Putno osiguranje za A1 poslovne korisnike
- Tko je L'AMIE?
- Što pokriva putno osiguranje ugovoreno na računu tvrtke?
- Što pokriva putno osiguranje ugovoreno na privatnom računu zaposlenika?
- Zašto Europska kartica zdravstvenog osiguranja (EKZO) nije zamjena za Putno osiguranje za A1 poslovne korisnike?
- Vrijedi li mi osiguranje ako, primjerice, izgubim mobitel i ne mogu se spojiti na roaming mrežu?
- Da li je policom pokriveno i spašavanje helikopterom?
- Jesu li policom pokrivene ozljede pri skijanju?
- Što trebam napraviti bi osiguranje bilo aktivno u inozemstvu (nakon što je osiguranje aktivirano tj. registrirano)?
- Naplaćuje li se usluga ako korisnik ne putuje u inozemstvo?
- Kako se obračunava premija osiguranja?
- Postoji li ograničenje u broju ili trajanju putovanja koja su pokrivena putnim osiguranjem?
- Mora li korisnik unaprijed najaviti datume početka i kraja putovanja?
- Je li korisnik osiguran ako mu je mobilni uređaj ukraden ili izgubljen tijekom putovanja?
- Kako se usluga automatki aktivira na početku putovanja u inozemstvo?
- Kako korisnik može zatražiti pomoć na putu, medicinsku zaštitu ili zatražiti ostvarivanje prava po polici putnog osiguranja?
- Da li je moguće korištenje na način da jedno putovanje bude pokriveno na račun tvrtke, a sljedeće na privatni račun?
- Postoji li mogućnost razlikovanja službenog od privatnog putovanja na način da tvrtka plaća samo službena putovanja?
- Gdje korisnik može promijeniti ili otkazati putno osiguranje? Zašto to nije moguće putem A1 kanala podrške?
- Kako se deaktivira putno osiguranje nakon što završi putovanje?
- Koje opcije aktivacije i plaćanja postoje?
- Zašto je potrebno ugovaranje između tvrtke i L'AMIE prije same aktivacije (registracije) usluge?
- Što točno pokriva osiguranje prtljage?
- U kojem vremenskom periodu vrijedi definirani limit iznosa osiguranja?
- Da li polica putnog osiguranja pokriva troškove liječenja postojećeg zdravstvenog stanja u inozemstvu?
- Koji je razlog da korisniku nije ponuđena aktivacija Obiteljskog paketa na L'AMIE web stranici?
- Je li kod aktivacije Obiteljskog osiguranja za do 5 osoba, potrebno navesti koje su osobe pokrivene Obiteljskim osiguranjem?
- Naplaćuju li se odgovori na SMS-ove koje korisnik dobiva tijekom putovanja?
- Da li korisnik može deaktivirati putno osiguranje za trenutno putovanjue?
- Plaća li se različita cijena ovisno o zemlji u koju se putuje?
- Koja se vremenska zona uzima kao relevantna za obračun usluge?