Što predstavlja opcija Poveži svoj sat?
Opcija Poveži svoj sat namijenjena je za korištenje u pametnim satovima, u namjeri da se tvoj pametni sat koristi kao samostalni uređaj. Putem svojeg pametnog sata moći ćeš pozivati te primati pozive, slati i primati SMS poruke te se koristiti internet prometom, i to sve bez prisustva mobilnog uređaja. Riječ je o dodatnoj opciji koja ti je omogućena uz tvoj mobilni pretplatnički broj i tarifu.
Kako se koristi opcija Poveži svoj sat?
Opcija Poveži svoj sat koristi se putem eSIM kartice koja se smješta/instalira u tvoj pametni sat. Temeljem toga, pametni sat „mijenja“ tvoj mobilni uređaj sve dok ga imaš na ruci.
Na koji se način isporučuje opcija Poveži svoj sat?
Ova opcija isporučuje se u obliku Poveži svoj sat usluge. Poveži svoj sat je usluga koja omogućuje korištenje više uređaja sa jednim, jedinstvenim brojem za sve dolazne i odlazne pozive, SMS i MMS poruke te podatkovni promet.
Hoću li dobiti novu pretplatu ako ugovorim/aktiviram Poveži svoj sat uslugu?
Možeš biti bez brige. Poveži svoj sat je dodatna usluga/opcija koja se nadovezuje na tvoju pretplatu. Aktivacija ove usluge ne podrazumijeva dodatnu pretplatu i novi broj već se tvoji postojeći broj i usluga „preslikavaju“ na dodatnu eSIM karticu, koju zatim koristite u svom pametnom satu
Koliko minuta/SMS-ova/interneta mi omogućuje opcija?
Putem ove opcije na tvojem se pametnom satu osiguravaju isti benefiti kao i na tvojoj glavnoj mobilnoj usluzi, odnosno mobilnom uređaju. Primjerice, ako u ovom slučaju na tvom broju uživaš u neograničenom internetu, istu pogodnost možeš očekivati i na pametnom satu.
Na koliko uređaja(satova) mogu koristiti ovu uslugu? Koliko opcija na svom broju mogu aktivirati?
Uz osnovnu mobilnu uslugu moguća je aktivacija maksimalno dvije Poveži svoj sat opcije, temeljem čega možeš osnovnu tarifu dijeliti na maksimalno 2 dodatne SIM kartice.
Mogu li se ovom opcijom koristiti i u inozemstvu?
Opcija Poveži svoj sat nije dostupna u inozemstvu.
Kako mogu uključiti ovu opciju?
Opciju možeš aktivirati putem Moj A1 aplikacije, putem A1 webshopa, pozivom službi za korisnike ili potpisivanje zahtjeva odlaskom na naše prodajno mjesto.
Moj A1 aplikacija mi ne prikazuje ovu opciju/pokušao sam aktivirati opciju putem weba no javlja mi se greška.
Opcija Poveži svoj sat dostupna je korisnicima sljedećih tarifa: Solidna, Bolja, Savršena+, Apsolutna te Mala+, Mala, Dobra+, Dobra, Savršena i Bezbrižna. U slučaju da se na tvom mobilnom broju ne koristiš jednom od navedenih tarifa, aktivacija ove opcije neće biti moguća.
Što se događa s opcijom ako na svojoj osnovnoj usluzi (mobitelu) potrošim internet?
Sva pravila pretplatničkih tarifa primjenjuju se i na dodatnim SIM karticama opcije „Poveži svoj sat“. U slučaju potrošnje interneta ili jedinica iz osnovne tarife, zaprimit ćete SMS obavijest o potrošnji na tvoj mobilni uređaj, ali i na sve uređaje (pametne satove) na kojima se koristiš opcijom Poveži svoj sat. Po primitku SMS poruke, brzina internet prometa na tvojoj dodatnoj SIM kartici (na pametnom satu) bit će smanjena, kao što je slučaj i na glavnom broju.
Kako mogu povezati uslugu sa svojim satom?
Kako biste mogli koristiti pogodnosti ove opcije, potrebno je izvršiti aktivaciju Poveži svoj sat eSIM usluge na Vašem pametnom satu.
Kako mogu znati podržava li moj pametni sat Poveži svoj sat eSIM uslugu?
Opciju Poveži svoj sat možeš koristiti u pametnim satovima koji imaju mogućnost povezivanja putem mobilne mreže(određeni pametni satovi dostupni su u dvije verzije ovisno o vrsti povezivosti – Bluetooth koji nema mogućnost instalacije eSIM profila te verzija sa LTE i Bluetooth koja omogućuje povezivost putem mobilne mreže).
Slučajno sam obrisao svoj eSIM profil. Mogu li ga vratiti?
Apple
Možeš. Kod ponovnog dodavanja novog mobilnog plana na Apple satu, sustav će te preusmjeriti na stranicu na kojoj možeš odabrati vraćanje stare usluge na izvorni Apple sat.
Android
Možeš. U ovom slučaju nužan je postupak zamjene eSIM kartice, temeljem kojeg primaš novi QR kod kojeg zatim instaliraš na svoj pametni sat.
Hoće li mi se eSIM profil obrisati vraćanjem pametnog sata na tvorničke postavke?
Ne nužno, o tome odlučuješ ti. Prilikom vraćanja pametnog sata na tvorničke postavke imaš mogućnost zadržavanja ili brisanja eSIM profila.