Osiguranje ekrana tvojeg A1 mobilnog uređaja garantira ti popravak u slučaju štete ekrana mobitela ili tableta, bez obzira u kojoj zemlji je šteta nastala. 

ekran

Oko 80% svih šteta se odnosi upravo na štetu ekrana.

trošak

Prosječan trošak zamjene ekrana iznosi oko 1000 kn.

šteta

Svaka peta osoba u prvih godinu dana ošteti svoj uređaj.

Kako ugovaram osiguranje i koliko plaćam?

plaćaš 24 kune mjesečno putem A1 računa
 

bez ugovorne obveze, možeš otkazati bilo kada
 

osiguranje ekrana možeš aktivirati odmah pri kupovini uređaja u webshopu ili u roku od 30 dana nakon kupovine u Moj A1 aplikaciji ili portalu
 

osiguranje ekrana osiguranje ekrana

Što u slučaju loma ekrana?

Štetni događaj loma ekrana prijavljuješ L'amie Službi za korisnike:
 

putem Moj A1 aplikacije i Moj A1 portala, svaki dan od 0-24h
 

na web stranicama L'amie
 

pozivom na L'amie broj 0800 8084, pon-pet, 9-17

Gdje odnosim uređaj?

Nakon što L'amie prihvati tvoju prijavu:
 

uređaj može preuzeti dostavna služba
 

možeš ga predati u poslovnicama Hrvatske pošte ili na A1 prodajnim mjestima
 

svoj popravljeni uređaj preuzeti ćeš na isti način na koji si ga i predao

Tvoj uređaj popravit će sigurne ruke ovlaštenog servisa.

U par jednostavnih koraka osiguraj svoj ekran




U par jednostavnih koraka osiguraj svoj ekran




 
 

Kako ugovoriti Osiguranje ekrana?

Nakon što odabereš svoj novi uređaj u A1 webshopu, na koraku "Dodatne pogodnosti" možeš odabrati Osiguranje ekrana i osigurati svoj ekran od loma ili puknuća.

Je li prvi odštetni zahtjev besplatan?

Prvi odštetni zahtjev za popravkom ekrana uređaja je besplatan. Za svaki sljedeći odštetni zahtjev koji je upućen istekom vremenskog razdoblja od 12 mjeseci od dana kada se dogodio prethodni Osigurani slučaj, korisniku neće biti naplaćeno učešće (odbitna franšiza) za popravak ekrana. Međutim, ako se sljedeći Osigurani slučaj dogodi unutar vremenskog razdoblja od 12 mjeseci od dana kada se dogodio prethodni Osigurani slučaj, korisnik plaća učešće (odbitna franšiza) u iznosu koji je naveden na Polici osiguranja (Ugovor o Osiguranju Ekrana), a učešće iznosi 10% maloprodajne cijene kupljenog uređaja dok za uređaje čija je maloprodajna cijena veća od 7.500 kn iznos učešća je 750 kn. Iznos učešća za popravak ekrana biti će obračunat na A1 mjesečnom računu nakon upućivanja odštetnog zahtjeva od strane korisnika i prihvaćanja istoga od strane L’amie.

Koliko iznosi premija osiguranja ekrana?

Mjesečna premija iznosi 24 kune za 1 osigurani ekran uređaja, plaća se unaprijed za osigurano razdoblje od 30 dana, a obračunava se i naplaćuje na A1 mjesečnom računu. Na prvom A1 mjesečnom računu nakon ugovaranja Osiguranja ekrana, bit će iskazana premija od 24 kuna za prvi period osiguranja od 30 dana i premija od 24 kune za drugi period osiguranja od 30 dana - kako bi osigurali da tvoj ekran uređaja bude kontinuirano osiguran. Na svim budućim A1 mjesečnim računima bit će obračunata samo jedna premija.

Polica osiguranja

Možeš ugovoriti policu osiguranja ekrana za svaki novi uređaj (telefon ili tablet) iz ponude A1. Polica osiguranja ekrana vrijedi od dana ugovaranja na najdulji rok od 5 godina. Polica osiguranja je važeća sve dok na vrijeme podmiruješ svoje A1 mjesečne račune. Osiguranje ekrana možeš otkazati bilo kada:

Putem Moj A1 aplikacije i Moj A1 portala.
 

Slanjem emaila na Lamie adresu: osiguranjeekrana@lamie-direct.com uz navođenje sljedećih podataka: broj police, tel. broj linije, ime, prezime, adresa, tip/naziv uređaja, IMEI uređaja ili slanjem pisma poštom na Lamie adresu: L’AMIE AG lifestyle insurance services, Hasnerstrasse 2, 4020 Linz, Austrija, uz navođenje sljedećih podataka: broj police, tel. broj linije, ime, prezime, adresa, tip/naziv uređaja, IMEI uređaja.