Kontrola troškova u inozemstvu i korisne informacije

Znamo da je putovanje stresno ako nisi upućen u sve što te čeka, stoga ti u nastavku donosimo različite informacije koje će ti, vjerujemo, koristiti i olakšati putovanje.

 


Za početak donosimo popis radnji koje trebaš izvršiti prije polaska na put:

1. Provjeri jesu li ti najvažniji brojevi u adresaru napisani u međunarodnom obliku, +385 91 xxxxxx. Iz inozemstva nećeš moći pozivati brojeve upisane u obliku 091 xxxxxx.

2. Ako koristiš Sekretaricu, preslušaj sve poruke. Preslušavanje poruka na Sekretarici iz roaminga naplaćuje se kao odlazni poziv u roamingu.

3. Provjeri koji su operateri dostupni u zemlji u koju putuješ u uvijek ažurnoj tablici roaming partnerskih mreža. Dobra je vijest ako među njima postoje Vodafone partnerske mreže jer ćeš si spajanjem na njihove mreže osigurati najniže troškove zasigurno!

4. Kada te netko poziva/šalje SMS, poziv/SMS bit će proslijeđen na tvoj mobilni uređaj, bez obzira na to gdje se nalaziš (pozivatelj ne mora znati gdje se nalaziš). Dolazni će se poziv naplatiti kod primanja poziva. Primljeni SMS neće se naplatiti.
 

5. Želiš koristiti Internet u inozemstvu, ali te brinu visoki troškovi? Kontroliraj troškove uz Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu.

6. Provjeri može li tvoj punjač raditi u električnoj mreži tvoje destinacije. U našem web-shopu i ostalim prodajnim mjestima imamo širok odabir strujnih adaptera i ostale dodatne opreme.



A sad slijede informacije o svemu što će se dogoditi kad stigneš na destinaciju:

1. Dolaskom u drugu državu, tvoj će se telefon automatski spojiti na neku od dostupnih mreža na području u kojem se nalaziš. Ako imaš odabran Ručni (manualni) odabir mobilne mreže, uređaj se neće spojiti na mobilnu mrežu već sam moraš odabrati mrežu
 

2. Prilikom spajanja na mrežu stranog operatera, primit ćeš SMS s informacijama o cijenama iz usluge SMS roaming cjenik. Cijene u SMS poruci prikazane su sukladno cjeniku osnovnog roaming cjenika uz tarifni model ili roaming usluge koju A1 korisnici imaju uključenu na svojoj pretplatničkoj liniji.



Ipak, ne brini se. Svoje troškove možeš kontrolirati i uslugom Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu.

Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu u iznosu od 60 EUR automatski je uključen pretplatnicima i korisnicima tarifa na bonove, a dostizanjem iznosa limita onemogućuje se daljnji prijenos podataka u inozemstvu. Limit se primjenjuje na kalendarski mjesec. Obavijestit ćemo vas SMS-om kada dostignete 80% i 100% iznosa limita. 

Pretplatnici mogu izabrati i drugačije iznose limita: 30 EUR, 60 EUR, 99 EUR, 120 EUR, 130 EUR, 160 EUR, 190 EUR, 260 EUR, 330 EUR, 660 EUR, 990 EUR, 1300 EUR.

Korisnici bonova, nakon što dostignu iznos limita od 60 EUR, mogu ponovno odabrati novi limit od 60 EUR za tekući mjesec. 

Dostizanjem iznosa limita od 60 EUR (ili nekog drugog odabranog limita) tijekom kalendarskog mjeseca onemogućen je daljnji prijenos podataka u inozemstvu čime se izbjegavaju neželjeni troškovi u inozemstvu, a daljnji će prijenos podataka biti moguće ostvariti isključivo na zahtjev korisnika (u slučaju poslovnog korisnika na zahtjev ovlaštene osobe). U SMS-u koji ćete zaprimiti na 100% potrošnje limita nalazi se link na besplatnu Internet stranicu na kojoj ćete moći odabrati jednu od ponuđenih opcija: 
 

Pretplatnici:

nastavak korištenja prijenosa podataka i potpuno trajno isključenje limita tj. do ponovnog uključenja od strane samog korisnika ili

 nastavak korištenja prijenosa podataka samo za tekući mjesec, tj. isključenje limita za prijenos podataka u inozemstvu za tekući mjesec. Idući mjesec (od prvog dana u mjesecu) će se limit ponovo uključiti te će korisnik moći koristiti uslugu Limita podatkovne potrošnje u inozemstvu (ako se nakon odabira nastavka korištenja prijenosa podataka samo za tekući mjesec odabere unutar istog mjeseca drugi limit, tada odabrani limit vrijedi tek za idući kalendarski mjesec) ili

 promjena limita na viši iznos uz nastavak korištenja prijenosa podataka do dostizanja tog promijenjenog iznosa limita.

Korisnici bonova:

 nastavak korištenja prijenosa podataka i potpuno trajno isključenje limita tj. do ponovnog uključenja od strane samog korisnika ili

 uključenje dodatnog limita od 60 EUR za tekući mjesec. Od idućeg mjeseca (od prvog dana u mjesecu) ponovno će se uključiti limit od 60 EUR. Ako korisnik u tekućem mjesecu ponovno (po 2. put) dostigne iznos 60 EUR opet ima mogućnost odabrati dodatni limit od 60 EUR od kraja tekućeg mjeseca. Uključenje dodatnog limita od 60 EUR moguće je tek nakon što se prethodno dostigne limit od 60 EUR, odnosno nije moguće unaprijed uključiti više limita od 60 EUR.


Uključenje, promjena i isključenje limita


Ako si isključio limit podatkovne potrošnje u inozemstvu, u svakom trenutku možeš zatražiti ponovno uključenje.

Prodajna mjesta

Podnošenjem zahtjeva na A1 prodajnim mjestima.

 

 

 

 

 

 

 

Web

Preko internetske stranice http://roaming.a1.hr možeš sam administrirati Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu i prije nego što je dostignut (posjet stranici besplatan je u Hrvatskoj i u inozemstvu, ali joj trebaš pristupiti s uređaja (SIM kartice) za koji izmjenjuješ limit).

 

 

Pisani zahtjev

Slanjem pisanog zahtjeva s potvrđenom e-mail adresom na sluzba.za.korisnike@A1.hr ili pozivom kolegama u Službi za korisnike na broj 0800 091 091. Ako tvoja e-mail adresa još nije potvrđena, molimo te da isprintaš, ispuniš i pošalješ e-mailom skenirani obrazac za potvrdu e-mail adrese koji možeš pronaći ovdje.

 

Više informacija dostupno je u Uvjetima korištenje usluge Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu – A1 korisnici. 
Blokiranje prijenosa podataka

Ako želiš, možeš blokirati prijenos podataka kada se nalaziš u inozemstvu (usluga Zabrana GPRS roaminga). Na taj način ćeš se zaštititi od plaćanja prijenosa podataka u inozemstvu, ali i onemogućiti surfanje i primanje e-mailova dok se nalaziš izvan Hrvatske.


Kad se nađeš u inozemstvu

Prilikom spajanja na mrežu stranog operatera primit ćeš SMS s informacijama o cijenama. Cijene u SMS poruci prikazane su sukladno osnovnom roaming cjeniku uz tarifni model ili roaming usluzi koja je uključena na tvojoj pretplatničkoj liniji u trenutku slanja SMS poruke.
 

Ako ovakve poruke uopće ne želiš primati, možeš ih trajno ukinuti. U tom slučaju, molimo te da se obratiš kolegama u Službi za korisnike na 0800 091 091.

 


 

Pogranično područje

Ako često boraviš u pograničnim područjima, može se dogoditi da ponekad imaš i roaming troškove ako ti se mobitel ili korišteni uređaj spoji na mrežu stranog operatora koji ima domet i u granicama RH.

Kako bi izbjegao takve situacije, jednostavno na svom uređaju odaberi ručno mrežu HR A1, umjesto opcije automatskog traženja mreže. Način odabira mreže ovisi o mobilnom uređaju i uputama koje si dobio uz uređaj.