Kontrola troškova u inozemstvu i korisne informacije

Znamo da je putovanje stresno ako niste upućeni u sve što vas čeka, stoga u nastavku donosimo različite informacije koje će vam, vjerujemo, koristiti i olakšati putovanje.

 

 

Za početak donosimo popis radnji koje trebate izvršiti prije polaska na put:

1. Provjerite jesu li vam najvažniji brojevi u adresaru napisani u međunarodnom obliku, +385 91 xxxxxx. Iz inozemstva nećete moći pozivati brojeve upisane u obliku 091 xxxxxx. 
 

2. Ako koristite Sekretaricu, preslušajte sve poruke. Preslušavanje poruka na Sekretarici iz roaminga naplaćuje se kao odlazni poziv u roamingu. 
 

3. Provjerite koji su operateri dostupni u zemlji u koju putujete u uvijek ažurnoj tablici roaming partnerskih mreža. Dobra je vijest ako među njima postoje Vodafone partnerske mreže jer ćete si spajanjem na njihove mreže osigurati najniže troškove!

4. Kada vas netko poziva/šalje SMS, poziv/SMS bit će proslijeđen na vaš mobilni uređaj, bez obzira na to gdje se nalazite (pozivatelj ne mora znati gdje se nalazite). Dolazni će se poziv naplatiti kod primanja poziva. Primljeni SMS neće se naplatiti. 
 

5. Ako u inozemstvu planirate koristiti internet, Limit podatkovne potrošnje vam je automatski uključen do 471 kn, ako želite viši limit, podesite postavke usluge Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu za svoj pretplatnički račun. 
 

6. Provjerite može li vaš punjač raditi u električnoj mreži vaše destinacije. U našem web-shopu i ostalim prodajnim mjestima imamo širok odabir strujnih adaptera i ostale dodatne opreme. 
 


 

A sada slijede informacije o svemu što će se dogoditi kada stignete na destinaciju:

1. Dolaskom u drugu državu, vaš telefon će se automatski spojiti na neku od dostupnih mreža na području u kojem se nalazite. Ako imate odabran Ručni (manualni) odabir mobilne mreže, uređaj se neće spojiti na mobilnu mrežu.

2. Prilikom spajanja na mrežu istog operatera, primit ćete SMS s informacijama o cijenama iz usluge SMS roaming cjenik. Cijene u SMS poruci prikazane su sukladno osnovnom roaming cjeniku uz tarifni model ili roaming usluge koju A1 korisnici imaju uključenu na svojoj pretplatničkoj liniji u trenutku slanja SMS poruke.



Ipak, ne brinite se. Svoje troškove možete kontrolirati i uslugom Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu. 

Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu u iznosu od 471 kn automatski je uključen pretplatnicima i korisnicima tarifa na bonove, a dostizanjem iznosa limita onemogućuje se daljnji prijenos podataka u inozemstvu. Limit se primjenjuje na kalendarski mjesec. Obavijestit ćemo vas SMS-om kada dostignete 80% i 100% iznosa limita. 

Pretplatnici mogu izabrati i drugačije iznose limita: 250 kn, 471 kn, 750 kn, 942 kn, 1000 kn, 1250 kn, 1500 kn, 2000 kn, 2500 kn, 5000 kn, 7500 kn, 10000 kn. 

Dostizanjem iznosa limita od 471 kn (ili nekog drugog odabranog limita) tijekom kalendarskog mjeseca onemogućen je daljnji prijenos podataka u inozemstvu čime se izbjegavaju neželjeni troškovi u inozemstvu, a daljnji će prijenos podataka biti moguće ostvariti isključivo na zahtjev korisnika (u slučaju poslovnog korisnika na zahtjev ovlaštene osobe). U SMS-u koji ćete zaprimiti na 100% potrošnje limita nalazi se link na besplatnu Internet stranicu na kojoj ćete moći odabrati jednu od ponuđenih opcija: 
 

nastavak korištenja prijenosa podataka i potpuno trajno isključenje limita tj. do ponovnog uključenja od strane samog korisnika ili

nastavak korištenja prijenosa podataka samo za tekući mjesec, tj. isključenje limita za prijenos podataka u inozemstvu za tekući mjesec. Idući mjesec (od prvog dana u mjesecu) će se limit ponovo uključiti te će korisnik moći koristiti uslugu Limita podatkovne potrošnje u inozemstvu (ako se nakon odabira nastavka korištenja prijenosa podataka samo za tekući mjesec odabere unutar istog mjeseca drugi limit, tada odabrani limit vrijedi tek za idući kalendarski mjesec) ili

promjena limita na viši iznos uz nastavak korištenja prijenosa podataka do dostizanja tog promijenjenog iznosa limita.


Uključenje, promjena i isključenje limita
 

Ako ste isključili limit podatkovne potrošnje u inozemstvu, u svakom trenutku možete zatražiti ponovno uključenje (u slučaju poslovnog korisnika zahtjev je potreban od strane ovlaštene osobe).

Prodajna mjesta

Podnošenjem zahtjeva na A1 prodajnim mjestima za tvrtke do 4 zaposlena.

 

 



 

 

Web

Krajnji poslovni korisnik koji nije platežno odgovorna osoba (osoba ovlaštena za zastupanje tvrtke) može pristupiti internetskoj stranici roaming.A1.hr (s uređaja/SIM kartice na koju se limit odnosi) gdje će dobiti upute na koji način postupiti kod dostizanja Limita podatkovne potrošnje u inozemstvu. Sav podatkovni promet (MB) na internetskoj stranici roaming.A1.hr pri pregledu Limita podatkovne potrošnje u inozemstvu besplatan je u Hrvatskoj i u inozemstvu). Administraciju limita ne može raditi sam korisnik, već platežno odgovorna osoba (osoba ovlaštena za zastupanje tvrtke). Više pročitaj ovdje.

Pisani zahtjev

Pozivom prema A1 službi za poslovne korisnike ili slanjem pisanog zahtjeva e-mailom na adresu svezaposao@A1.hr za tvrtke do 4 zaposlena ili poslovni@A1.hr za sve ostale tvrtke, ili faksom na broj 091 7124042. Zahtjev putem e-maila bez ovjerenog zahtjeva u privitku bit će realiziran ako je prethodno verificirana kontakt e-mail adresa tvrke. Obrazac za verifikaciju kontakt e-mail adrese i dodjelu master prava za uslugu Moj A1, za tvrtke do 4 zaposlena možete preuzeti ovdje, a za sve ostale tvrtke ovdje.

Više informacija dostupno je u Uvjetima korištenje usluge Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu – A1 korisnici. 
Blokiranje prijenosa podataka 

Ako želite, možete blokirati prijenos podataka, kada se nalazite u inozemstvu (usluga Zabrana GPRS roaminga). Na taj način ćete se zaštititi od plaćanja prijenosa podataka u inozemstvu, ali i onemogućiti surfanje i primanje e-mailova dok se nalazite izvan Hrvatske.
 


Kad se nađete u inozemstvu, primit ćete SMS info o cijenama

Prilikom spajanja na mrežu stranog operatera primit ćete SMS s informacijama o cijenama. Cijene u SMS poruci prikazane su sukladno osnovnom roaming cjeniku uz tarifni model ili roaming usluzi koja je uključena na vašoj pretplatničkoj liniji u trenutku slanja SMS poruke. 

Ako ovakve poruke uopće ne želite primati, možete ih trajno ukinuti. U tom slučaju, molimo vas da se obratite kolegama u Službi za korisnike na 0800 091 091.  
 


 

Pogranično područje

Ako često boravite u pograničnim područjima, može se dogoditi da ponekad imate i roaming troškove ako vam se mobitel ili korišteni uređaj spoji na mrežu stranog operatora koji ima domet i u granicama RH.

Kako biste izbjegli takve situacije, jednostavno na svom uređaju odaberite ručno mrežu HR A1, umjesto opcije automatskog traženja mreže. Način odabira mreže ovisi o mobilnom uređaju i uputama koje ste dobili uz uređaj.