game night game night


A1 Game Night S03 - Igraj i osvoji nagradu

7. travnja ne propusti treću epizodu s Moletom i zaigraj FIFA-u.
Prati stream na A1 Hrvatska YouTube kanalu, pokaži svoje nogometne vještine i osvoji vrijedne nagrade.

Pravila natječaja pročitaj na linku.



Pogledaj prethodne epizode
treće sezone Game Nighta

A1 Game Night S03E02 | Fortnite | Fico

A1 Game Night S03E01 | Brawl Stars | Lavvek



Novosti i zanimljivosti
iz Esports svijeta

Još jedna NBA zvijezda ulaže u esport!

Jedan od najpoznatijih košarkaša današnjice Kevin Durant odlučio je investirati u njujoršku esport organizaciju Andbox, prenosi Esports Insider. Durant je samo jedna u nizu košarkaških legendi koja ulaže u razvoj esporta, a među ostalima svakako treba istaknuti Michaela Jordana, Shaquillea O'Neala i Stepha Curryja.

Brz rast esporta u narednim godinama?!

Vodeća kompanija za istraživanje esport tržišta Newzoo procjenjuje da će esport industrija imati veliki rast u sljedećih pet godina, prenosi portal Esports News UK. Očekuje se da će godišnji rast od čak 15% osigurati ovoj brzorastućoj industriji da 2023. ostvari ukupne godišnje prihode od nevjerojatnih 1,6 milijardi dolara!

Metropole američke esport scene

Važnost određenih gradova u razvoju esporta sve se više prepoznaje. Esports Observer piše da su se kao vodeće američke esport destinacije profilirali Los Angeles, u kojem su smještene brojne esport organizacije, San Francisco, kao sjedište najveće platforme za streaming esport sadržaja, i Atlanta, čije lokalne vlasti podupiru tamošnju esport scenu.

Do kraja godine opet natjecanja uživo?!

Iako je esport počeo u online svijetu, Esports Observer piše da su se događaji uživo pokazali kao najbolji način povezivanja dionika na esport sceni, ali i popularizacije ovog brzorastućeg područja. Stoga se neki organizatori pripremaju za ponovno organiziranje esport natjecanja te najavljuju povratak na „normalno“ u drugoj polovici godine. Jedva čekamo!
 

Mobilni esport u usponu!

U siječnju ove godine najgledaniji turnir bio je u mobilnoj igri! Kako Esports Insider prenosi, radi se o natjecanju M2 World Championship u igri Mobile Legends: Bang Bang koje je u jednom trenutku istovremeno gledalo čak 2,81 milijuna ljudi. Da se uistinu radi o usponu mobilnog esporta govori i činjenica da je to bio treći najgledaniji turnir svih vremena!
 

Pakistan priznaje esport kao redovni sport!

Esports Insider izvještava da su pakistanski ministar znanosti i tehnologije Fawad Hussain, nacionalni sportski savez i zaklada za znanost potpisali memorandum kojim esport dobiva status redovnog sporta. Riječ je o značajnom koraku prema profesionalizaciji esporta u toj zemlji te pružanju novih prilika ljubiteljima videoigara.
 

Nova platforma za esport fanove

Esports Observer donosi vijest o platformi Espo.io na kojoj se brojni esport fanovi mogu družiti s natjecateljima iz njihovih omiljenih timova. Osim toga, ljubitelji videoigara će ovdje moći komunicirati s influencerima, predstavnicima različitih brandova te mnogima koji stvaraju relevantan sadržaj na gaming i esport sceni.

Život u esport timu

Moderan esport tim kao što je npr. EXCEL ESPORTS ima dobro organiziran program treninga, prehrane i odmora, prenosi Index.hr. Ekipa živi zajedno, a pod okom stručnih trenera, sportskih psihologa i nutricionista dan uglavnom započinju u teretani. Popodne se timski igra pet igara, a navečer pojedinačno. Kako sve to izgleda može se pogledati u BBC-jevom serijalu Fight for First: EXCEL ESPORTS.
 

Najgledaniji esport naslovi

Kompanija Newzoo objavila je listu najpraćenijih esport naslova na Twitchu u siječnju ove godine. Najviše su se gledala natjecanja u igri League of Legends i to čak 34 milijuna sati! Slijede Dota 2 (8,4 mil. sati), Rocket League (4,7 mil. sati), Counter-Strike: Global Offensive (4 mil. sati) i FIFA 21 (1,5 mil. sati)

Esport publika sve brojnija!

10- postotnom rastu u odnosu na 2019. godinu, a podjednak porast očekuje se i u 2021. te godinama koje slijede. Stoga Newzoo procjenjuje da će 2023. biti čak 646 milijuna esport pratitelja!

Prognoza prihoda esport industrije

Nakon što su u 2020. prihodi esport industrije dosegli milijardu dolara, u 2021. se očekuje daljnji rast te prihodi od 1,1 milijardu dolara, prenosi portal TechBullion. Procjenjuje se da će više od polovice tog iznosa činiti prihodi od sponzorstava, dok će preostali dio doći od medijskih prava, izdavačkih naknada, ulaznica i streaminga. 
 

Pet trendova u 2021.

Kompanija Newzoo iznijela je 5 trendova koji će obilježiti esport tržište u 2021. To su: sve veći značaj mobilnih igara, veća raznolikost aktivnosti esport timova te njihovo pozicioniranje u sferu lifestyle brandova, veći broj esport inicijativa u svijetu tradicionalnog sporta, premještanje fokusa s velikih međunarodnih turnira na regionalne lige te porast praćenja zabavnog sadržaja na streaming platformama.

Streaming videoigara u velikom porastu!

Esports Observer piše da je live streaming videoigara u 2020. porastao za čak 81% u odnosu na godinu ranije! Stoga i ne čudi veliki interes korporacija i poznatih brandova koji su lani sponzorirali čak 355 milijuna sati gaming i esport sadržaja. Najpraćenije platforme za streaming takvog sadržaja su Twitch i YouTube.

Crowdfunding sve češći u esportu

Esports Insider izvještava da se značajno veći broj esport organizacija u 2020. okrenuo crowdfundingu nego prethodnih godina. Crowdfunding se koristi za pokretanje projekata, financiranje tekućih troškova ili za jačanje odnosa s fanovima, a tijekom pojedinih kampanjama znaju se prikupiti i milijunski iznosi!

Gradi se najveća esport arena!

Šangaj je na dobrom putu da se pozicionira kao vodeća globalna esport destinacija. Osim što se u njemu svake godine održavaju neki od najvećih turnira, CNBC prenosi da se u najmnogoljudnijem kineskom gradu gradi najveći esport centar na svijetu, vrijednosti gotovo 900 milijuna dolara te površine 500.000 kvadratnih metara!

Istraživanje utjecaja videoigara na djecu

Portal GoodGame.hr piše da desetogodišnje istraživanje koje je nedavno objavio znanstveni časopis Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking pokazuje da nema značajnih poveznica između nasilja među djecom i igranja videoigara. Istraživanje se provodilo metodom fokus grupe na 500 sudionika prosječne dobi od 14 godina.