Kako osvojiti Instagram svojim poslovnim profilom

Instagram je najbrže rastuća društvena mreža u Hrvatskoj. Iako možda imate osobni Instagram profil, nemojte misliti da za vaš biznis vrijede ista pravila.
Naravno, ono osnovno - kvaliteta vizuala i redovito objavljivanje sadržaja će vam povećati broj komentara i lajkova, što će vam povećati doseg, ali neke savjete ipak morate imati na umu želite li da dobijete nove kupce i klijente na Instagramu.

 


Otvorite poslovni profil

Na Instagramu zapravo postoje dvije vrste profila; osobni i poslovni. Kad otvorite profil za svoju tvrtku, u postavkama ćete ga moći pretvoriti u poslovni tako da u mobilnoj aplikaciji pod ‘Account’ kliknete na ‘Switch to Business Account’. Instagram će vas u tom trenutku pitati za industriju, a svakako povežite i Instagram profil s postojećom Facebook stranicom.

Poslovni Instagram profil ima niz benefita koje ne smijete zaboraviti koristiti:

 

 Analitika u stvarnom vremenu za vaše objave na Instagramu koja vam dalje bolji pregled njihove uspješnosti.  

Možete dodati korisne informacije poput lokacije, radnog vremena i kontaktnih informacija koje će svakako vaši kupci tražiti.

Detaljne informacije o vašoj publici, primjerice koliko su stari i kojeg su spola. Ovi će vam podaci pomoći da planirate buduće objave.


Komunicirajte putem Instagram poruka

Internetska komunikacija je od samog početka omogućila za vaše klijente vrlo poželjnu - dvosmjernu komunikaciju.
 

Naučite svoj tim stoga da se uključe u komunikaciju kako biste kupcima odgovorili na sva pitanja koja ih muče prije posjete vašem biznisu. Frizerima i zubarima npr. bi privatne poruke čak mogle olakšati naručivanje, jer mnogi pripadnici generacije milenijalaca (sad u 20-im i 30-im) preferiraju slati poruke umjesto poziva.

Hashtagovi vam povećavaju doseg - ako izaberete prave

Hashtagovi poput #naturalcosmetics su kao male oznake kategorije, interesa ili vezane teme koje olakšavaju Instagramu, ali i potencijalnim kupcima da vas nađu.
 

 

Primjerice:

Netko u Karlovcu će pod #karlovac tražiti kafić ili trgovinu u svojoj blizini. Dapače, još je bolje što su vaši hashtagovi specifični za to čime se bavite. Hashtag #croatia je primjerice preširok, jer će ga koristiti i domaći kupci i stranci - i vaše bi se objave mogle izgubiti u moru drugih. 

Prodajte proizvode kroz Instagram katalog
 


Prodajete li fizičke proizvode, možete ih dodati na svoj poslovni Instagram profil. Instagramovi podaci govore da 85 posto korisnika traži nove proizvode na toj društvenoj mreži, tako da lako možete povećati svoju prodaju povezivanjem s konkretnim proizvodima u Instagram objavama! Instagramovi katalozi proizvoda vam omogućavaju da u svojim slikama označite konkretne proizvode - i kako ih kupiti!


Za početak, ažurirajte svoju Instagram aplikaciju za iPhone ili Android. Prije nego stvorite tzv. Product katalog, bitno je da ste već u postavkama povezali Facebook fan stranicu ili Facebookov Business manager profil.


Putem Facebookove poslovne web stranice ćete potom dodati konkretne proizvode u katalog. Nakon što dodate proizvode, otiđite na svoj profil u Instagramu:
 

Kliknite na “Get started” na vrhu svog profila ako vam pokazuje obavijest ili pak u postavkama kliknite izravno na “Products” pa “Continue”.

Na ovoj ćete lokaciji izabrati katalog proizvoda koji ste stvorili i povezati ga sa svojim Instagram profilom! Za kraj, kliknite “Done”

Sad svaki sljedeći put kad želite tagirati neki konkretan proizvod u svojoj objavi na Instagramu, samo kliknite “Tag Products”!

Dodajte rezervacije na Instagram profil

Kad dodate kontaktne informacije na svoj Instagram profil, pojavit će se veliki gumbi za kontakt putem telefona ili emaila, ali ne bi li bilo praktično imati i digitalni način naručivanja?
 

 

Platforma  Acuity Scheduling, je dostupna hrvatskim poduzetnicima i omogućavaju da u njima aktivirate raspored u koji se onda vaši kupci mogu odmah upisati štedeći vam vrijeme.

Ukratko: zamislite kao da imate digitalnog asistenta koji vam popunjava raspored! Savršeno! Tko ne bi želio takvu uštedu vremena i upravljanje rasporedom!

Praktični savjeti i u vašem inboxu

Sve nove praktične savjete o unaprijeđenju poslovanja, digitalizaciji i digitalnom marketingu možete primati i u svoj e-mail sandučić.
 

Prijavite se