Kontrola troškova u inozemstvu i korisne informacije

Znamo da je putovanje stresno ako niste upućeni u sve što vas čeka, stoga u nastavku donosimo različite informacije koje će vam, vjerujemo, koristiti i olakšati putovanje.

 

 

Za početak donosimo popis radnji koje trebaš izvršiti prije polaska na put:

1. Provjerite jesu li vam najvažniji brojevi u adresaru napisani u međunarodnom obliku, +385 91 xxxxxx. Iz inozemstva nećete moći pozivati brojeve upisane u obliku 091 xxxxxx. 
 

2. Ako koristite Sekretaricu, preslušajte sve poruke. Preslušavanje poruka na Sekretarici iz roaminga naplaćuje se kao odlazni poziv u roamingu. 
 

3. Provjerite koji su operateri dostupni u zemlji u koju putujete u uvijek ažurnoj tablici roaming partnerskih mreža. Dobra je vijest ako među njima postoje Vodafone partnerske mreže jer ćete si spajanjem na njihove mreže osigurati najniže troškove!

4. Kada vas netko poziva/šalje SMS, poziv/SMS bit će proslijeđen na vaš mobilni uređaj, bez obzira na to gdje se nalazite (pozivatelj ne mora znati gdje se nalazite). Dolazni će se poziv naplatiti kod primanja poziva. Primljeni SMS neće se naplatiti. 
 

5. Ako u inozemstvu planirate koristiti internet, Limit podatkovne potrošnje vam je automatski uključen do 464 kn, ako želite viši limit, podesite postavke usluge Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu za svoj pretplatnički račun. 
 

6. Provjerite može li vaš punjač raditi u električnoj mreži vaše destinacije. U našem web-shopu i ostalim prodajnim mjestima imamo širok odabir strujnih adaptera i ostale dodatne opreme. 
 

 

A sada slijede informacije o svemu što će se dogoditi kada stignete na destinaciju:

1. Dolaskom u drugu državu, vaš telefon će se automatski spojiti na neku od dostupnih mreža na području u kojem se nalazite. Ako imate odabran Ručni (manualni) odabir mobilne mreže, uređaj se neće spojiti na mobilnu mrežu.

2. Prilikom spajanja na mrežu istog operatera, primit ćete SMS s informacijama o cijenama iz usluge SMS roaming cjenik. Cijene u SMS poruci prikazane su sukladno osnovnom roaming cjeniku uz tarifni model ili roaming usluge koju A1 korisnici imaju uključenu na svojoj pretplatničkoj liniji u trenutku slanja SMS poruke.


Ipak, ne brinite se. Svoje troškove možete kontrolirati i uslugom Limit podatkovne potrošnje u inozemstvu. 

Ako ste korisnik A1 na bonove ili Ideal tarifa, nemate mogućnost odabira raznih limita, već možete koristiti isključivo automatski zadani iznos limita od 464 kn, a on vam se i uključuje automatski. 
Limit podatkovne potrošnje omogućava potpunu kontrolu troškova prijenosa podataka jer je nakon dostizanja iznosa limita zabranjen daljnji prijenos podataka u inozemstvu do kraja tekućeg mjeseca, ako sami ne zatražite drugačije.
 

Kad dosegnete 80% i 100% iznosa limita, obavijestit ćemo vas SMS-om, a na internetskoj stranici moći ćete odabrati: nastavak korištenja bez ograničenja do kraja tekućeg mjeseca, potpuno isključenje limita za tekući i buduće mjesece ili odabir limita za tekući i buduće mjesece. 
 

A1 pretplatnici mogu izabrati i drugačije iznose limita: 250 kn, 750 kn, 1000 kn, 1250 kn, 1500 kn, 2000 kn, 2500 kn, 5000 kn, 7500 kn, 10000 kn


Blokiranje prijenosa podataka

Ako želite, možete blokirati prijenos podataka, kada se nalazite u inozemstvu (usluga Zabrana GPRS roaminga). Na taj način ćete se zaštititi od plaćanja prijenosa podataka u inozemstvu ali i onemogućiti surfanje i primanje e-mailova dok se nalazite izvan Hrvatske.

 

 


U tom ćete slučaju moći odabrati daljnje korištenje ili prekid prijenosa podataka na sljedeći način: 
 

Odabirom nastavka korištenja prijenosa podataka i potpunim isključenjem limita zauvijek do ponovnog uključenja.

 

 

 

 

 

Odabirom nastavka korištenja prijenosa podataka samo za tekući mjesec, tj. isključenjem limita za prijenos podataka u inozemstvu za tekući mjesec. Idući mjesec (od prvog dana u mjesecu) limit će se ponovno uključiti te ćete moći koristiti uslugu Limita podatkovne potrošnje u inozemstvu. 

Odabirom promjene limita na veći iznos te nastavkom prijenosa podataka do dostizanja tog promijenjenog iznosa limita. 

 

 

 

 

 


Ako ste isključili Limit podatkovne potrošnje, a želite ga uključiti, to možete učiniti jednostavno na jedan od tri načina: 

Promjena iznosa Limita podatkovne potrošnje u inozemstvu moguća je isključivo na zahtjev osobe koja zastupa tvrtku.
 

Prodajna mjesta

Podnošenjem zahtjeva na A1 prodajnim mjestima za tvrtke do 4 zaposlena.

 

 

 



 

 

Služba za korisnike

Slanjem pisanog zahtjeva s potvrđenom e-mail adresom za poslovne korisnike do 4 zaposlena na adresu svezaposao@a1.hr, a za ostale poslovne korisnike na poslovni@a1.hr ili pozivom kolegama u Službi za korisnike na broj 0800 091 091. Ako vaša e-mail adresa još nije potvrđena, molimo vas da isprintate, ispunite i pošaljete e-mailom skenirani obrazac za potvrdu e-mail adrese.

Obrazac za poslovne korisnike do 4 zaposlenika
Obrazac za sve ostale poslovne korisnike s više od 4 zaposlenika
 


Kad se nađete u inozemstvu, primiti ćete SMS info o cijenama

Prilikom spajanja na mrežu stranog operatera primit ćete SMS s informacijama o cijenama. Cijene u SMS poruci prikazane su sukladno osnovnom roaming cjeniku uz tarifni model ili roaming usluzi koja je uključena na vašoj pretplatničkoj liniji u trenutku slanja SMS poruke. 

Ako ovakve poruke uopće ne želite primati, možete ih trajno ukinuti. U tom slučaju, molimo vas da se obratite kolegama u Službi za korisnike na 0800 091 091.  
 

 

Pogranično područje

Ako često boravite u pograničnim područjima, može se dogoditi da ponekad imate i roaming troškove ako vam se mobitel ili korišteni uređaj spoji na mrežu stranog operatora koji ima domet i u granicama RH.

Kako biste izbjegli takve situacije, jednostavno na svom uređaju odaberite ručno mrežu HR A1, umjesto opcije automatskog traženja mreže. Način odabira mreže ovisi o mobilnom uređaju i uputama koje ste dobili uz uređaj.