Homebox koji podržava samo 3G mrežu?
Kako će korisnici biti obaviješteni o gašenju 3G mreže?
Kako mogu provjeriti podržava li moj uređaj 4G/5G mrežu?
Kako mogu provjeriti trebam li zamijeniti SIM karticu?
Ako je osma znamenka slijeva 0, tada je to stari tip SIM kartice i potrebno ju je zamijeniti. Primjer: 8938591051060900587F.