Prestanak rada 3G mreže

 

Kako bi zadovoljila sve veće potrebe korisnika te osigurala poboljšanu uslugu, bolju pokrivenost i veći kapacitet mreže, A1 Hrvatska kreće s gašenjem 3G mreže na području grada Požege i Požeške kotline u veljači 2025. godine. 

Gašenje zastarjele 3G mreže odvijat će se postepeno u cijeloj Hrvatskoj i o svemu ćemo te pravovremeno obavijestiti.

Gašenje 3G mreže neće nimalo utjecati na tvoje korisničko iskustvo. Govorne i SMS usluge koristit ćeš kao i do sada, dok će se internet promet pružati primarno preko 4G i 5G mreže.

Nove 4G i 5G mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka.
 

Prijeđi na napredne 4G i 5G mrežne tehnologije

Najveće brzine prijenosa podataka
 

Veća stabilnost i pouzdanost podataka
 

Podržavanje tehnoloških potreba i inovacija
 

4G i 5G mreža 4G i 5G mreža

Upute za prelazak na 4G/5G mrežu

Za korištenje 4G i 5G mreže potreban ti je odgovarajući uređaj.

Najjednostavniji način kako možeš saznati koristiš li kompatibilan uređaj je provjeravanjem oznake pokraj ikonice za signal na tvome mobitelu (5G, 4G ili LTE) ili u mrežnim postavkama mobilnog uređaja (vidljive su oznake 4G, LTE ili 5G kao opcije za odabir mreže). 

Ako koristiš SIM karticu starije generacije, trebaš je zamijeniti SIM karticom koja podržava korištenje 4G i 5G mreže, a o tome ćemo te obavijestiti SMS porukom.
 

Često postavljena pitanja

Zašto A1 Hrvatska gasi 3G mrežu?

3G mreža koristila se za jednostavnu upotrebu interneta. Budući da više ne zadovoljava povećane potrebe korisnika, ali i zbog poboljšanja pokrivenosti i mrežnih kapaciteta na 4G mreži, A1 Hrvatska planira gašenje 3G mreže, u skladu sa svjetskim i regionalnim trendovima.
Nove mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije od postojećih te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka. Gašenje zastarjele 3G mreže odvijat će se postepeno i o svemu ćemo pravovremeno obavijestiti naše korisnike.

Zašto mi je stigla obavijest u kojoj navodite da moram promijeniti SIM karticu?

U tom slučaju koristiš staru SIM karticu koja ne podržava 4G i 5G mrežu te više neće biti kompatibilna s novim tehnologijama. Ako ne zamijeniš svoju SIM karticu, tvoji će se pozivi prebacivati na stariju 2G mrežu, a nećeš moći koristiti uslugu VoLTE (pozivi putem 4G mreže), što znači da će kvaliteta poziva i brzina interneta biti značajno lošija.
Zamjena SIM kartice je besplatna i omogućit će ti pristup bržim, sigurnijim i kvalitetnijim mobilnim uslugama. Preporučujemo da zamjenu obaviš što prije kako bi tvoje korisničko iskustvo ostalo nepromijenjeno.

Gdje i kako mogu zamijeniti SIM karticu?

Zamjenu SIM kartice možeš napraviti na najbližem A1 prodajnom mjestu ili pozivom Službi za korisnike na broju 0800 091 091.

Koja je cijena zamjene SIM-a?

Zamjena SIM-a je besplatna.

Što trebam napraviti ako koristim mobilni uređaj/Homebox koji podržava samo 3G mrežu?

Savjetujemo ti da promijeniš svoj uređaj za onaj koji podržava 4G mrežu i tako si osiguraš najbolju mrežnu pokrivenost i brzine interneta.

Kako će korisnici biti obaviješteni o gašenju 3G mreže?

Svi korisnici će pravovremeno dobiti informaciju o gašenju 3G mreže u pojedinim regijama Hrvatske. Svi podaci bit će javno dostupni i na A1.hr.

Kako mogu provjeriti podržava li moj uređaj 4G/5G mrežu?

U mrežnim postavkama svog mobitela možeš provjeriti postoji li opcija spajanja na 4G/5G. Osim toga, na web stranici proizvođača mobilnog uređaja, kao i na gsm arena.

Kako mogu provjeriti trebam li zamijeniti SIM karticu?

Ako trebaš zamijeniti SIM karticu, dobit ćeš obavijest putem SMS poruke. Uz to, možeš provjeriti osmu znamenku serijskog broja SIM kartice.
Ako je osma znamenka slijeva 0, tada je to stari tip SIM kartice i potrebno ju je zamijeniti. Primjer: 8938591051060900587F.